دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ نیازمند اخذ پذیرش از سازمان سنجش و آموزش کشور است. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ سوابق تحصیلی داوطلب است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست. با ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور شاهین دژ، فارغ‌التحصیلان مدرکی معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهند کرد. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ و آگاهی از نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور شاهین دژ در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ واقع در استان آذربایجان غربی است و تحصیل در آن نیازمند پرداخت شهریه است. مدرک این دانشگاه قابل ترجمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از ایران است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ تنها راه ورود به مقطع کارشناسی در این دانشگاه است. البته این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری پذیرش دانشجو ندارد. یکی از مزایای دانشگاه پیام نور کمتر بودن میزان شهریه آن نسبت به دانشگاه آزاد است و این موضوع یکی از دلایل جذب دانشجویان به تحصیل در این دانشگاه خواهد بود.

امتحانات این دانشگاه نیز به‌صورت سراسری و هماهنگ با کل کشور برگزار می‌شود و اساتید هیچ‌گونه دخل و تصرفی در طراحی سوالات نخواهند داشت. از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته، اعتبار مدرک و تایید آن توسط وزارت علوم، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و… را می‌توان نام برد. نکته قابل توجه درباره تحصیل در دانشگاه پیام نور حجم بالای کتب درسی است که بار آموزشی زیادی را به دانشجو تحمیل می‌کند و نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی منظم است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ می‌توانند بدون شرکت در کنکور سراسری و تنها بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه پذیرش بگیرد. فرایند اخذ پذیرش از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش صورت می‌گیرد. داوطلب بایستی در موعد مقرر به سایت این سازمان مراجعه نموده و با دانلود دفترچه، به مطالعه کامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته بدون آزمون بپردازد. سپس با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت‌نام را پرداخت نموده و با استخراج کد رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه، اقدام به انتخاب رشته نماید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تبریز

پذیرش بدون آزمون هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می‌شود و زمان آن معمولا در مردادماه هر سال است. در صورت قبولی، داوطلب در مهرماه می‌تواند وارد دانشگاه شود. همچنین در آذرماه مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور انجام می‌شود که این مرحله نیز بدون شرکت در آزمون سراسری است. پذیرفته‌شدگان این مرحله نیز در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. نوع پذیرش در دانشگاه به هیچ‌وجه در مدرک فارغ‌التحصیلان قید نمی‌شود و هیچ تفاوتی بین میزان شهریه دانشجویان بدون آزمون و با آزمون در یک رشته خاص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران غرب

رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: جامعه‌شناسی، حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی

دانشگاه پیام نور مرکز شاهین در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ مانند سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز از دو قسمت ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت و بدون تغییر باقی می‌ماند؛ اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی اخذ شده در زمان انتخاب واحد تعیین می‌شود. پرداخت هر دو بخش شهریه با مراجعه به سامانه گلستان امکان‌پذیر خواهد بود. آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت زمان شروع انتخاب واحد است. همچنین شهریه متغیر باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم پرداخت شود و پرداخت آن لازمه دریافت کارت آزمون است. هر سال بین 10 تا 15 درصد به شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور افزوده می‌شود.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور شاهین دژ

آدرس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ استان آذربایجان غربی، شهر شاهین دژ، بلوار رسالت، بین میدان دفاع مقدس و جاده شاهین دژ است. آدرس وب‌سایت دانشگاه نیز shahindej.az.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه را دنبال نموده و با اعضای هیات علمی و گروه‌های آموزشی آن آشنا شوید. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 04446331020 است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

امور آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان انجام می‌شود. لینک‌های دسترسی به این سامانه شامل osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir هستند. این امور شامل پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست مهمانی، دریافت کارت آزمون، مشاهده کارنامه و… هستند. هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای ورود به این سامانه دارد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور قوچان

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های بدون کنکور می‌توانند در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ نیز به ادامه تحصیل بپردازند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شاهین دژ بر اساس سوابق تحصیلی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد. با تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور شاهین دژ مدرکی کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را برای ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز ارائه دهید.

پی ان یو اگزم یک سایت هدفمند و مفید برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است که در آن انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان دانشگاهی و کنکور ارشد در آن ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بافق

دانشگاه پیام نور واحد بافق

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور بافق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بافق…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد تکاب

دانشگاه پیام نور واحد تکاب

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تکاب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *