دانشگاه پیام نور واحد تیران

دانشگاه پیام نور واحد تیران

دانشگاه پیام نور واحد تیران

دانشگاه پیام نور واحد تیران از واحدهای پیام نور استان اصفهان است که در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و ملاک پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب است.

رشته های دانشگاه پیام نور تیران در مقطعکارشناسی شامل تمام گروه‌های آزمایشی به جز هنر می‌شود. در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز در رشته‌های محدودی پذیرش خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور تیران و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران تا انتهای این مطلب با وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تیران

دانشگاه پیام نور واحد تیران در استان اصفهان واقع است. پذیرش در مقطع کارشناسی در این دانشگاه فقط به‌صورت بدون کنکور است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری برای پذیرش در رشته‌های این دانشگاه نیست. در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز پذیرش بدون آزمون از سال 1399 به بعد لغو شده است؛ اما یک راه دیگر برای ورود به دانشگاه پیام نور در مقطع ارشد به‌صورت بدون کنکور وجود دارد و آن پذیرش فراگیر است که ضوابط و شرایط خاص خود را دارا است.

با تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد تیران دانشجو یک مدرک کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهد کرد. همچنین این مدرک قابلیت ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از ایران در مقاطع بالاتر را خواهد داشت. باتوجه‌به اینکه شهریه دانشگاه پیام نور از دیگر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است، بسیاری از داوطلبان تحصیل در این دانشگاه را به دیگر دانشگاه‌ها ترجیح می‌دهند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اردکان

بیشتر بخوانید: پائیز فرصت طلایی مطالعه برای کنکور ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد تیران باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند. زمان ثبت ‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران همچون دانشگاه‌های دیگر معمولا مردادماه است که هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری خواهد بود. داوطلب بایستی با دانلود دفترچه و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط آن به استخراج کد رشته محل‌های مورد علاقه خود بپردازد.

سپس با وارد کردن آن‌ها در فرم مربوطه در سایت، ثبت‌نام خود را تکمیل نماید. در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها که در آذرماه برگزار می‌شود، نیز داوطلب می‌تواند از بین کد رشته محل‌های ارائه شده، انتخاب رشته نموده و شانس خود را برای قبولی مجددا امتحان کند. ملاک پذیرش بدون آزمون سوابق تحصیلی داوطلب است. جالب است بدانید که نوع پذیرش در مدرک تحصیلی عنوان نمی‌شود و شهریه آن در یک رشته مشخص نیز برابر شهریه دانشجویان پذیرفته شده از طریق کنکور است.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تیران در مقطع کارشناسی

امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر وجود دارد:

  • علوم ریاضی و فنی: علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک
  • علوم‌تجربی: شیمی کاربردی، علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)، علوم و مهندسی محیط‌زیست
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم‌تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت کسب‌وکارهای کوچک، مدیریت مالی، روزنامه‌نگاری
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

دانشگاه پیام نور واحد تیران در مقطع کارشناسی پذیرش با آزمون ندارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تیران در مقطع کارشناسی‌ ارشد

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تیران در مقطع کارشناسی‌ ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ زیر امکان‌پذیر است:

جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری

ادامه مطلب  آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است

همچنین این دانشگاه در مقطع ارشد به‌صورت با آزمون در رشته‌های زیر دانشجو می‌پذیرد:

جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، توسعه محلی گرایش شهری، حسابداری

به‌علاوه دانشگاه پیام نور واحد تیران در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری در مقطع ارشد به‌صورت فراگیر دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تیران

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تیران از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. پرداخت هر دو بخش این شهریه از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود. مقدار شهریه متغیر پس از انتخاب واحد دانشگاه پیام نور و مشخص شدن تعداد واحدهای عملی و نظری تعیی می‌شود؛ اما شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند. شهریه این دانشگاه هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور تیران

انجام امور آموزشی دانشگاه پیام نور واحد تیران از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان امکان‌پذیر است. سامانه گلستان دانشگاه پیام نور از طریق لینک‌های reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس است. پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، حذف اضطراری، انتخاب واحد و… از اموری هستند که با مراجعه به این سایت ممکن می‌شوند.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد تیران

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد تیران

آدرس دانشگاه پیام نور واحد تیران استان اصفهان، شهر تيران، بلوار امام خميني(ره)، خيابان دانشگاه است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 3-42225592 031 است. همچنین لینک ورود به وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد تیران tiran.isfahan.pnu.ac.ir است. دانشجویان از طریق این لینک می‌توانند با این دانشگاه بیشتر آشنا شده و از اخبار و اطلاعیه‌های آن آگاهی یابند.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد تیران یک دانشگاه شهریه پرداز است که تنها راه ورود به آن در مقطع کارشناسی پذیرش بدون آزمون است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تیران فقط بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و آزمونی برگزار نخواهد شد. لازم به ذکر است که فارغ‌التحصیلان رشته های دانشگاه پیام نور تیران مدرک فارغ‌التحصیلی قابل ترجمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دریافت خواهند کرد.

ادامه مطلب  دانشگاه یزد (معرفی برترین دانشگاه های کشور )

پی ان یو اگزم یک سایت تخصصی در زمینه ارائه آموزش‌های دانشگاهی و کنکور ارشد ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. همچنین با دانلود رایگان سوالات پیام نور در این سایت می‌توانید با سوالات پر تکرار و مباحث مهم امتحانات بیشتر آشنا شده و احتمال موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرید. در صورت داشتن هر گونه پرسش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مروست

دانشگاه پیام نور واحد مروست

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور واحد مروست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مروست رشته های…

بیشتر بخوانید
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *