دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

Payam Noor University, Natanz Center

علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز فقط سوابق تحصیلی داوطلب است و همان‌طور که از عنوان آن پیدا است، آزمونی بدین جهت برگزار نخواهد شد.

در صورت تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور نطنز، فارغ‌التحصیلان مدرکی معتبر و قابل‌ترجمه دریافت خواهند کرد. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور نطنز و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را از دست ندهید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز یکی از واحدهای پیام نور واقع در استان اصفهان است که هر ساله در مقطع کارشناسی به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. در صورت پذیرش بدون آزمون، نوع پذیرش در مدرک فارغ‌التحصیلی دانشجویان ذکر نخواهد شد.

همچنین مدرک این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و از اعتبار کافی برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار است. یک امکان ویژه برای دانشجویان پیام نور، فراهم آمدن شرایط تحصیل هم‌زمان در دو رشته است که موردتوجه برخی از داوطلبان قرار می‌گیرد. همچنین امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری این فرصت را به دانشجویان می‌دهد که در کنار تحصیل به کسب درآمد بپردازند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز نطنز باید در مردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و به دانلود دفترچه انتخاب‌ رشته بدون آزمون بپردازند. با خرید کارت اعتباری هزینه این ثبت‌نام پرداخت می‌شود. داوطلبان بایستی پس از آگاهی از شرایط و ضوابط دفترچه، به استخراج کد رشته محل‌های موردنظر خود بپردازند و آن‌ها را در فرم مربوطه وارد نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور رشت

در صورت قبولی این افراد در مهرماه وارد دانشگاه خواهند شد. لازم به ذکر است که محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مرکز نطنز و دیگر دانشگاه‌ها وجود ندارد. یک مرحله دیگر نیز تحت‌عنوان مرحله تکمیل ظرفیت وجود دارد که معمولا در آذرماه برگزار می‌شود. داوطلبان علاقه‌مند در این مرحله نیز می‌توانند از میان کد رشته محل‌های ارائه شده دست به انتخاب بزنند. پذیرفته‌شدگان این مرحله نیز در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: پورتفولیو چیست؟ – آشنایی با ویژگی‌های پورتفولیو و نکاتی جهت بهبود کیفیت آن

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در مقطع کارشناسی

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در مقطع کارشناسی

امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر فراهم شده است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مشاوره

تنها راه ورود به دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در این مقطع، پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب است.

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در مقطع کارشناسی ارشد

لیست رشته‌های با آزمون دانشگاه پیام نور نطنز در مقطع کارشناسی‌ارشد به شرح زیر است:

علوم اقتصادی گرایش بانکداری اسلامی، روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا، روانشناسی تربیتی، مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، مديريت منابع انسانی گرايش مديريت منابع انسانی اسلامی

در حال حاضر پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی‌ارشد لغو شده است و تنها دانشجویان استعداد درخشان می‌توانند به‌صورت بدون آزمون اقدام به اخذ پذیرش نمایند. ثبت نام کنکور ارشد به‌صورت فراگیر در دانشگاه پیام نور نطنز نیز در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

روانشناسی گرایش روانشناسی اسلامی (مثبت‌گرا)، روانشناسی تربيتی، مديريت دولتی گرايش توسعه منابع انسانی، مديريت منابع انسانی گرايش مديريت منابع انسانی اسلامی

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز نطنز مستلزم پرداخت یک شهریه دو بخشی است. شهریه ثابت که تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند و شهریه متغیر که ملاک تعیین آن تعداد واحدهای اخذ شده در هر ترم است. به‌طور کلی شهریه دروس عملی شامل دروس کارگاهی، آزمایشگاهی، پایان‌نامه و… از دروس نظری کمتر است. شهریه دانشگاه پیام نور هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. کمتر بودن شهریه این دانشگاه از شهریه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی یکی از مهم‌ترین عوامل تمایل داوطلبان به تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور نطنز

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز نطنز natanz.isfahan.pnu.ac.ir است. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت از اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه مطلع شده و به تقویم آموزشی و اطلاعات معرفی دانشگاه، اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی و… دست یابند. آدرس دانشگاه پیام نور نطنز استان اصفهان، نطنز، میدان بسیج و شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز  03154211657 است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نطنز برای انجام کلیه امور آموزشی نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون، مشاهده نمره و… بایستی به سامانه جامع گلستان مراجعه نمایند. این سامانه از طریق دو لینک مجزای reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir که کارایی یکسانی دارند، در دسترس است. در هنگام ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور به هر دانشجو یک کلمه عبور و نام کاربری اختصاصی برای ورود به این سامانه اختصاص داده می‌شود.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز در استان اصفهان و شهرستان نطنز واقع شده است. در حال حاضر تنها راه ورود به این دانشگاه، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز است که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور نطنز مستلزم پرداخت شهریه از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان است. تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای ویژه‌ای دارد که برای بسیاری از داوطلبان دارای اهمیت است.

پی ان یو اگزم یک مرجع کاملا تخصصی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور است. این وب‌سایت با ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی و امکان دانلود رایگان سوالات پیام نور به یاری دانشجویان پیام نور برای موفقیت در امتحانات می‌پردازد. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سراب

دانشگاه پیام نور واحد سراب

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور سراب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد سراب…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای

دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور ترکمانچای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *