دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر در مقطع کارشناسیسوابق تحصیلی داوطلب است. رشته های دانشگاه پیام نور فریدونشهر شامل رشته‌های گروه علوم‌انسانی است و در حال ‌حاضر در سایر گروه‌های آزمایشی پذیرش ندارد. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را تا انتها بخوانید.

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر در استان اصفهان واقع شده است. این دانشگاه در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون و فقط در تعداد محدودی از رشته‌های گروه علوم انسانی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید. تحصیل در دانشگاه پیام نور یک موقعیت خاص و عالی برای بسیاری از افراد به شمار می‌آید. تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور یکی از امکانات ویژه تحصیل در این دانشگاه است که برای برخی از داوطلبان حائز اهمیت خواهد بود.

همچنین به دلیل غیر اجباری بودن حضور در کلاس‌های درس نظری، افراد شاغل نیز می‌توانند به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند. امتحانات این دانشگاه به‌صورت سراسری برگزار می‌شوند و اساتید نقشی در طراحی سوالات نخواهند داشت. در ابتدای هر ترم مرکز آزمون دانشگاه لیست منابع هر درس را معرفی می‌کند و دانشجویان این امکان را خواهند داشت که به برنامه‌ریزی بپردازند. حجم بالای مطالب درسی و خود خوان بودن بیشتر دروس یکی از عواملی است که لزوم این برنامه‌ریزی را بیش‌ازپیش خواهد کرد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر متقاضیان بایستی در مردادماه و هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و با دانلود دفترچه مربوط به انتخاب رشته بدون آزمون از شرایط و ضوابط آن آگاه شوند. سپس در صورت داشتن شرایط، بایستی با خرید کارت اعتباری هزینه این ثبت‌نام را پرداخت نمایند.

ادامه مطلب  آشنایی با دانشگاه علامه طباطبایی

گام بعدی وارد کردن کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌ پیام نور مرکز فریدونشهر یا سایر دانشگاه‌ها در فرم مشخص شده از سوی سازمان سنجش است. در صورت قبولی در این مرحله این افراد در مهرماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. به علاوه در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل به انتخاب رشته بپردازند و در صورت قبولی در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. نوع قبولی اعم از بدون آزمون، با آزمون و فراگیر به هیچ‌ وجه در مدرک فارغ‌التحصیلان درج نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: دانشگاه پیام نور واحد بناب

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر در مقطع کارشناسی

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی است. لیست رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه در مقطع کارشناسی عبارت است از:

علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی

همچنین دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر در مقطع ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرایش و نگارش دانشجو می‌پذیرد.  در حال حاضر امکان ثبت نام دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه به‌صورت بدون آزمون یا فراگیر وجود ندارد.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور فریدونشهر

آدرس دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر، استان اصفهان، فریدونشهر، خیابان دانشگاه با شماره صندوق پستی 145-85915 است. همچنین شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 3-03157597782 است. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از طریق لینک frdsh.isfahan.pnu.ac.ir به وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر مراجعه نموده و از اخبار و اطلاعیه‌های آن آگاه شوند و به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی یابند.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر مستلزم پرداخت شهریه است. البته شهریه این دانشگاه از سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز مانند دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است. این شهریه از دو بخش تشکیل شده و پرداخت آن از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور شهریار

شهریه ثابت توسط هیات امنا و باتوجه‌به امکانات دانشگاه تعیین می‌شود و تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند؛ اما ملاک تعیین میزان شهریه متغیر تعداد دروس عملی و نظری اخذ شده در هنگام انتخاب واحد است. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر بوده و موجب افزایش شهریه خواهند شد. خوب است بدانید که هر سال به میزان 10 تا 15 درصد به شهریه این دانشگاه افزوده خواهد شد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور فریدونشهر

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور فریدونشهر

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر از طریق دو لینک osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir قابل دسترسی است. در این سامانه دانشجویان می‌توانند کلیه امور آموزشی خود نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و… را انجام دهند. به دانشجویان در زمان ثبت‌نام نام کاربری و کلمه عبور لازم برای ورود به این سامانه تخصیص داده می‌شود.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر از واحدهای دانشگاه پیام نور واقع در استان اصفهان است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می‌شود. پذیرش در هر یک از رشته های دانشگاه پیام نور فریدونشهر مستلزم پرداخت شهریه است. شهریه دانشگاه پیام نور هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد؛ اما با این حال از شهریه سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است.

پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر برای ارائه انواع دوره‌های آموزشی دانشگاهی و کنکور ارشد به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. شما دانشجویان عزیز با استفاده از این دوره‌ها می‌توانید امتحانات  خود را به‌راحتی و با موفقیت سپری نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مروست

دانشگاه پیام نور واحد مروست

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور واحد مروست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مروست رشته های…

بیشتر بخوانید
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *