دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت یکی از واحدهای دانشگاه پیام نور واقع در استان آذربایجان غربی است. دانشجویان پیام نور به دو صورت رسمی و فراگیر پذیرش می‌شوند. دانشجویان رسمی با کنکور سراسری در این دانشگاه پذیرش می‌شوند؛ ولی دانشجویان فراگیر به‌صورت ثبت‌نام بدون کنکور پذیرش می‌شوند. مدرک دانشجویانی که با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت، در این دانشگاه تحصیل می‌کنند هیچ تفاوتی با دانشجویان رسمی ندارند.

دانشگاه پیام نور این قابلیت را ایجاد کرده است که دانشجویان بتوانند به‌صورت مجازی و غیرحضوری هم به تحصیل بپردازند. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور سردشت و رشته‌های آن و همچنین شهریه دانشگاه پیام نور سردشت در این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید.   

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور در سال 67 تأسیس شده است و در طی سال‌ها شعبه‌های فراوانی در نقاط مختلف کشور و حتی خارج کشور تشکیل داده است. دانشگاه پیام نور واحد سردشت یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور است که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. از مزایای دانشگاه پیام نور می‌توان به عدم اجبار حضور در کلاس و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت اشاره کرد.

اینکه دانشجویان به‌صورت حضوری یا غیرحضوری و مجازی در دانشگاه تحصیل می‌کنند در مدرک ذکر نمی‌شود. شهریه دانشگاه پیام نور سردشت در مقابل دیگر دانشگاه‌های غیردولتی کمتر است. دانشگاه پیام نور در سه مقطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی‌ارشد ناپیوسته و دکتری دانشجو می‌پذیرد. مدرک دانشگاه پیام نور بسیار معتبر است و به تأیید وزارت علوم و فناوری هم رسیده است. برای استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و مهاجرت می‌توانید از مدرک دانشگاه پیام نور واحد سردشت استفاده کنید.

ادامه مطلب  دانشگاه های پیام نور استان فارس

 

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت

دانشگاه پیام نور سردشت هر ساله دانشجویانی را به‌صورت فراگیر و بدون کنکور می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هم‌زمان با ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دیگر دانشگاه‌ها آغاز می‌شود که برای اطلاع دقیق‌تر از آن باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنید.

همچنین دانشجویان می‌توانند با پذیرش استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد، اقدام به ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کنند. از طریق سایت talent.pnu.ac.ir می‌توانید اقدام به ثبت‌نام کنید. البته برای ثبت‌نام به‌صورت استعداد درخشان باید دارای شرایط خاصی هم باشید. مراحل ثبت‌نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به طور خلاصه به‌صورت زیر انجام می‌شود:

  • مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org
  • پرداخت‌کردن هزینه ثبت‌نام
  • خرید سریال انتخاب رشته در سایت
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی در سامانه ثبت‌نام
  • تکمیل‌کردن فرم انتخاب رشته
  • تأیید نهایی
  • دریافت کد رهگیری

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد سردشت

یکی از مواردی که قبل از شروع ثبت‌نام باید انجام دهید، آماده‌کردن مدارک لازم برای ثبت‌نام دانشگاه پیام نور است. شرایط ثبت‌نام بدون کنکور شامل دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می‌شود. شرایط عمومی ثبت‌نام شامل موارد زیر می‌شود:

  • اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان الهی  شناخته شده در جمهوری اسلامی
  • عدم فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران

از شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه پیام نور هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم
  • مدرک پیش‌دانشگاهی
  • مدرک کاردانی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت، باید مدارک دیگری هم آماده کنید. اطلاعات فردی داوطلبان، اطلاعات شناسنامه‌ای، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات سوابق تحصیلی مواردی هست که باید برای ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور واحد سردشت آماده کنید.

شهریه دانشگاه پیام نور سردشت

شهریه دانشگاه پیام نور سردشت

دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی همگی موظف به پرداخت شهریه هستند. دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد سردشت هم موظف به پرداخت شهریه هستند. از مزایای دانشگاه پیام نور شهریه کمتر آن نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی است.شهریه دانشگاه پیام نور شامل دو شهریه ثابت و متغیر است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شربیان

شهریه ثابت باتوجه‌به رشته تحصیلی و سال ورودی مشخص می‌شود. شهریه متغیر باتوجه‌به تعداد واحدها و نوع واحد که عملی یا تئوری است مشخص می‌شود. هرچه مقطع تحصیلی دانشجو بالاتر برود شهریه دانشجو هم بالاتر می‌رود. شهریه دانشگاه پیام نور هرساله حدود 15 تا 20 درصد افزایش میابد.

 رشته های دانشگاه پیام نور سردشت

رشته های دانشگاه پیام نور ممکن است هرساله تغییراتی نسبت به سال‌های پیش داشته باشد. اگر قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت را دارید باید رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه را بشناسید. باتوجه‌به آخرین دفترچه ارائه شده از سازمان سنجش رشته های دانشگاه پیام نور واحد سردشت در مقطع کارشناسی به‌صورت زیر است:

  • حسابداری
  • حقوق
  • روان‌شناسی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • علوم تربیتی
  • گردشگری
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • مترجمی زبان انگلیسی

 

 آدرس دانشگاه و سایت دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آدرس دانشگاه و سایت دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور سردشت یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور در استان آذربایجان غربی است. این دانشگاه در مرکز شهرستان سردشت، خیابان پیروزی، بلوار پاسداران واقع شده است.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار، اطلاعیه‌ها و همایش‌های دانشگاه باید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://sardasht.az.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنید.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور سردشت

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد سردشت برای انجام امور اداری خود می توانند از سامانه جامع گلستان استفاده کنند. برای ورود به سامانه جامع گلستان می توان از دو لینک reg.pnu.ac.ir  و osreg.pnu.ac.ir استفاده کنید.

عملیات انتخاب رشته، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه، درخواست مهمانی و مواردی از این‌چنین با سامانه گلستان انجام می‌شود. برای پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور سردشت هم باید از سامانه گلستان استفاده کنید.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد سردشت یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور در استان آذربایجان غربی است. دانشجویان در این دانشگاه به دو صورت رسمی و فراگیر پذیرفته می‌شوند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت در مقطع کارشناسی هم امکان دارد و دانشجویان از طریق سازمان سنجش می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند. دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور واحد سردشت تحصیل می‌کنند موظف به پرداخت شهریه هم هستند. شهریه دانشگاه پیام نور سردشت باتوجه‌به نوع رشته و تعداد واحدها تعیین می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

پی ان یو اگزم منبعی برای ارائه انواع دوره‌های آموزشی برای دانشگاه‌های پیام نور و دولتی و همچنین کنکور ارشد است. دانشجویان عزیز می‌توانید از سؤالات و فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور مجموعه ما استفاده کنید.

امکان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور واحد سردشت وجود دارد؟

بله. دانشجویان می‌توانند در مقطع کارشناسی، از طریق سازمان سنجش اقدام به ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت کنید.

دانشگاه پیام نور سردشت در چه مقاطعی دانشجو می‌پذیرد؟

دانشگاه پیام نور سردشت در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد؛ ولی پذیرش هر دانشگاه در سال‌های مختلف، متفاوت است و ممکن است در سال‌های آینده در مقطع کارشناسی‌ارشد هم دانشجو بپذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور چقدر است؟

شهریه دانشگاه پیام نور باتوجه‌به نوع رشته که زیرمجموعه کدام گروه است و تعداد واحدها و نوع آن‌ها که عملی یا تئوری هستند مشخص می‌شود.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پیام نور واحد نمین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد نمین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سنقر

دانشگاه پیام نور واحد سنقر

آنچه در این نوشته میخوانید مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد سنقر ثبت نام بدون کنکور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سلماس

دانشگاه پیام نور واحد سلماس

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سلماس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سلماس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *