جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نوشهر موظف به پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر نیز از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور امکان‌پذیر است. ملاک پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور نوشهر صرفا سوابق تحصیلی داوطلب بوده و محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب این رشته‌ها وجود ندارد. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نوشهر و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر بپردازیم.

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

دانشگاه پیام نور واحد نوشهر از واحدهای پیام نور واقع در استان مازندران است. کمتر بودن شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز، اعتبار مدرک، قابل ترجمه بودن مدرک، امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، اجباری نبودن حضور در کلاس‌های نظری و… از دلایل برتری دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌ها است.

در حال حاضر تنها راه پذیرش در این دانشگاه در مقطع کارشناسی انتخاب رشته بدون آزمون است و نیازی به شرکت در آزمون سراسری نیست. ملاک قبولی در این رشته‌های بدون آزمون صرفا سوابق تحصیلی بوده و محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب رشته وجود ندارد. همچنین نوع پذیرش چه به‌صورت بدون آزمون و چه با آزمون در مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان درج نخواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر انجام می‌شود. برای انجام این فرایند داوطلب بایستی ابتدا به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه منتشره از سوی این سازمان بپردازد و از شرایط و ضوابط ثبت‌نام به‌طورکامل مطلع شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور بندرعباس

سپس با خرید کارت اعتباری آزمون هزینه ثبت نام را بپردازد. در مرحله بعد با استخراج کد رشته‌ محل‌های دانشگاه پیام نور واحد نوشهر و وارد کردن آن‌ها در فرم مشخص شده ثبت‌نام کامل می‌شود. ثبت‌نام بدون آزمون در دو مرحله و به ترتیب در مردادماه و آذرماه انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان نیز به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه می‌توانند برای ورود به دانشگاه آماده شوند. مرحله دوم در واقع همان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع آموزش آنلاین پیام نور

رشته های دانشگاه پیام نور نوشهر

امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر در رشته‌های زیر وجود دارد:

  • علوم ریاضی و فنی: علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معماری
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت امور گمرکی

دانشگاه پیام نور واحد نوشهر در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌صورت فراگیر در رشته روانشناسی گرایش روانشناسی عمومی دانشجو می‌پذیرد. همچنین این دانشگاه از طریق شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد نیز در رشته روانشناسی گرایش روانشناسی عمومی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید. از سال 1399 تاکنون پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی‌ارشد لغو شده است.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نوشهر از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است. ملاک تعیین میزان شهریه ثابت، تصمیم هیات امنای دانشگاه پیام نور است و آخرین مهلت پرداخت آن قبل از شروع انتخاب واحد است. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی اخذ شده در هر ترم تعیین می‌شود.

با پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع گلستان دانشجو می‌تواند برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور را مشاهده نماید. همچنین امکان دریافت کارت شرکت در آزمون پایان ترم و ثبت نمره نیز پس از تسویه کامل شهریه ترم میسر می‌شود. لازم به ذکر است که شهریه این دانشگاه هر سال به طور متوسط بین 10 تا 15 درصد افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور نوشهر

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد نوشهر از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. دانشجویان می‌توانند تمام امور آموزشی از قبیل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، دریافت کارت آزمون، مشاهده کارنامه، حذف و اضافه و… را با کمک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود با مراجعه به این سامانه انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی نیست.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور نوشهر no.mz.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید به سامانه‌های مختلف دانشگاه دسترسی یافته و از اخبار و اطلاعیه‌های آن آگاه شوید. آدرس دانشگاه پیام نور واحد نوشهر نیز، استان مازندران، نوشهر، بعد از پل ماشلک، سرچشمه با کدپستی 46519-54566 و شماره تلفن تماس 9-01152357681 است.

جمع‌بندی

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نوشهر برای ادامه تحصیل در این دانشگاه باید شهریه بپردازند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر همانند سایر دانشگاه‌های پیام نور سوابق تحصیلی داوطلب است. مدرک فارغ‌التحصیلان رشته های دانشگاه پیام نور نوشهر کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین این مدرک از اعتبار کافی برای ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برخوردار است.

پی ان یو اگزم یک مجموعه استثنائی در زمینه ارائه انواع آموزش‌های شب امتحانی برای دانشجویان پیام نور و دولتی است. در این وب‌سایت می‌توانید از فیلم‌های آموزشی رایگان و همچنین نمونه سوالات رایگان پیام نور استفاده کنید و دانش و مهارت خود را برای شرکت در امتحانات و موفقیت بالا ببرید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

ملاک پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد نوشهر چیست؟

ملاک پذیرش تنها سوابق تحصیلی داوطلب است و آزمونی برگزار نمی‌شود.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نوشهر چگونه قابل پرداخت است؟

با خرید کارت اعتباری انتخاب رشته بدون آزمون از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور پرداخت هزینه انجام می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شربیان

مشاهده برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور واحد نکا چگونه ممکن است؟

پس از تسویه شهریه هر ترم دانشجویان می‌توانند در سامانه جامع گلستان برنامه امتحانات را مشاهده کنند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت مزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟ معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوان مزایای دانشگاه پیام نور وزوان ثبت نام بدون…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *