دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین که از شهرهای استان همدان است، هر ساله در مقطع کارشناسی به‌صورت بدون آزمون در 4 رشته دانشجو می‌پذیرد. همانند سایر دانشگاه‌های کشور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور فامنین شامل علوم دامی، روانشناسی، علوم‌تربیتی و مترجمی زبان انگلیسی می‌شوند. جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور واحد فامنین و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را از دست ندهید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین از واحدهای پیام نور استان همدان است. علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند به‌صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی وارد این دانشگاه شوند. با تحصیل در دانشگاه پیام نور شما شهریه کمتری نسبت به دانشجویان دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی پرداخت خواهید کرد و امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته را نیز خواهید داشت. همچنین به دلیل امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیر حضوری، امکان ادامه تحصیل برای دانشجویان شاغل نیز فراهم شده است.

با اینکه حضور در کلاس‌های نظری برای دانشجویان این دانشگاه اختیاری است؛ اما با شرکت در کلاس‌ها و رفع اشکال، باتوجه‌به بالا بودن حجم منابع درسی، احتمال موفقیت در امتحانات بالا خواهد رفت. در آغاز هر ترم لیست منابع هر درس توسط مرکز آزمون دانشگاه اعلام خواهد شد و دانشجویان فرصت کافی برای برنامه‌ریزی جهت مطالعه دروس را خواهند داشت. به‌علاوه مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه قابل ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین

داوطلبانی که به تحصیل در رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد فامنین علاقه دارند، باید در موعد مقرر که معمولا در مردادماه است، به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. پس از مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از شرایط و ضوابط آن، نوبت به خرید کارت اعتباری آزمون می‌رسد. سپس با وارد کردن کد رشته محل‌های این دانشگاه در فرم انتخاب رشته، ثبت‌نام تکمیل خواهد شد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبان جا مانده از کنکور سراسری و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین می‌توانند از میان کد رشته محل‌های ارائه شده به انتخاب بپردازند. در صورت قبولی در هر یک از این مراحل، دانشجویان به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. نوع قبولی در دانشگاه به هیچ وجه در مدرک فارغ‌التحصیلی داوطلبان قید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: تحصیل در آلمان (آشنایی با دانشگاه‌ها و شرایط تحصیل در کشور آلمان)

رشته های دانشگاه پیام نور واحد فامنین در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

  • علوم تجربی: علوم دامی
  • علوم‌انسانی: روانشناسی، علوم تربیتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

در حال حاضر ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی است. همچنین این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد فامنین

شهریه دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد فامنین موظف به پرداخت شهریه این دانشگاه هستند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل دو بخش ثابت و متغیر است. شهریه ثابت توسط هیئت امنای دانشگاه پیام نور معین می‌شود و باید تا قبل از انتخاب واحد در هر ترم تسویه شود. بدون پرداخت شهریه ثابت انتخاب واحد امکان‌پذیر نخواهد بود. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای دروس نظری و عملی انتخابی تعیین می‌شود. دروس عملی شامل دروس آزمایشگاهی، کارگاهی، پایان نامه و… می‌شوند و به طبع شهریه بالاتری دارند.

با تسویه کامل شهریه امکان مشاهده برنامه امتحانات پیام نور فراهم می‌شود و بدون پرداخت آن امکان حضور در امتحانات و ثبت نمره وجود ندارد. پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع گلستان انجام می‌شود. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور فامنین

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد فامنین famenin.hp.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید به سامانه‌های مختلف دانشگاه دسترسی پیدا کنید و اخبار و اطلاعیه‌های آن را دنبال کنید. آدرس این دانشگاه، استان همدان، شهرستان فامین، ابتدای کوی ماماهان با کد پستی 59313-65616 است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 35-08136826832 است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد فامنین

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد فامنین

ورود به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد فامنین با کمک دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir انجام می‌شود. انجام تمام امور آموزشی از قبیل انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه، درخواست مهمانی و… از طریق این سامانه انجام می‌شود. در هنگام ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای ورود به این سایت دریافت می‌کند.

ادامه مطلب  دانشگاه های پیام نور استان فارس

جمع‌بندی

پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد فامنین نیازی به شرکت در کنکور سراسری نداشته و به‌صورت بدون آزمون امکان‌پذیر است. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. فارغ‌التحصیلان رشته های دانشگاه پیام نور فامنین مدرکی کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهند کرد و نوع پذیرش در مدرک درج نمی‌شود.

پی ان یو اگزم یک مرجع تخصصی برای ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. با دانلود رایگان سوالات پیام نور در این سایت می‌توانید ضمن آشنایی بیشتر با نحوه طراحی سوالات و مباحث مهم از نظر طراحان سوال احتمال موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بافق

دانشگاه پیام نور واحد بافق

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور بافق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بافق…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد تکاب

دانشگاه پیام نور واحد تکاب

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تکاب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *