دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز واقع در استان یزد یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پرداز مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. متقاضیان باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز در مردادماه و هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسریبه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند.

پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور مهریز صرفا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با دانشگاه پیام نور مرکز مهریز و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز آشنا خواهیم شد.

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز از واحدهای پیام نور استان یزد است. امکان ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز در مقطع کارشناسی فراهم شده است و داوطلبان می‌توانند بدون تحمل استرس و سختی شرکت در کنکور سراسری به انتخاب رشته و ادامه تحصیل بپردازند.

فراهم آمدن امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور یکی از مزیت‌هایی است که موجب تشویق داوطلبان به ادامه تحصیل در این دانشگاه می‌شود. افراد شاغل و پر مشغله نیز به علت امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و همچنین غیر اجباری بودن حضور در کلاس‌های درس نظری، می‌توانند به‌راحتی و بدون دغدغه به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند. در ابتدای ترم تحصیلی مرکز آزمون دانشگاه لیست منابع هر درس را معرفی می‌کند تا دانشجویان فرصت کافی جهت مطالعه و برنامه‌ریزی را داشته باشند. 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز باید در مردادماه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و پس از انتشار دفترچه، اقدام به دانلود آن نمایند. پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه این افراد می‌توانند به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. سپس با وارد کردن کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور مرکز مهریز یا دیگر دانشگاه‌ها و رشته‌های مورد علاقه در فرم انتخاب رشته، ثبت‌نام تکمیل می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد مراغه

پذیرفته شدگان این مرحله در مهرماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبانی که از پذیرش کنکور سراسری یا پذیرش بدون آزمون جا مانده‌اند، می‌توانند از میان کد رشته محل‌های ارائه شده، دست به انتخاب بزنند. این مرحله معمولا در آذرماه برگزار می‌شود و در صورت قبولی دانشجو در بهمن‌ماه می‌تواند وارد دانشگاه شود.

بیشتر بخوانید: روش صحیح مطالعه برای موفقیت در امتحان (راهکارهایی برای بهتر درس خواندن)

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز مهریز در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی صنایع
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مشاوره
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

پذیرش در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور مرکز مهریز تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود.

رشته های دانشگاه پیام نور مهریز در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های دانشگاه پیام نور مهریز در مقطع کارشناسی ارشد

لیست رشته‌های ارشد دانشگاه پیام نور مرکز مهریز عبارت‌است از:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش آموزش زبان فارسی، آب‌وهواشناسی گرایش تغییر اقلیم، علوم قرآن و حدیث، نهج‌البلاغه گرایش اصول‌الدین و معارف علوی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان‌های دولتی، مدیریت دولتی گرایش بودجه و مالیه عمومی،  مدیریت دولتی گرایش خط مشی‌گذاری عمومی، مدیریت دولتی گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه، مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول، مدیریت دولتی گرایش رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی گرایش مدیریت منابع انسانی اسلامی، مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی، مدیریت کسب‌وکار گرایش بازاریابی، مدیریت کسب‌وکار گرایش مالی، فیزیک گرایش فیزیک ماده چگال.

جالب است بدانید که پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی‌ارشد در سال 1399 به علت شیوع کرونا انجام شد؛ اما از آن زمان تاکنون لغو شده است.

رشته‌های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مرکز مهریز عبارت‌اند از:

ادامه مطلب  لیست دانشگاه های پیام نور بدون کنکور

فیزیک گرایش فیزیک ماده چگال، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎنی ﮔﺮاﻳﺶ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﻲ اسلامی، مدیریت کسب‌وکار گرایش‌های مالی، فناوری، عملیات زنجیره تامین، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، رفتار سازمانی و منابع انسانی، بازاریابی و استراتژی، مدیریت دولتی گرایش‌های مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت تحول، مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی، طراحی سازمان های دولتی، خط مشی‌گذاری عمومی، توسعه منابع انسانی، بودجه و مالیه عمومی و مدیریت سازمان‌های دولتی گرایش مالی و اقتصادی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی گرایش مدیریت اطلاعات، زبان و ادبیات فارسی گرایش زبان‌شناسی همگانی، الهیات و معارف اسلامی علوم قرآن و حدیث، علوم تربیتی گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مهریز برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه هستند. این شهریه شامل دو بخش ثابت و متغیر است. شهریه ثابت تا انتهای زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند؛ اما شهریه متغیر در هر ترم پس از نهایی شدن انتخاب واحد و بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی اخذ شده تعیین می‌گردد. به‌طورکلی شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است.

برای انجام فرایند انتخاب واحد پرداخت شهریه ثابت الزامی است و بدون آن ممکن نخواهد بود. همچنین بدون تسویه کامل شهریه هر ترم امکان مشاهده برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور وجود نخواهد داشت و متعاقبا امکان حضور در امتحانات و ثبت نمره نیز لغو می‌گردد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مهریز

تمامی امور آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مهریز با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود. این سامانه از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir با استفاده از یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه، مشاهده نمره و… از جمله اموری هستند که از طریق این سامانه قابل انجام هستند.

وب‌سایت و آدرس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

وب‌سایت و آدرس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز، استان یزد، مهریز، خیابان شهید مطهری جنوبی، خیابان یادگار امام (ره) با کد پستی 8981856913 و صندوق پستی 163-89815 است. همچنین آدرس پست الكترونيكي این دانشگاه mehriz@pnu.ac.ir و شماره تماس آن 32534302 – 32534300 035 است. آدرس وب‌سایت این دانشگاه نیز mehriz.yazd.pnu.ac.ir  است. با مراجعه به این وب‌سایت دانشجویان می‌توانند از اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه آگاه شده و با اعضای هیات علمی و گروه‌های آموزشی آشنا شوند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور شهریار

جمع‌بندی

اگر شما نیز به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز مهریز می‌اندیشید، باید بدانید که این دانشگاه در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد و به‌راحتی و تنها بر اساس سوابق تحصیلی خود می‌توانید برای اخذ پذیرش اقدام نمایید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. با تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور مهریز مدرک تحصیلی شما کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

پی ان یو اگزم یکی از برترین مجموعه‌های آموزشی در راستای ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی است که به یاری دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی می‌شتابد. همچنین دانشجویان می‌توانند با دانلود رایگان سوالات پیام نور در این وب‌سایت با نحوه طراحی سوالات و مباحث پراهمیت از نظر طراحان سوال آشنا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بافق

دانشگاه پیام نور واحد بافق

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور بافق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بافق…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد تکاب

دانشگاه پیام نور واحد تکاب

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تکاب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *