دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور واحد نایین از واحدهای پیام نور استان اصفهان است که تحصیل در آن نیازمند پرداخت شهریه است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش میسر می‌شود و ملاک پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب است. دانستن این موضوع که رشته های دانشگاه پیام نور نایین تنوع بالایی ندارد، خالی از لطف نیست. جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور واحد نایین و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را از دست ندهید.

دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور نایین یکی از دانشگاه‌های شهریه پرداز استان اصفهان است که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین یکی از راه‌های ورود به این دانشگاه است. ملاک پذیرش در این شیوه سوابق تحصیلی داوطلب است. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور از شهریه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی کمتر است. همچنین امکان تحصیل در دو رشته به‌صورت هم‌زمان نیز در این دانشگاه وجود دارد. در آغاز هر ترم تحصیلی مرکز آزمون دانشگاه لیست منابع دروس را منتشر می‌کند.

این موضوع به دانشجو فرصت می‌دهد که به برنامه‌ریزی بپردازد. حجم بالای مطالب درسی و کتب پیام نور از عواملی است که پشتکار فراوان دانشجو را می‌طلبد. امتحانات این دانشگاه به‌صورت سراسری برگزار می‌شوند و اساتید دانشگاه طراح سوالات نخواهند بود. دانشجویان می‌توانند با دانلود سوالات سال‌های قبل با مطالب پر تکرار و با اهمیت از نظر طراحان سوال آشنا شده و احتمال موفقیت خود را در امتحانات بالاتر ببرند. از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین

داوطلبانی که به تحصیل در رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد نایین علاقه دارند، بایستی با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در مردادماه نسبت به انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نمایند. برای این کار ابتدا بایستی برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین، دفترچه انتخاب رشته را به‌طور کامل مطالعه کنید. سپس به استخراج کد رشته محل‌های مربوطه و وارد کردن آن در فرم ارائه شده توسط این سازمان بپردازید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور ارومیه

یک فرصت دیگر نیز برای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور وجود دارد که مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است. این مرحله نیز در آذرماه انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان این مراحل به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. نوع پذیرش در مدرک مشخص نخواهد بود و تفاوتی نیز بین پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون یک رشته خاص در میزان شهریه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: درآمد مهندسان کانادا چگونه است؟

رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشگاه پیام نور واحد نایین در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت با آزمون پذیرش دانشجو دارد. لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد نایین به شرح زیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: شیمی کاربردی
  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب‌وکارهای کوچک، مدیریت مالی
شهریه دانشگاه پیام نور واحد نایین

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نایین

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نایین نیز مانند دانشجویان دیگر واحدهای پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند. این شهریه از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده و پرداخت آن از طریق سایت گلستان دانشگاه  پیام نور و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. گفتنی است که سایر امور آموزشی دانشجویان این دانشگاه نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، دریافت کارت آزمون و… از طریق همین سامانه صورت می‌گیرد.

لینک‌های دسترسی به این سامانه reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir هستند. آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت زمان انتخاب واحد است و بدون پرداخت آن انتخاب واحد ممکن نیست. همچنین شهریه متغیر باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت شهریه متغیر دانشجو حق شرکت در امتحانات را نخواهد داشت. شهریه دانشگاه پیام نور سالانه بین 10 تا 15 درصد افزوده می‌شود.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور نایین

آدرس دانشگاه پیام نور واحد نایین استان اصفهان، شهر نایین، بلوار امام رضا است. همچنین از طریق سایت این دانشگاه به آدرسnaein.isfahan.pnu.ac.ir  می‌توانید اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه را دنبال کنید و با گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی آن بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد تیران

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نایین بایستی با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام نمایند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نایین بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌شود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور نایین نیازمند پرداخت شهریه به‌صورت آنلاین است. این شهریه از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور پرداخت می‌شود. پی ان یو اگزم یک مرجع علمی معتبر با هدف ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. همچنین انواع دوره‌های رایگان آموزشی در این سایت در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با دوره‌ها و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در پی ان یو اگزم تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور نجف آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور آبادان

دانشگاه پیام نور آبادان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور آبادان ثبت نام دانشگاه پیام نور آبادان رشته های بدون…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بهبهان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *