دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از واحدهای پیام نور استان اصفهان است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به پذیرش دانشجو اقدام می‌نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد. رشته های دانشگاه پیام نور خوانسار در مقطع کارشناسی تنها شامل رشته‌های گروه آزمایشی علوم‌انسانی می‌شوند. برای آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار و آگاهی از نحوه ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار واقع در استان اصفهان یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که دانشجویان آن موظف به پرداخت شهریه هستند؛ البته میزان این شهریه نسبت به دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های خارج از ایران را دارند، می‌توانند با خیال راحت مدرک این دانشگاه را برای ترجمه ارائه بدهند.

از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توان به ایجاد امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته اشاره کرد. همچنین به دلیل امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی دانشجویان شاغل نیز به‌راحتی می‌توانند در کنار شغل خود به ادامه تحصیل بپردازند. ثبت نام دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار

ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش انجام می‌شود. داوطلب بایستی با مراجعه به این سایت در موعد مقرر و دانلود دفترچه، از شرایط و ضوابط آن آگاه شود. سپس کد رشته محل‌‌های موردنظر خود را در فرم مربوطه وارد نماید. این نوع ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می‌شود و زمان ثبت‌نام معمولا در مردادماه هر سال است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور بروجن

در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبان می‌توانند از میان کد رشته محل‌های ارائه شده در دفترچه به انتخاب رشته بپردازند. نکته حائز اهمیت برای بسیاری از داوطلبان این است که نوع پذیرش در مدرک تحصیلی دانشجویان درج نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: دانشگاه فنی حرفه‌ای، بستری برای رشد مهارت در کنار دانش

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار در مقطع کارشناسی تنها در گروه علوم‌انسانی و در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روابط عمومی، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت مالی، هتلداری

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در هیچ رشته‌ای در مقطع کارشناسی به‌صورت با آزمون پذیرش ندارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات عامه، مدیریت کسب‌وکار گرایش بازاریابی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان

رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور خوانسار در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز عبارت‌اند از:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات عامه، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌المللی، مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی، مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی، مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی، کارآفرینی گرایش کسب‌وکار جدید، مدیریت کسب‌وکار گرایش بازاریابی

راه دیگر ورود به دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در مقطع ارشد پذیرش فراگیر است که شامل رشته‌های زیر می‌شود:

زبان و ادبيات فارسي، مدیریت بازرگانی گرایش‌های كارآفريني (كسب‌وكار جديد)، بازاريابي، بازرگاني بين‌المللي، بازرگاني داخلي، تجارت الكترونيكي، كارآفريني، مديريت استراتژيك، مديريت كسب‌و‌كار و بازاريابي

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار موظف به پرداخت شهریه این دانشگاه هستند. این شهریه از دو قسمت ثابت و متغیر تشکیل می‌شود و از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور قابل‌پرداخت خواهد بود. شهریه ثابت توسط هیات امنای دانشگاه پیام نور تعیین می‌شود و میزان آن تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند. آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت زمان شروع انتخاب واحد است. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی اخذ شده در هر ترم تعیین می‌شود. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است. شهریه متغیر باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پیرانشهر

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور خوانسار

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود می‌توانند از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir وارد سامانه جامع گلستان شده و امور آموزشی خود را انجام بدهند. این امور شامل انتخاب واحد، درخواست مهمانی، حذف و اضافه، دریافت کارت آزمون، حذف اضطراری، مشاهده کارنامه و… می‌شود.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور خوانسار

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور خوانسار

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار khansar.isfahan.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه آگاه شده و با گروه‌های آموزشی، اعضای هیات علمی و… آشنا شوید. آدرس این دانشگاه استان اصفهان، شهر خوانسار، خیابان دانشگاه، دانشگاه پیام نور خوانسار است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز  57775000-57776182 031 است.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار یک دانشگاه شهریه پرداز و تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوانسار سوابق تحصیلی داوطلب بوده و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست. با پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور خوانسار مدرکی معتبر و قابل ترجمه به فارغ‌التحصیلان اعطا خواهد شد.

پی ان یو اگزم یک مرجع فوق‌العاده ارائه انواع دوره‌های رایگان آموزشی و همچنین انواع دوره‌های دانشگاهی و کنکور ارشد مخصوص دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما در مجموعه پی ان یو اگزم در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *