دانشگاه پیام نور البرز

دانشگاه پیام نور البرز

دانشگاه پیام نور البرز

تحصیل در دانشگاه پیام نور البرز نیازمند دریافت پذیرش از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور است. ثبت‌ نام دانشگاه پیام نور مرکز البرز به دو شکل با آزمون و بدون آزمونانجام می‌شود. شهریه دانشگاه پیام نور واحد البرز از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود که برای پرداخت هر بخش یک مهلت زمانی تعیین می‌گردد. میزان شهریه این دانشگاه هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. در ادامه این مطلب از پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز البرز و شهریه آن بپردازیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور البرز

آشنایی با دانشگاه پیام نور البرز

دانشگاه پیام نور البرز یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور است که هر ساله دانشجویان بسیاری را در رشته‌های مختلف و مقاطع تحصیلی مختلف جذب می‌نماید. البته دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو ندارد. ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز البرز به دو شکل صورت می‌گیرد که در ادامه به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت. یک مزیت ویژه تحصیل در دانشگاه‌های پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است. ویژگی برتر دیگر کم‌بودن میزان شهریه نسبت به دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی است.

ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز البرز به شکل بدون آزمون

دانشگاه پیام نور البرز به دو شکل با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. در ثبت‌نام بدون آزمون داوطلب پس از مطالعه دفترچه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای دو ورودی مهرماه و بهمن‌ماه می‌تواند به انتخاب رشته بر اساس علاقه بپردازد. این پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد نایین

مرحله اول انتخاب رشته در ماه مرداد هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری صورت می‌گیرد و مرحله دوم نیز همان مرحله تکمیل ظرفیت است که داوطلبان پذیرفته شده در بهمن‌ماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. تفاوتی بین مدرک تحصیلی پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون وجود ندارد و شهریه آن‌ها نیز برای یک رشته خاص برابر است. برای ثبت نام دانشگاه پیام نور با آزمون داوطلبان باید در کنکور شرکت کنند و بعد از اعلام نتایج هنگام انتخاب رشته، دانشگاه پیام‌نور البرز را انتخاب کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور البرز

شهریه دانشگاه پیام نور البرز

شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور البرز در مقاطع مختلف از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است. ملاک تعیین میزان شهریه ثابت نیمسال ورود و امکانات دانشگاه است و مهلت پرداخت آن تا قبل از شروع انتخاب واحد است. ملاک تعیین میزان شهریه متغیر نیز تعداد واحدهای عملی و نظری اخذ شده در هر نیمسال است که مهلت پرداخت آن تا قبل از دریافت کارت آزمون پایان ترم و لازمه آن است. شهریه دانشگاه پیام نور در تمام واحدها هر سال با 10 تا 15 درصد افزایش مواجه خواهد شد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور البرز

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور البرز از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور می‌توانند کلیه امور آموزشی خود را انجام بدهند. این سامانه از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس قرار می‌گیرد. با مراجعه به این سامانه کلیه امور آموزشی از قبیل پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، دریافت کارت آزمون و… امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی نیست.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور البرز

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور البرز

آدرس دانشگاه پیام‌نور البرز، استان البرز، کرج، رجایی شهر، بلوار موذن، انتهای بلوار شهید کمالی دهقان، دانشگاه پیام نور استان البرز با شماره تلفن تماس 3564-026 و کد پستی 3149968143 است. همچنین آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور البرز alborz.pnu.ac.ir است که با مراجعه به آن می‌توانید از اخبار و اطلاعات این دانشگاه مطلع شوید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اهر

جمع‌بندی

تحصیل در دانشگاه پیام نور البرز مزایایی دارد که موجب جذب علاقه‌مندان بسیاری به این واحد دانشگاهی شده است. ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز البرز به‌صورت بدون آزمون یکی از مزایای ویژه این دانشگاه است که در کنار کمتربودن میزان شهریه این دانشگاه شرایط تحصیل را برای تعداد زیادی از داوطلبان فراهم نموده است. شهریه دانشگاه پیام نور واحد البرز از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور قابل پرداخت است.

پی ان یو اگزم مرجعی تخصصی برای ارائه دوره‌های رایگان و کاربردی مخصوصا در شب‌های امتحان برای دانشجویان پیام نور و دانشگاه‌های دولتی است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و نحوه استفاده از امکانات پی ان یو اگزم با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. پی ان یو اگزم تنها یار و یاور شما در شب‌های سخت و طولانی امتحان است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *