دانشگاه پیام نور خوراسگان | آموزش و نمونه سوالات رایگان پیام نور

دانشگاه پیام نور خوراسگان

دانشگاه پیام نور خوراسگان

دانشگاه پیام نور باهدف همگانی کردن آموزش عالی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه در سال 1367 تأسیس گردیده است. دانشگاه پیام نور خوراسگان از واحدهای آموزشی دانشگاه واقع در استان اصفهان بوده که در دو نیمسال مهر و بهمن دانشجو می‌پذیرد. نام‌نویسی در این دانشگاه از دو روش شرکت در آزمون سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی امکان‌پذیر است.

ثبت نام دانشگاه پیام نور خوراسگان به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش است. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می‌کنند که جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در داخل کشور و چه در خارج کشور از اعتبار کامل برخوردار است. هزینه ثبت نام در دانشگاه پیام نور خوراسگان اصفهان هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌گردد که برای دو نیمسال تحصیلی یکسان است و تغییری نمی‌کند. کلیه اطلاعیه‌ها و اخبار دانشگاه از طریق سایت گلستان پیام نور در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

ثبت نام دانشگاه پیام نور خوراسگان

ثبت نام دانشگاه پیام نور خوراسگان

داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور خوراسگان هستند می‌توانند هم از طریق شرکت در آزمون سراسری و قبولی در رشته انتخابی وارد دانشگاه شوند و هم از طریق ثبت نام در رشته های بدون کنکور. متقاضیان پس از شرکت در کنکور سراسری با خرید کارت اعتباری می‌توانند حداکثر صد رشته برای دانشگاه پیام نور انتخاب کنند. داوطلب باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را بادقت مطالعه نماید و برای اولویت‌های خود اقدام کند.

پس از اعلام نتایج و قبولی در دانشگاه مدارک و اطلاعات فردی به‌صورت اینترنتی بارگذاری شده و سایر مراحل ثبت نام با حضور در دانشگاه انجام می‌شود. ثبت نام دانشگاه پیام نور تحت نظارت سازمان سنجش انجام می‌شود و زمان ثبت نام نیز از طریق همین سایت اعلام می‌گردد. دانشگاه پیام نور خوراسگان دانشگاهی نیمه‌متمرکز است که تدریس در آن نیمه‌حضوری و از راه دور است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشگاه پیام نور خوراسگان اصفهان بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه پیام‌نور خوراسگان در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن‌ماه صورت می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام، نام‌نویسی خود را آغاز کنند. لیست کد رشته محل‌های ارائه شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود. نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور خوراسگان برای رشته های بدون کنکور به‌صورت زیر است.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • پرداخت هزینه ثبت نام و خرید سریال انتخاب رشته
  • ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات فردی
  • تکمیل فرم انتخاب رشته انتخاب حداکثر 100 عنوان کد رشته محل
  • تأیید و دریافت کد رهگیری

داوطلبان در پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت می‌کنند که باید تا زمان ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج بدون آزمون و در صورت قبولی نزد خود نگه دارند.

شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور خوراسگان

شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور خوراسگان

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور خوراسگان داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده توسط پیام نور را دارا باشند. شرایط عمومی عبارت‌اند از:

  • اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی
  • اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • عدم عضویت در گروه‌های سیاسی معاند با جمهوری اسلامی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی برای پذیرش در رشته‌های بدون کنکور نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • دارابودن یکی از مدارک: مدرک دیپلم نظام جدید (6-3-3) رشته‌ها نظری و فنی، مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی واحد در رشته های نظری + مدرک پیش دانشگاهی، مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی واحد در رشته‌های فنی حرفه‌ای + مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی، مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم
  • داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه پیام نور اصفهان باید حداکثر تا 31 شهریور برای نیمسال اول و تا 30 دی‌ماه برای نیمسال دوم فارغ‌التحصیل شوند.
  • تعیین وضعیت نظام‌وظیفه برای داوطلبان آقا
  • پذیرش قوانین دانشگاه پیام نور
  • دانشجویان ورودی مهر باید از مقطع قبلی خود انصراف دهند؛ دانشجویان ورودی بهمن نیازی به انصراف ندارند.
ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

رشته های دانشگاه پیام نور خوراسگان

دانشگاه پیام‌نور خوراسگان اغلب رشته‌های گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را ارائه می‌دهد. لیست کد رشته محل هم‌زمان با ثبت نام دانشگاه در سایت بارگذاری شده و اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. لیست رشته‌های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور خوراسگان نیز هر ساله به‌وسیله دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شده به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

این رشته‌ها در هر سال ممکن است تغییراتی نسبت به سال قبل داشته باشند. رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوراسگان در مقطع کارشناسی پیوسته (لیسانس) گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در زیر آمده است:

  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی کامپیوتر
  • اقتصاد
  • حقوق
  • علوم تربیتی
  • علوم قرآن و حدیث
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • گردشگری
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت صنعتی
  • مترجمی زبان انگلیسی
آدرس دانشگاه پیام نور خوراسگان

آدرس دانشگاه پیام نور خوراسگان

دانشگاه پیام نور خوراسگان در شهر اصفهان واقع شده است و به نشانی خیابان مشتاق سوم، بعد از بیمارستان شهید چمران، کوچه گل نرگس، کوی سرو ۲ است. کد پستی پیام نور خوراسگان ۸۱۵۸۳۷۴۱۵۸ است و برای ارتباط با دانشگاه دانشجویان می‌توانند از شماره‌تلفن  ۰۳۱-۳۵۳۲۸۱۳۱ استفاده کنند.

سایت دانشگاه پیام نور خوراسگان اصفهان

تمام مراکز پیام نور دارای سایت مختص به خود هستند. دانشجویان دانشگاه پیام نور خوراسگان با مراجعه به سایت http://khrg.isfahan.pnu.ac.ir/portal/home/ می‌توانند از آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار دانشگاه آگاه شوند. در این سایت برنامه امتحانات، آیین‌نامه انضباطی، شماره آموزش و اطلاع‌رسانی برای دانشجویان جدیدالورود قرار داده می‌شود.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور دانشگاه بزرگ و گسترده در سطح کشور بوده که باهدف فراهم‌آوردن امکان برخورداری از آموزش استاندارد و یکسان صرف‌نظر از محل زندگی و کار دانشجویان تأسیس گردیده است. دانشگاه پیام نور خوراسگان دسترسی به تحصیلات عالیه برای همه افرادی که استعداد و علاقه لازم را دارند فراهم آورده است. پذیرش دانشجو در این دانشگاه هم از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر است و هم بر اساس سوابق تحصیلی.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اسلامشهر

ثبت نام دانشگاه پیام نور خوراسگان اینترنتی است و داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام هستند. مدرک دانشگاه پیام نور برای تحصیل در مقاطع بالاتر، مهاجرت تحصیلی و استخدام در ادارات دولتی معتبر است. پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور خوراسگان اصفهان برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن صورت می‌گیرد که زمان دقیق و هزینه ثبت نام توسط سازمان سنجش اعلام خواهد گردید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در پی ان یو اگزم در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مروست

دانشگاه پیام نور واحد مروست

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور واحد مروست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مروست رشته های…

بیشتر بخوانید
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *