دانشگاه پیام نور اردستان

دانشگاه پیام نور اردستان

دانشگاه پیام نور اردستان

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور اردستان می‌توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و به انتخاب رشته بدون شرکت در کنکور سراسری بپردازند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان سوابق تحصیلی داوطلب است. رشته های پیام نور اردستان در مقطعکارشناسی شامل گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی می‌شوند و در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز در رشته‌های محدودی دانشجو می‌پذیرد. جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور واحد اردستان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد اردستان این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را از دست ندهید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور اردستان

دانشگاه پیام نور اردستان از واحدهای دانشگاهی پیام نور واقع در استان اصفهان است که 100 درصد پذیرش آن در مقطع کارشناسی بدون کنکور انجام می‌شود. در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز در سال 1399 به دلیل شیوع کرونا پذیرش به‌صورت بدون آزمون انجام شد؛ اما اکنون این نوع پذیرش لغو شده است. راه دیگر ورود به دانشگاه پیام نور در مقطع ارشد، پذیرش فراگیر است که قوانین و ضوابط خاص خود را دارا است. تحصیل در دانشگاه پیام نور به دلیل شهریه کمتر آن نسبت به دانشگاه‌های شهریه پرداز دیگر، موردتوجه بسیاری از داوطلبان قرار می‌گیرد.

همچنین امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور وجود دارد که برای برخی از داوطلبان اهمیت دارد. امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری موجب می‌شود که دانشجویان دانشگاه پیام نور بتوانند در کنار تحصیل به کسب‌وکار بپردازند. حضور در کلاس‌های نظری نیز برای دانشجویان اختیاری است. البته باتوجه‌به حجم بالای کتب درسی پیام نور شرکت در کلاس‌ها به دانشجویان در کسب موفقیت در امتحانات کمک خواهد کرد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان

داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد اردستان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نمایند. سپس با استخراج کد رشته محل‌های موردعلاقه خود، به پرداخت هزینه ثبت‌نام و وارد کردن این کدها در فرم مربوطه بپردازند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان مانند سایر دانشگاه‌های کشور در مردادماه است. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبان می‌توانند بدون شرکت در کنکور شانس قبولی خود را در کد رشته محل‌های مشخص شده از سوی سازمان سنجش محک بزنند.

ادامه مطلب  دانشگاه یزد (معرفی برترین دانشگاه های کشور )

جالب است بدانید که محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب رشته‌های بدون آزمون وجود ندارد. همچنین نوع پذیرش اعم از فراگیر، با آزمون یا بدون آزمون در مدرک تحصیلی قید نمی‌شود. شهریه دانشجویان با آزمون و بدون آزمون یک رشته مشخص با یکدیگر برابر است. ملاک پذیرش بدون آزمون سوابق تحصیلی داوطلب است.

بیشتر بخوانید: مهندسی عمران، پیش‌نیازها گرایش‌ها و بازار کار

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد اردستان در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، گردشگری، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی

دانشگاه پیام نور اردستان در مقطع کارشناسی پذیرش با آزمون ندارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردستان در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد اردستان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرایش و نگارش، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی گرایش توسعه اقتصاد روستایی

لیست رشته‌های ارشد با آزمون این دانشگاه نیز به شرح زیر است:

زبان و ادبیات فارسی، حسابداری

همچنین دانشگاه پیام نور اردستان در مقطع ارشد به‌صورت فراگیر در رشته زبان و ادبیات دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد اردستان

شهریه دانشگاه پیام نور اردستان از دو بخش تشکیل شده که شامل شهریه ثابت و متغیر است. شهریه ثابت بایستی تا قبل از انتخاب واحد دانشگاه پیام نور تسویه شود و پس از آن دانشجو مجاز به انتخاب واحد خواهد بود. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری اخذ شده در هر ترم تعیین می‌شود و باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم پرداخت شود.

 پس از تسویه کامل شهریه امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های پایان ترم وجود دارد. گفتنی است که شهریه این دانشگاه سالانه 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تهران مرکز

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور اردستان

دانشجویان دانشگاه پیام نور اردستان می‌توانند کلیه عملیات آموزشی مانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه، دریافت کارت آزمون و… را از طریق سامانه جامع گلستان انجام دهند. سامانه گلستان از طریق دو لینک osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir قابل دسترسی است. هر دانشجو برای ورود به این سایت دارای یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خواهد بود.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور اردستان

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور اردستان

آدرس دانشگاه پیام نور واحد اردستان استان اصفهان، اردستان، ضلع شرقي جاده كمربندي اردستان – نائين است. شماره تلفن‌های تماس این دانشگاه نیز 54230490-54230489 031 است. آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور اردستان ardestan.isfahan.pnu.ac.ir است. دانشجویان برای آگاهی از اخبار و اطلاعیه‌ها و همچنین آشنایی با گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی این دانشگاه می‌توانند به این سایت مراجعه نمایند.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور اردستان از دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان است که در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. راه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد اردستان مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور است. علاقه‌مندان به تحصیل در رشته های پیام نور اردستان در مقطع ارشد در حال حاضر می‌توانند با شرکت در کنکور کارشناسی‌ارشد یا به‌صورت فراگیر وارد این دانشگاه شوند.

پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر برای ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیررایگان آموزشی و آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *