جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و حتی برخی از کشورهای دیگر شعبه‌های فراوانی دارد. دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور در استان مازندران است. دانشگاه پیام نور قائم شهر هم در مقطع کارشناسی و هم کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. دانشجویان دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند.

پذیرش در دانشگاه‌هایی پیام نور به دو صورت کنکور سراسری و فراگیر صورت می‌گیرد. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر هم وجود دارد؛ اگر قصد ثبت نام دارید باید با رشته‌های دانشگاه پیام نور قائم شهر هم آشنا شوید. در ادامه این مقاله از پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا با دانشگاه پیام نور قائم شهر و شرایط ثبت نام در این دانشگاه بیش‌تر آشنا شویم.

دانشگاه پیام نور قائم شهر

دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور به‌حساب می‌آید. دانشگاه پیام نور قائم شهر هم یکی از شعبات این دانشگاه است. داوطلبان می‌توانند در دو مرحله و به دو صورت فراگیر و کنکور سراسری در این دانشگاه ثبت نام کنند. یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر امکان تحصیل به‌صورت حضوری، مجازی و غیرحضوری است.

این ویژگی دانشگاه‌های پیام نور باعث شده است افراد شاغل هم بتوانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند. برای برخی این سوال پیش می‌آید که آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است؟ در جواب این سوال باید گفت بله. مدرک دانشگاه پیام نور به تایید وزارت علوم و فناوری رسیده و معتبر است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر این است که امکان ثبت نام بدون کنکور وجود دارد. ثبت نام  بدون کنکور دانشگاه قائم شهر هم‌زمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی از طریق سازمان سنجش صورت می‌گیرد. پذیرش دانشجویان بدون کنکور برای هر دو ورودی مهر و بهمن صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

زمان ثبت نام بدون کنکور برای ورودی‌های مهرماه دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر تقریباً در ماه مرداد است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرد. پیش از اینکه زمان ثبت نام فرا برسد باید با رشته های دانشگاه پیام نور قائم شهر نیز آشنا شوید و رشته مدنظر خود را انتخاب کنید.

1. شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر را دارند برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی باید مدارک زیر را داشته باشند:

  • مدرک کاردانی یا فوق‌دیپلم
  • دیپلم نظام قدیم چهار‌ساله
  • دیپلم پیش‌دانشگاهی + رشته‌های نظری
  • دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کاردانش هستند باید برای دریافت مدرک دیپلم یکی از رشته‌های نظری هم اقدام کنند. همچنین معدل کتبی دیپلم هم دارای اهمیت است. داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر بر اساس معدل دیپلم خود نسبت به سایر داوطلبین سنجیده می‌شوند.

2. پذیرش کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور قائم شهر

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر در مقطع کارشناسی‌ارشد هم به دو صورت دانشجو می‌پذیرد. دانشجویان می‌توانند با قبولی در کنکور سراسری در این دانشگاه تحصیل کنند. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر در مقطع کارشناسی‌ارشد باید برای ترم اول اقدام به انتخاب واحد کنند. درصورتی‌که در تمامی درس‌های اخذ شده نمره قبولی را کسب کردند، دانشجوی رسمی دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر می‌شوند و می‌توانند در ترم بعدی انتخاب واحد کنند.

رشته های دانشگاه پیام نور قائم شهر

رشته های دانشگاه پیام نور قائم شهر

رشته‌های ارائه شده در دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر ممکن است در هر سال متفاوت باشد. باتوجه‌به آخرین دفترچه ارائه شده از سمت سازمان سنجش رشته‌های مقطع کارشناسی که صرفاً با  سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرند به شرح زیر است: مهندسی کامپیوتر، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، اقتصاد، حسابداری، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت کسب‌وکار و مشاوره

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اسلامشهر

رشته‌های ارائه شده در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر هم به‌صورت زیر است:

علوم اقتصاد گرایش بانکداری اسلامی، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، مدیریت کسب‌وکار گرایش استراتژی و مدیریت کسب‌وکار گرایش بازاریابی

شهریه دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر مانند دیگر شعبات دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند. یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور این است که شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی کم‌تر است. شهریه دانشگاه پیام نور به دو بخش شهریه ثابت و متغیر تقسیم می‌شود. شهریه ثابت با توجه با سال ورودی و رشته دانشجو تعیین می‌شود.

شهریه متغیر را تعداد واحدهایی که دانشجو دارد مشخص می‌کند؛ همچنین به نوع واحد که عملی یا تئوری است هم بستگی دارد. چه با کنکور و چه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر در این دانشگاه پذیرفته شده باشید، شهریه تفاوتی ندارد.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور قائم شهر

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور قائم شهر

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر واقع در استان مازندران، شهر قائم شهر، خیابان صالحی مازندرانی، بین البرز 9 کسرا و البرز 14 است. شماره تماس دانشگاه هم 01142207994 است.

برای اطلاع از اخبار، اطلاعیه‌ها و همایش‌ها، اطلاعات مربوط به اساتید دانشگاه، اطلاعات مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر و رشته‌های دانشگاه پیام نور قائم شهر می‌توانید به وب‌سایت رسمی دانشگاه به آدرس  http://gh.mz.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنید.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور قائم شهر

تمام خدمات مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر از طریق سامانه جامع گلستان ارائه می‌شود. پس از ثبت نام دانشجویان در دانشگاه پیام نور برای آن‌ها حسابی در سامانه گلستان ایجاد می‌شود. از طریق سامانه گلستان می‌توان اموری مانند انتخاب واحد دانشگاه پیام نور، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، درخواست مهمانی، دریافت کارت آزمون، انصراف از دانشگاه پیام نور و دیگر امور اداری را انجام دهید. دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر می‌توانند از طریق reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir به سامانه گلستان دسترسی پیدا کنند.

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر

جمع‌بندی

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد جویبار

دانشگاه پیام ‌نور واحد قائم شهر یکی از شعبات دانشگاه پیام نور در استان مازندران به‌حساب می‌آید که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه پیام نور دارای مزایای زیادی است که می‌توان به امکان تحصیل به‌صورت غیرحضوری و مجازی و شهریه کم‌تر آن نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی اشاره کرد. همچنین امکان ثبت ‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر هم وجود دارد. رشته‌های دانشگاه پیام نور قائم شهر در گرایش‌های ریاضی، تجربی و انسانی وجود دارد.

پی ان یو اگزم که یکی از زیرمجموعه‌های مجموعه یونی لند به‌حساب می‌آید. پی ان یو اگزم برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و همچنین داوطلبان کارشناسی‌ارشد ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با سبک امتحانات دانشگاه پیام نور می‌توانید اقدام به دانلود رایگان سؤالات پیام نور کنید.

دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر در چه مقاطعی دانشجو می‌پذیرد؟

در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قائم شهر چه زمانی است؟

ثبت نام در ماه مرداد است؛ ولی برای زمان دقیق باید به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنید.

حضور در کلاس برای دانشجویان پیام نور قائم شهر اجباری است؟

خیر. امکان تحصیل غیرحضوری و مجازی هم وجود دارد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت مزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟ معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوان مزایای دانشگاه پیام نور وزوان ثبت نام بدون…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *