دانشگاه پیام نور گلپایگان

دانشگاه پیام نور گلپایگان

دانشگاه پیام نور گلپایگان

دانشگاه پیام نور گلپایگان یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور در استان اصفهان است. ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

البته پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان در مقاطع مختلف به سه شکل با آزمون، بدون آزمون و فراگیر صورت می‌گیرد که هر کدام شرایط و ضوابط مخصوص به خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور گلپایگان و ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان تا پایان این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور گلپایگان

دانشگاه پیام نور گلپایگان که در استان اصفهان واقع است، یکی از دانشگاه‌های شهریه پرداز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. مدرک فارغ التحصیلان این دانشگاه کاملا معتبر بوده و قابل ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارجی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است. به‌علاوه شهریه دانشگاه پیام نور کمتر از سایر دانشگاه‌ها بوده و امکان ادامه تحصیل در این دانشگاه را آسان‌تر از دیگر دانشگاه‌ها همچون دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی می‌سازد. ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به این دانشگاه است.

در این روش نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست و پذیرش تنها بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود. پذیرش با آزمون و فراگیر نیز از دیگر راه‌های ورود به این دانشگاه هستند. امتحانات این دانشگاه نیز به‌صورت هماهنگ با تمام واحدهای دانشگاهی پیام نور در سراسر کشور انجام می‌شود و اساتید دانشگاه در طراحی سوالات دخالت ندارند. در ابتدای هر ترم مرکز آزمون دانشگاه لیست منابع هر درس را معرفی می‌کند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور استان کرمان

باتوجه‌به خود خوان بودن بیشتر دروس و حجم بالای مطالب درسی، موفقیت در امتحانات این دانشگاه نیازمند برنامه‌ریزی از آغاز ترم است. یک مزیت تحصیل در دانشگاه پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است که برای برخی داوطلبان بسیار بااهمیت است.

ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان

ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان

جهت انجام ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان بایستی ابتدا به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته بپردازید. این مرجله معمولا در مردادماه هر سال و هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می‌شود. علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور گلپایگان باید کد رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه را استخراج نموده و در فرم مربوطه که از طرف سایت سازمان سنجش ارائه می‌شود، وارد نمایند.

نکته قابل توجه این است که نوع پذیرش در دانشگاه در مدرک فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور درج نمی‌شود و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت. همچنین شهریه داوطلبان بدون آزمون و با آزمون برای تحصیل در یک رشته خاص برابر است. همانطور که اشاره شد، پذیرش بدون آزمون تننها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: ددلاین چیست؟ نکاتی درباره ددلاین دانشگاه‌های اروپا و آمریکا برای اپلای کردن

رشته های دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان بدون آزمون در مقطع کارشناسی

دانشگاه پیام نور گلپایگان در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد و پذیرش با آزمون ندارد. لیست رشته‌‌های بدون آزمون این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد عبارت‌اند از:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی
  • علوم‌انسانی: حقوق، حسابداری، روابط عمومی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت مالی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی
رشته‌ های دانشگاه پیام نور گلپایگان بدون آزمون و فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد

رشته‌ های دانشگاه پیام نور گلپایگان بدون آزمون و فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد

یکی از راه‌های ورود به دانشگاه پیام نور گلپایگان پذیرش فراگیر است. در شیوه پذیرش فراگیر نیز مانند سایر روش‌ها متقاضی باید از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در مهرماه اقدام به اخذ پذیرش کند. در صورت قبولی داوطلب با عنوان دانش‌پذیر وارد این دانشگاه شده و پس از موفقیت در آزمون دانش‌پذیری تبدیل به دانشجوی رسمی خواهد شد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور قوچان

آزمون دانش‌پذیری شامل دروس ترم اول کارشناسی‌ارشد است و پس از قبولی این دروس نیز جزو واحدهای گذرانده مقطع ارشد به شمار می‌آیند.  لیست رشته‌های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور گلپایگان عبارت است از: روانشناسی گرایش روانشناسی تربیتی و شیمی گرایش شیمی آلی

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز عبارت است از: شيمي گرايش شيمي آلي

شهریه دانشگاه پیام نور گلپایگان

شهریه دانشگاه پیام نور گلپایگان

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور گلپایگان مانند سایر امور آموزشی دانشجویان این رشته با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس osreg.pnu.ac.ir صورت می‌گیرد. شهریه این دانشگاه شامل دو بخش ثابت و متغیر است. برای انجام انتخاب واحد باید حتما شهریه ثابت پرداخت شده باشد؛ اما پرداخت شهریه متغیر باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم باید انجام شود. دروس عملی شهریه بیشتری نسبت به دروس نظری دارند و شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای تئوری و عملی هر ترم مشخص می‌شود.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان

آدرس دانشگاه پیام نور گلپایگان، استان اصفهان، شهر گلپايگان، خيابان دانشگاه، جنب استاديوم تختي است. شماره تماس این دانشگاه نیز 9-57240072 031 است. همچنین از طریق وب‌سایت این دانشگاه به آدرس gpyg.isfahan.pnu.ac.ir می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه مطلع شوید.

جمع‌بندی

راه‌های ورود به دانشگاه پیام نور گلپایگان شامل پذیرش با آزمون، بدون آزمون و فراگیر است. ثبت نام بدون کنکور پیام نور مرکز گلپایگان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان در گروه علوم‌انسانی تنوع بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها مانند علوم ریاض و تجربی دارند.

وب‌سایت پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر برای ارائه دوره‌های آموزشی رایگان و کاربردی دانشگاهی و کنکور ارشد برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. همچنین در این سایت می‌توانید با دانلود رایگان سوالات پیام نور و مطالعه آن‌ها گامی مهم در جهت موفقیت بیشتر در امتحانات بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرودشت

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور نجف آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور آبادان

دانشگاه پیام نور آبادان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور آبادان ثبت نام دانشگاه پیام نور آبادان رشته های بدون…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بهبهان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *