دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان اصفهان است. ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا نیز مانند سایر دانشگاه‌های کشور از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود. همچنین شهریه دانشگاه پیام نور شهرضا از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور پرداخت می‌شود. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور واحد شهرضا و ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا در ادامه این مطلب با وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه باشید.

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا یکی از دانشگاه‌های استان اصفهان است که مانند سایر دانشگاه‌های پیام نور، دانشجویان آن ملزم به پرداخت شهریه تحصیل خود هستند. لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه پیام نور از دیگر دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است. به علاوه در دانشگاه پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته وجود دارد.

امکان ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا نیز یک موقعیت ویژه است که علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند بدون تحمل استرس و فشار کنکور، به ادامه تحصیل بپردازند. در دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری نیز وجود دارد. این موضوع تحصیل را برای کسانی که شاغل هستند یا مشغله زیادی دارند، آسان‌تر می‌سازد.  

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان

ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا

ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا

داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد شهرضا یک راه عالی برای ورود به این دانشگاه دارند. این راه ثبت‌نام بدون کنکور است که داوطلب را از استرس کنکور به‌طور کامل رها می‌سازد. برای ثبت ‌نام بدون کنکور پیام نور شهرضا ابتدا بایستی در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید. پس از دانلود دفترچه و مطالعه دقیق آن، نوبت به استخراج کد رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها می‌رسد. این مرحله هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری انجام می‌شود که معمولا زمان آن در مردادماه هر سال است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل

در صورت قبولی داوطلب در مهرماه وارد دانشگاه پیام نور خواهد شد. در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها نیز داوطلبان می‌توانند از بین رشته‌های اعلام شده بدون شرکت در آزمون به انتخاب رشته بپردازند. پذیرفته‌شدگان این مرحله در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. پذیرش بدون آزمون تنها بر اساس سوابق تحصیلی است. گفتنی است که نوع پذیرش در مدرک فارغ‌التحصیلان درج نمی‌شود و لازم نیست نگران این موضوع باشید. داوطلبان پذیرش بدون آزمون می‌توانند بدون درنظرگرفتن نوع دیپلم خود به انتخاب رشته از میان رشته‌های بدون آزمون بپردازند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد شهرضا به شرح زیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: فیزیک و مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون، تاریخ، جامعه‌شناسی، حسابداری، حقوق، روانشناسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، گردشگری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی
  • زبان‌های خارجی: زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا در مقطع کارشناسی به‌صورت با آزمون پذیرش دانشجو ندارد.

رشته ‌های ارشد فراگیر و بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

رشته ‌های ارشد فراگیر و بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

پذیرش فراگیر یکی دیگر از انواع راه‌های ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا است. ثبت‌نام پذیرش فراگیر سالانه یک بار در مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. در صورت قبولی داوطلب با عنوان دانش‌پذیر وارد دانشگاه شده و پس از قبولی در امتحان دانش‌پذیری وارد دوران دانشجویی می‌شود. منابع امتحان دانش‌پذیری همان دروس ترم اول کارشناسی‌ارشد هستند. رشته‌‌های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور واحد شهرضا عبارت‌اند از: زبان و ادبیات فارسی

همچنین دانشگاه پیام نور شهرضا به‌صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی‌ارشد تنها در رشته ادبیات عربی به پذیرش دانشجو می‌پردازد.

شهریه دانشگاه پیام نور شهرضا

شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شهرضا نیز از دو بخش تشکیل می‌شود. بخش اول آن شهریه ثابت است که بر اساس امکانات دانشگاه و طبق مصوبه هیات امنا تعیین می‌شود. این شهریه برای مرحله انتخاب واحد دانشگاه بایستی پرداخت شود. بخش دوم شهریه نیز پس از انتخاب واحد و نهایی شدن حذف و اضافه بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده مشخص می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور شیراز

شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است. آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر نیز زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم است. میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور سالانه 10 تا 15 درصد است. پرداخت شهریه این دانشگاه با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور میسر می‌شود. هر دانشجو در زمان ثبت‌نام یک نام کاربری و کامه عبور اختصاصی برای ورود به این سامانه به آدرس reg.pnu.ac.ir دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که کلیه امور آموزشی دانشجویان مانند انتخاب واحد، مشاهده کارنامه، حذف و اضافه، دریافت کارت آزمون و… از طریق همین سامانه انجام می‌شود.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور شهرضا

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور شهرضا

آدرس دانشگاه پیام نور واحد شهرضا استان اصفهان، شهر شهرضا، جنب پارك شهيد بهشتی است. از طریق سایت این دانشگاه به آدرس shrz.isfahan.pnu.ac.ir می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه آگاه شوید و با گروه‌های آموزشی مختلف نیز آشنا گردید. شماره تماس این دانشگاه نیز 53238200 031 و53236967 031 است.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد شهرضا از دانشگاه‌های شهریه پرداز کشور است که هر سال به‌صورت بدون آزمون به پذیرش دانشجو می‌پردازد. ثبت نام بدون کنکور پیام نور شهرضا بر اساس سوابق تحصیلی بوده و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌گیرد. کلیه دانشجویان این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور شهرضا هستند.

پی ان یو اگزم یک مرجع علمی معتبر با هدف ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. همچنین انواع دوره‌های رایگان آموزشی در این سایت در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با دوره‌ها و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در پی ان یو اگزم تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور نجف آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور آبادان

دانشگاه پیام نور آبادان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور آبادان ثبت نام دانشگاه پیام نور آبادان رشته های بدون…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بهبهان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *