دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

تنها راه ورود به دانشگاه پیام نور واحد زارچ پذیرش بدون آزمون است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. در صورت قبولی در رشته های دانشگاه پیام نور زارچ، مدرک فارغ‌التحصیلی شما کاملا معتبر بوده و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

همچنین این مدرک قابلیت ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارجی جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را نیز دارد. در این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم شما را با دانشگاه پیام نور واحد زارچ و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور واقع در استان یزد است. تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای منحصربه‌فردی دارد که موجب تمایل دانشجویان به ادامه تحصیل در این دانشگاه می‌شود. از جمله این مزایا می‌توان به شهریه کمتر، سراسری بودن امتحانات پایان ‌ترم، قابل ترجمه بودن مدرک، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های نظری و… اشاره کرد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ شما را از شرکت در کنکور و تحمل استرس و فشار آن رها می‌سازد و ملاک آن تنها سوابق تحصیلی داوطلب است. به دلیل اجباری نبودن حضور در کلاس‌های نظری و همین‌طور امکان برگزاری کلاس‌ها به‌ شکل غیرحضوری، دانشجویان دانشگاه پیام نور فراغت بیشتری برای انجام سایر امور همچون داشتن شغل و حرفه خواهند داشت.

ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ

داوطلبان پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد زارچ به‌صورت بدون کنکور باید در مردادماه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور را دانلود و آن را به طور دقیق مطالعه نمایند. سپس با خرید کارت اعتباری هزینه آن را پرداخت نموده و کد رشته محل‌های موردنظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد کنند. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز که معمولا در آذرماه برگزار می‌شود، داوطلبان می‌توانند از میان رشته‌های درج شده در دفترچه به انتخاب رشته بپردازند و در صورت قبولی در بهمن‌ماه وارد دانشگاه شوند. مدرک تحصیلی دانشجویان بدون کنکور با دانشجویان پذیرفته‌ شده از طریق کنکور تفاوتی ندارد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

بیشتر بخوانید: سربازی و اپلای – آیا می‌توان بدون گذراندن سربازی اپلای کرد؟

رشته های دانشگاه پیام نور زارچ در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی

گفتنی است که دانشگاه پیام نور واحد زارچ در حال حاضر در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد زارچ

شهریه دانشگاه پیام نور واحد زارچ

شهریه دانشگاه پیام نور زارچ شامل دو قسمت است. بخش اول آن که تا قبل از شروع انتخاب واحد هر ترم باید پرداخت شود، شهریه ثابت است که ملاک تعیین آن میزان امکانات دانشگاه است. این بخش از شهریه تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع افزایش نمی‌یابد. بخش دوم نیز پس از نهایی شدن انتخاب واحد تعیین می‌شود و باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم پرداخت گردد.

معیار تعیین میزان شهریه متغیر تعداد واحدهای اخذ شده نظری و عملی در هر ترم است. بدون پرداخت شهریه امکان دریافت برنامه امتحانات، کارت آزمون و ثبت نمره برای اساتید وجود ندارد. پرداخت شهریه از طریق سامانه گلستان انجام می‌شود و هر سال به میزان 10 تا 15 درصد به آن افزوده خواهد شد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور زارچ

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد زارچ از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. به هر دانشجو در هنگام ثبت‌نام یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی جهت انجام امور آموزشی در این سامانه تعلق می‌گیرد. این امور شامل انتخاب واحد، درخواست مهمانی، حذف و اضافه، حذف اضطراری، مشاهده کارنامه و… است.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آدرس دانشگاه پیام نور زارچ استان یزد، شهرستان اشکذر، خیابان امام خمینی، خیابان مهدیه است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 035 3527 0440 است. آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد زارچ zarch.yazd.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت دانشجویان می‌توانند به سایر سامانه‌های مورد نیاز دانشجویان دسترسی بیابند و از اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه مطلع شوند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد زارچ از جمله دانشگاه‌های شهریه پرداز استان یزد است که هر ساله در مقطع کارشناسی به پذیرش دانشجو می‌پردازد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد. رشته های دانشگاه پیام نور زارچ شامل حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی است.

پی ان یو اگزم یکی از زیرمجموعه‌های سایت یونی‌لند است که در آن انواع دوره‌های آموزشی دانشگاهی و کنکور ارشد برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی ارائه می‌شود. به‌علاوه با دانلود رایگان نمونه سوالات پیام نور و مطالعه آن‌ها می‌توانید موفقیت خود را در امتحانات رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره دوره‌ها و دریافت مشاوره حتما با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سراب

دانشگاه پیام نور واحد سراب

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور سراب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد سراب…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای

دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور ترکمانچای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد ترکمانچای…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *