دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد که در استان اصفهان واقع است، در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در مقطع کارشناسی‌ارشد در حال حاضر لغو شده است؛ اما در در مقطع کارشناسی تنها راه ورود به این دانشگاه است.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد با مراجعه به سامانه جامع گلستان قابل پرداخت بوده و هر ساله با 10 تا 15 درصد افزایش مواجه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم را از دست ندهید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور نجف آباد

دانشگاه پیام نور نجف آباد یکی از واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان است. تحصیل در این دانشگاه مزایای ویژه‌ای برای داوطلبان دارد. شهریه دانشگاه پیام نور از دیگر دانشگاه‌ها کمتر بوده و به همین علت موردتوجه بسیاری از داوطلبان قرار می‌گیرد. به‌علاوه مدرک این دانشگاه از اعتبار کافی برخوردار بوده و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از ایران در مقاطع بالاتر را دارید، به شما این مژده را می‌دهیم که مدرک فارغ‌التحصیلی این دانشگاه اعتبار لازم برای ترجمه را خواهد داشت.

 امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و اجباری نبون حضور در کلاس‌های درس، ادامه تحصیل حتی از راه دور را نیز میسر می‌سازد. در ضمن موجب می‌شود که دانشجویان شاغل یا پرمشغله نیز بتوانند به‌راحتی و بی‌دردسر به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد می‌توانند در مردادماه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون نمایند. پس از آگاهی از شرایط و ضوابط این نوع پذیرش، در مرحله بعد باید کارت اعتباری انتخاب رشته بدون آزمون را خریداری نموده و هزینه آن را پرداخت نمایند. در مرحله آخر داوطلب بایستی با دقت کامل به استخراج کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه پیام نور نجف آباد یا سایر دانشگاه‌ها پرداخته و آن‌ها را در فرم مشخص شده از سوی سازمان وارد نماید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور لواسان

پذیرفته‌شدگان این مرحله در مهرماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. جاماندگان از کنکور سراسری و پذیرش بدون آزمون می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت نیز یک بار دیگر شانس خود را امتحان نمایند. تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها معمولا در آذرماه انجام شده و پذیرفته‌شدگان آن در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. لازم به ذکر است که میزان شهریه دانشجویان پذیرفته شده بدون آزمون و دانشجویان پذیرفته شده از طریق کنکور در یک رشته مشخص یکسان است.

بیشتر بخوانید: دانشگاه فردوسی مشهد (معرفی برترین دانشگاه‌های کشور)

رشته‌ های دانشگاه پیام نور نجف آباد در مقطع کارشناسی

رشته‌ های دانشگاه پیام نور نجف آباد در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در رشته‌های زیر ممکن است:

  • علوم ریاضی و فنی: آمار، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع،مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌انسانی: اقتصاد، برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون، تاریخ، جامعه‌شناسی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم‌تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآن و حدیث، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، گردشگری، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مشاوره
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور نجف آباد تنها بر اساس سوابق تحصیلی بوده و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود.

رشته های دانشگاه پیام نور نجف آباد در مقطع کارشناسی ارشد

داوطلبان پذیرش در رشته‌های کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام نور نجف آباد می‌توانند در رشته‌های زیر پذیرش شوند:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان، آموزش زبان انگلیسی، علوم سیاسی، روانشناسی عمومی، زیست‌شناسی گیاهی گرایش فیزیولوژی، مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک

گفتنی است که در سال 1399 به دلیل شیوع بیماری کرونا پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز به‌صورت بدون آزمون در رشته‌های زیر انجام شد که البته این نوع پذیرش در حال حاضر لغو شده است. این رشته‌ها عبارت‌اند از:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان، زیست‌شناسی گیاهی گرایش فیزیولوژی

پذیرش فراگیر یکی دیگر از راه‌های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد است. لیست رشته‌های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نجف آباد به شرح زیر است:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شبستر

زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان انگليسي، روانشناسی گرایش روانشناسي عمومي، زبان و ادبيات فارسي، زيست‌شناسي گياهی گرايش فيزيولوژی، مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

کلیه دانشجویان موظف به پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور نجف آباد هستند. این شهریه که از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود، با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور قابل پرداخت است. دانشجویان باید تا قبل از شروع انتخاب واحد شهریه ثابت را پرداخت نمایند. در غیر این ‌صورت مجاز به انتخاب واحد نخواهند بود. همچنین برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم تسویه شهریه متغیر ضروری است و بدون تسویه حساب حضور در امتحانات ممکن نیست.

ملاک تعیین شهریه متغیر تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم است. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر بوده و شامل دروس کارگاهی، آزمایشگاهی، پایان‌نامه و… می‌شود.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور نجف آباد

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور نجف آباد njfb.isfahan.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت دانشجویان می‌توانند با اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی و… آشنا شده و از اخبار و اطلاعیه‌های مهم و تقویم آموزشی دانشگاه مطلع گردند. آدرس دانشگاه پیام نور واحد نجف آباد نیز استان اصفهان، شهر نجف آباد، بلوار شهید مطهری، جنب پارک دریاچه و شماره تلفن تماس آن 42727123-42726913 031 است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد


دانشجویان دانشگاه پیام نور نجف آباد می‌توانند برای انجام کلیه فعالیت‌های آموزشی از قبیل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، مشاهده کارنامه، حذف و اضافه و… به سامانه جامع گلستان مراجعه نمایند. ورود به سامانه جامع گلستان از طریق دو لینک زیر امکان‌پذیر خواهد بود:

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور نجف آباد یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان اصفهان است که تحصیل در آن مستلزم پرداخت شهریه ثابت و متغیر است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد و ملاک گزینش سوابق تحصیلی داوطلب است. جهت پرداخت هر یک از بخش‌های شهریه دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد بازه زمانی مشخصی وجود دارد که باید حتما به آن توجه شود تا مشکلی در روند تحصیل دانشجو ایجاد نشود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل

پی ان یو اگزم یک انتخاب عالی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی در شب‌های سخت امتحان است. در این سایت می‌توانید از انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی بهره ببرید و موفقیت خود را در آزمون‌های دانشگاهی و کنکورارشد رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مروست

دانشگاه پیام نور واحد مروست

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور واحد مروست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مروست رشته های…

بیشتر بخوانید
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *