دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشگاه پیام نور مرکز هشترود یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان آذربایجان شرقی است که هر ساله به‌صورت بدون آزمون به پذیرش دانشجو می‌پردازد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. اعلام نتایج نهایی پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور هشترود نیز بر عهده سازمان سنجش است و ملاک پذیرش سوابق تحصیلی خواهد بود. در ادامه این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم با دانشگاه پیام نور مرکز هشترود و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشگاه پیام نور مرکز هشترود یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پرداز استان آذربایجان شرقی است که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. مدرک این دانشگاه قابلیت ترجمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارد. شهریه دانشگاه پیام نور از سایر دانشگاه‌ها همانند دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است و این موضوع موجب تشویق داوطلبان به انتخاب رشته‌های این دانشگاه می‌شود.

به دلیل حجم بالای کتب درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور بایستی برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی برای مطالعه دروس داشته باشند. در ابتدای هر ترم مرکز آزمون دانشگاه، منابع هر درس را معرفی می‌کند. لازم به ذکر است که کلیه امتحانات به‌صورت هماهنگ و سراسری برگزار می‌شوند و اساتید دخل و تصرفی در طراحی سوالات نخواهند داشت. موفقیت در امتحانات پیام نور نیازمند تلاش و پشتکار فراوان دانشجو است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

بیشتر بخوانید: هزینه تحصیل در کانادا چقدر است؟ بررسی هزینه زندگی و میزان درآمد در کانادا

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود بایستی در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مراجعه نموده و نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نمایند. سپس با مطالعه دقیق دفترچه، به استخراج کد رشته محل‌های مربوط به این دانشگاه بپردازند و در نهایت آن‌ها را در فرم مربوطه وارد نمایند.

ملاک پذیرش بدون آزمون، سوابق تحصیلی داوطلب است و نوع پذیرش در دانشگاه در مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان درج نمی‌شود. جالب است بدانید که بین شهریه داوطلبان با آزمون و بدون آزمون یک رشته خاص تفاوتی وجود ندارد. مرحله اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود در ماه مرداد و هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می‌شود. مرحله دوم هم مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است که معمولا در آذرماه انجام می‌پذیرد و پذیرفته‌شدگان آن در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: اقتصاد کشاورزی، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی

این دانشگاه در مقطع کارشناسی پذیرش با آزمون نخواهد داشت و به عبارت بهتر تنها راه پذیرش در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود پذیرش بدون آزمون است.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جغرافيا و برنامه‌ريزي شهري گرايش برنامه‌ريزي مسكن و بازآفرینی شهری انجام می‌شود. گفتنی است که پذیرش با آزمون و فراگیر در مقطع ارشد نیز در همین رشته انجام می‌شود.  ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به هر سه روش با آزمون، بدون آزمون و فراگیر با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. البته پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد آخرین بار در سال 1399 انجام شده و فعلا این نوع پذیرش در این مقطع لغو شده است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور ساری

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز هشترود موظف به پرداخت شهریه دو قسمتی هستند: شهریه ثابت و شهریه متغیر. هر دو بخش این شهریه با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور قابل پرداخت هستند. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع بدون تغییر باقی می‌ماند؛ اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری اخذ شده تعیین خواهد شد. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است. میزان شهریه دانشگاه پیام نور هر سال با 10 تا 15 درصد افزایش مواجه خواهد شد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور هشترود

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور هشترود

کلیه امور آموزشی نظیر پرداخت شهریه، انتخاب واحد، درخواست مهمانی، حذف اضطراری و… در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود از طریق سامانه جامع گلستان پیام نور انجام می‌پذیرد. این سامانه از طریق دو لینک osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir در دسترس خواهد بود. هر دانشجو یک کلمه عبور و نام کاربری اختصاصی برای ورود به این دانشگاه دارد که در زمان ثبت‌نام آن را دریافت خواهد کرد.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور هشترود

آدرس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود استان آذربایجان شرقی، شهر هشترود، خيابان دانشگاه، دانشگاه پيام نور است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 52626013-52626012 041 است. از طریق وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز هشترود به آدرس hrd.eaz.pnu.ac.ir می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به این دانشگاه مطلع شوید. همچنین به تقویم آموزشی، لیست رشته‌ها، اسامی اعضای هیات علمی و… دسترسی بیابید.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود می‌توانند بدون شرکت در کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی به این دانشگاه ورود یابند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشترود از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود و موعد آن معمولا مردادماه و آذرماه هر سال است. با تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور هشترود می‌توانید مدرکی کاملا معتبر و قابل ترجمه دریافت کنید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور املش

پی ان یو اگزم یک مرجع تخصصی در زمینه ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی دانشگاهی و کنکور ارشد است که با هدف ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و سایر اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *