دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

دانشگاه پيام نور واحد رضوانشهر صدوق یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پرداز استان یزد است که مجوز تحصیل در آن توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صادر می‌شود. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق تنها سوابق تحصیلی فرد است و هیچ نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

در صورت تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق و همین‌طور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق بپردازیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

دانشگاه پيام نور واحد رضوانشهر صدوق در استان یزد واقع شده و تحصیل در آن نیازمند پرداخت شهریه است؛ البته شهریه دانشگاه پیام نور از دیگر دانشگاه‌های شهریه پرداز مانند دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است. یک ویژگی دیگر دانشگاه پیام نور امکان  تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور است. همچنین امتحانات این دانشگاه به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و اساتید دانشگاه طراح سوالات نیستند.

در ابتدای هر ترم منابع هر درس توسط مرکز آزمون دانشگاه به دانشجویان معرفی می‌شود و می‌توانند به برنامه‌ریزی برای مطالعه بپردازند. گفتنی است که مدرک دانشگاه پیام نور از اعتبار کافی برای ترجمه برخوردار بوده و قابل ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است. 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور رضوانشهر صدوق باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و ابتدا با دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون به مطالعه دقیق آن بپردازند. سپس در صورت واجد شرایط بودن با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند. در مرحله نهایی باید به استخراج کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق و سایر دانشگاه‌های مدنظر پرداخته و آن‌ها را در فرم مربوطه وارد کنند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اردکان

بدین ترتیب ثبت‌نام تکمیل خواهد شد. مرحله اول انتخاب رشته بدون آزمون در مردادماه و هم‌زمان با موعد انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری انجام می‌شود و در صورت قبولی داوطلبان می‌توانند در مهرماه وارد دانشگاه شوند. مرحله‌ای دیگر نیز تحت‌عنوان تکمیل ظرفیت برگزار می‌شود که معمولا زمان آن آذرماه است. پذیرفته‌شدگان این مرحله نیز در بهمن‌ماه وارد دانشگاه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

رشته‌ های دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مشاوره، هتلداری
  • زبان‌های خارجی: آموزش زبان انگلیسی
رشته‌های دانشگاه پيام نور واحد رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی ‌ارشد

رشته‌های دانشگاه پيام نور واحد رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی ‌ارشد

لیست رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی‌ارشد عبارت‌ است از:

 جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش آمایش شهری، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی گرایش مدیریت توسعه پایدار روستایی، آموزش زبان انگلیسی

دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت فراگیر در رشته‌های زیر دانشجو می‌پذیرد:

شیمی گرایش شیمی آلی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گرایش آمایش شهری و گرایش مدیریت توسعه پایدار روستایی

در حال حاضر پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد لغو شده و تنها دانشجویان استعداد درخشان می‌توانند بدون شرکت در کنکور سراسری وارد مقطع کارشناسی‌ارشد شوند.

شهریه دانشگاه پيام نور واحد رضوانشهر صدوق

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق همانند سایر دانشگاه‌های کشور نیازمند پرداخت شهریه است. این شهریه از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. شهریه ثابت طبق تصویب هیات امنا تعیین می‌شود و آخرین مهلت پرداخت آن قبل از شروع انتخاب واحد است.

بدون پرداخت شهریه ثابت فرایند انتخاب واحد امکان‌پذیر نیست. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی هر ترم تعیین می‌شود. این بخش از شهریه نیز بایستی تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه شود. در غیر این صورت امکان مشاهده برنامه امتحانات و دریافت کارت آزمون وجود ندارد. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور سالانه 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پيام نور رضوانشهر صدوق

سامانه جامع گلستان دانشگاه پيام نور رضوانشهر صدوق

کلیه امور آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود. این امور شامل پرداخت شهریه، حذف و اضافه، انتخاب واحد، دریافت کارت آزمون، مشاهده کارنامه و برنامه امتحانات و… هستند. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز بهار

با کمک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی که در هنگام ثبت‌نام به هر دانشجو تعلق می‌گیرد، می‌توانید به این سامانه وارد شوید و امور آموزشی خود را سامان بدهید.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

دانشجویان دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این دانشگاه به آدرس saduq.yazd.pnu.ac.ir  با این دانشگاه، اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی و… آشنا شده و به سامانه‌های مختلف و اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به دانشگاه دسترسی یابند. آدرس دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق استان یزد، اشکذر، بزرگراه میبد – یزد، بلوار صاحب‌الزمان است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 03532727100 است.

دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

جمع‌بندی

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق موظف به پرداخت شهریه این دانشگاه از طریق سامانه جامع گلستان پیام نور هستند. در مقطع فعلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی است. اخذ پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود.

پی ان یو اگزم یک همراه خوب در شب‌های امتحان برای دانشجویان پیام نور و دولتی است. شما می‌توانید از انواع فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور استفاده کرده و در دوره‌های دانشگاهی و کنکور ارشد ثبت‌نام نمایید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق از چه طریقی قابل پرداخت است؟

دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان پیام نور نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

ورود به سامانه جامع گلستان چگونه ممکن است؟

ورود به این سامانه از طریق دو لینک مجزای osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir با کارایی یکسان امکان‌پذیر است.

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور رضوانشهر صدوق چند بار در سال انجام می‌شود؟

همانند سایر دانشگاه‌های پیام نور کشور ثبت‌نام در این دانشگاه دو بار در سال برای ورودی‌های مهر و بهمن انجام می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد نوشهر

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پیام نور واحد نمین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد نمین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سنقر

دانشگاه پیام نور واحد سنقر

آنچه در این نوشته میخوانید مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد سنقر ثبت نام بدون کنکور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سلماس

دانشگاه پیام نور واحد سلماس

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سلماس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سلماس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *