دانشگاه پیام نور بین الملل قشم

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم

دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه نیمه‌دولتی ایران به‌حساب می‌آید که در بخش‌های مختلفی از ایران شعبه دارد. یکی از شعبه‌های این مجموعه، دانشگاه پیام نور بین الملل قشم است. این دانشگاه امکان تحصیل را برای ساکنین این جزیره فراهم کرده است. رشته های دانشگاه پیام نور قشم در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری ارائه می‌شود.

داوطلبان می‌توانند با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قشم، در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشجویان این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه هستند. فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌توانند مدرکی معتبر کسب کنند. در ادامه این مقاله از پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا با شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد قشم بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور قشم

یکی از شعبات دانشگاه پیام نور در استان هرمزگان دانشگاه پیام نور بین الملل قشم است. این دانشگاه شرایطی را به وجود آورده است که افراد شاغل نیز بتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشجویان می‌توانند در این دانشگاه به‌صورت حضوری، مجازی و یا خود خوان تحصیل کنند. یکی دیگر از مزایایی که این دانشگاه دارد، امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قشم است. این دانشگاه به دو صورت رسمی و فراگیر و در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

همچنین مدرک این دانشگاه به تأیید وزارت علوم و فناوری رسیده است و این مشکل را برای افرادی که این سؤال را داشته‌اند که آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است یا خیر حل کرده است. افراد می‌توانند با استفاده از این مدرک در مکان‌های مختلفی مشغول به کار شوند یا اقدام به مهاجرت کنند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بین الملل قشم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بین الملل قشم

افرادی که قصد تحصیل به‌صورت فراگیر را دارند می‌توانند از این طریق اقدام به تحصیل در دانشگاه پیام نور بین الملل قشم کنند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هم‌زمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی است. زمان تقریبی ثبت نام بدون کنکور برای ترم مهر در مردادماه است. برای کسب اطلاع دقیق از زمان ثبت نام بهتر است به اطلاعیه‌های سازمان سنجش توجه کنید. ثبت نام ورودی‌های بهمن تقریباً در بازه زمانی آذر یا اوایل دی‌ماه آغاز می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور بوکان

1. شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند باید در ابتدا با رشته های دانشگاه پیام نور قشم آشنا شوند و سپس از طریق سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. همچنین بهتر است مدارک لازم برای ثبت نام را پیش از شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قشم آماده کنید تا در حین ثبت نام به مشکل برنخورید. داوطلبان برای ثبت نام باید یکی از مدارک زیر را داشته باشند:

•       مدرک کاردانی یا فوق‌دیپلم

•       دیپلم نظام قدیم چهار‌ساله

•       دیپلم پیش‌دانشگاهی + رشته‌های نظری

•       دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که معدل دیپلم بالاتری نسبت به دیگران دارند، هنگام ثبت نام در اولویت قرار می‌گیرند.

2. ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی‌ارشد

داوطلبان به جز انتخاب رشته از طریق کنکور سراسری کارشناسی‌ارشد می‌توانند به دو روش دیگر نیز در این مقطع در دانشگاه پیام نور بین الملل قشم تحصیل کنند. داوطلبان می‌توانند از طریق استعدادهای درخشان که بر اساس معدل است درخواست دهند و در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. همچنین با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می‌توانند در ترم اول انتخاب واحد کرده. پس از گذراندن دروس ترم یک و کسب قبولی در تمام آن‌ها، دانشجوی رسمی دانشگاه پیام نور بین الملل قشم می‌شوند و می‌توانند برای ترم دوم انتخاب واحد کنند.

رشته های دانشگاه پیام نور قشم در مقطع کارشناسی

رشته های دانشگاه پیام نور قشم در مقطع کارشناسی

باتوجه‌به آخرین دفترچه منتشر شده از سازمان سنجش رشته‌های پیام نور قشم در مقطع کارشناسی که صرفاً با سوابق تحصیلی است، به‌صورت زیر است:

مهندسی کامپیوتر، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، شیمی محض، علوم و مهندسی شیلات، جغرافیا، حسابداری، حقوق، روان‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، علم تربیتی، علوم سیاسی، علوم ورزشی، گردشگری، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مترجمی زبان انگلیسی

رشته‌ های ارشد دانشگاه پیام نور بین الملل قشم

رشته های دانشگاه پیام نور قشم در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز باتوجه‌به آخرین دفترچه به‌صورت زیر است:

  • مدیریت ورزشی: گرایش‌های مدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشی، رویدادها و گردشگری ورزشی و مدیریت سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی
  •  تاریخ گرایش تاریخ اسلام
  •  آموزش زبان انگلیسی
  •  حسابداری
  •  مدیریت بازرگانی گرایش‌های:  بازاریابی، بازرگانی بین الملل، بازرگانی الکترونیکی، مدیریت استراتژیک، بازرگانی داخلی و کارآفرینی
  • مدیریت فناوری اطلاعات گرایش‌های: کسب‌وکار الکترونیک، مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت دانش
  • مدیریت کسب‌وکار گرایش‌های: استراتژی، بازاریابی، رفتار سازمانی و منابع انسانی، عملیات و زنجیره تأمین و مالی
  • مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار
  • مهندسی معماری
ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پارسیان

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم رشته تاریخ اسلام را در مقطع دکتری نیز ارائه می‌دهد.

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم؛ شهریه دانشگاه‌ های پیام نور

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم؛ شهریه دانشگاه‌ های پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور بین الملل قشم ملزم به پرداخت شهریه هستند. شهریه دانشجویانی که با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قشم در این دانشگاه تحصیل می‌کنند تفاوتی با دیگر دانشجویان ندارد، همان‌گونه که مدرک آن‌ها تفاوتی با هم ندارد. شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی کمتر است. شهریه این دانشگاه هر ساله حدود 15 تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

شهریه دانشگاه پیام نور بین الملل قشم شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است. شهریه ثابت باتوجه‌به نوع رشته و سال ورود مشخص می‌شود. شهریه متغیر نیز باتوجه‌به تعداد واحدها مشخص می‌شود. شهریه دانشجویان ارشد نسبت به دانشجویان کارشناسی اندکی بیشتر است.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور قشم

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم در استان هرمزگان، جزیره قشم، بزرگراه خلیج‌فارس واقع شده است و امکان تحصیل را برای ساکنین این جزیره به وجود آورده است. برای تماس با بخش اداری این دانشگاه می‌توانید با شماره 07635344081 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اخبار، برنامه‌های دانشگاه و رشته‌های ارائه شده نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی این دانشگاه به آدرس http://qeshm.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنید.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور قشم

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور قشم

دانشجویان دانشگاه پیام نور بین الملل قشم می‌توانند برای انجام برخی امور اداری خود، به‌جای مراجعه حضوری به دفاتر دانشگاه از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور کارهای خود را انجام دهند. دانشجویان همچنین برای انجام اموری مانند، انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه و مشاهده نمرات کسب شده باید به سامانه گلستان مراجعه کنند. دانشجویان می‌توانند از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir به سامانه گلستان دسترسی پیدا کنند.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور بین الملل قشم یکی از شعبات دانشگاه پیام نور است که در مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قشم نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزایای این دانشگاه امکان تحصیل به‌صورت مجازی و خود خوان است. پیش از ثبت نام در این دانشگاه باید با رشته های دانشگاه پیام نور قشم آشنا شوید. رشته‌های ارائه شده در هر سال ممکن است متفاوت باشد، به همین دلیل داوطلبان باید از جدیدترین دفترچه ارائه شده از سوی سازمان سنجش استفاده کنند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

هدف پی ان یو اگزم ارائه آموزش‌های کاربردی به دانشجویان است. این مجموعه دوره‌های مفیدی را برای داوطلبان کنکور ارشد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و پیام نور آماده کرده است. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند به بخش دانلود رایگان سؤالات پیام نور مراجعه کنند و از آن‌ها برای موفقیت در امتحانات خود استفاده کنند.

دانشگاه پیام نور قشم در چه مقاطعی دانشجو می‌پذیرد؟

کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی‌های مهر چه زمانی است؟

مردادماه، زمان دقیق آن از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

مدرک دانشجویانی که به صورتی حضوری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند چه تفاوتی با دانشجویان مجازی دارد؟

هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پیام نور واحد نمین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد نمین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سنقر

دانشگاه پیام نور واحد سنقر

آنچه در این نوشته میخوانید مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد سنقر ثبت نام بدون کنکور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سلماس

دانشگاه پیام نور واحد سلماس

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سلماس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سلماس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *