Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد چادگان

دانشگاه پیام نور واحد چادگان

دانشگاه پیام نور واحد چادگان در شهر چادگان در 115 کیلومتری غرب شهر اصفهان واقع شده است.  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگان تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی است که از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. رشته های

 دانشگاه پیام نور چادگان در مقطع کارشناسی عبارت‌اند از: حسابداری، حقوق، روان‌شناسی، علوم تربیتی، مدیریت فرهنگی هنری. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد چادگان و چگونگی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگان بپردازیم.

شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد چادگان

دانشگاه پیام نور واحد چادگان یکی از واحدهای پیام نور استان اصفهان است. تحصیل در این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور است. از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدرک تحصیلی دانشگاه پیام نور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
  • شهریه این دانشگاه از سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز همچون دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی کمتر است.
  • مدرک فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اعتبار کافی برای ترجمه و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارد.
  • امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی وجود دارد.
  • امتحانات پایان ترم به‌صورت سراسری برگزار می‌شوند و اساتید دانشگاه نقشی در طراحی سوالات ندارند.
  • حضور در کلاس‌های نظری اختیاری است.
  • و…

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگانثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگان

جهت ثبت‌نام دانشگاه پیام نور واحد چادگان، دانشجویان باید در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و با دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون از شرایط و ضوابط ثبت‌نام در آن آگاهی یابند. سپس در صورت واجد شرایط بودن نسبت به پرداخت هزینه از طریق خرید کارت اعتباری اقدام نمایند. پذیرش بدون آزمون دو بار در سال در مرداد و آذر انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان این مراحل به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور بندرعباس

با استخراج کد رشته محل‌های مربوط به رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد چادگان و یا هر دانشگاه دیگر و وارد کردن آن‌ها در فرم انتخاب رشته ثبت‌نام تکمیل خواهد شد. نتایج نهایی پذیرش یا عدم‌پذیرش نیز از طریق همین سایت به داوطلبان اعلام خواهد شد. جالب است بدانید که نوع پذیرش در مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان پذیرفته شده به‌صورت بدون آزمون درج نمی‌شود و شهریه آن‌ها نیز با دیگر داوطلبان پذیرفته شده از طریق کنکور برابر است.

بیشتر بخوانید: رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور

رشته های دانشگاه پیام نور واحد چادگان در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگان در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روان‌شناسی، علوم تربیتی، مدیریت فرهنگی هنری

تنها راه ورود به دانشگاه پیام نور واحد چادگان در مقطع کارشناسی پذیرش بدون آزمون است؛ بنابراین برای اخذ پذیرش در رشته‌های این دانشگاه نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

گفتنی است که دانشگاه پیام نور واحد چادگان در حال حاضر تنها در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد چادگانشهریه دانشگاه پیام نور واحد چادگان

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد چادگان برای تحصیل در این دانشگاه باید شهریه بپردازند. این شهریه که از دو بخش تشکیل می‌شود، از طریق سامانه جامع گلستان قابل‌پرداخت است. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع افزایش نخواهد یافت و همان‌طور که از نامش پیدا است، ثابت باقی می‌ماند. میزان شهریه متغیر نیز در هر ترم پس از نهایی‌شدن انتخاب واحد و تعیین تعداد واحدهای نظری و عملی آن ترم، مشخص می‌شود.

باتوجه‌به اینکه شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است، با افزایش تعداد واحدهای عملی شهریه متغیر نیز افزایش می‌یابد. دروس عملی شامل دروس آزمایشگاهی، کارگاهی، پایان‌نامه و… می‌شوند. بدون پرداخت شهریه ثابت فرایند انتخاب واحد انجام نمی‌شود. همچنین در صورت عدم تسویه شهریه متغیر امکان مشاهده برنامه امتحانات پیام نور، شرکت در امتحانات و ثبت نمره وجود ندارد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور ارومیه

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد چادگان

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد چادگان می‌توانند برای انجام امور آموزشی خود به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه کنند. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir

اموری همچون انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، مشاهده کارنامه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و… از طریق این سامانه قابل‌انجام هستند. در هنگام ثبت‌نام در دانشگاه به هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور منحصربه‌فرد برای ورود به این سامانه اختصاص داده می‌شود.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد چادگانآدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد چادگان

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد چادگان chdg.isfahan.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید با دانشگاه، اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی، تقویم آموزشی و… آشنا شوید و به سامانه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. آدرس دانشگاه پیام نور واحد چادگان، استان اصفهان، شهرستان چادگان و شهدای هفت تیر، خیابان شهدا است.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد چادگان می‌توانند بدون شرکت در کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه پذیرش شوند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چادگان از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در دو نوبت مردادماه و آذرماه انجام می‌شود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور چادگان نیازمند پرداخت شهریه است.

پی ان یو اگزم همراه همیشگی شما در سپری‌کردن شب‌های امتحان است. دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند با مشاهده فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور و دانلود سوالات امتحانی اشکالات درسی خود را رفع نموده و از آموزشی بی‌نظیر و استثنائی بهره‌مند شوند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه پی ان یو اگزم تماس بگیرید.

سوالات متداول

 

خیر، در حال حاضر این دانشگاه تنها در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

فارغ‌التحصیلان رشته علوم‌تجربی و علوم ریاضی و فنی هم می‌توانند در پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد چادگان شرکت کنند؟

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

بله، محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب رشته‌های این دانشگاه وجود ندارد.

آیا مدرک دانشگاه پیام نور واحد چادگان قابل ترجمه است؟

بله، مدرک دانشگاه پیام نور از اعتبار لازم جهت ترجمه و ادامه تحصیل در خارج از کشور برخوردار است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *