Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌هایی که هر ساله بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد دانشگاه پیام‌نور است. از جمله این دانشگاه‌ها می‌توان به دانشگاه پیام نور واحد وزوان اشاره کرد. دانشگاه پیام نور وزوان در استان اصفهان واقع شده است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان در نوبت مهر‌ماه و بهمن‌ماه زیر نظر سازمان سنجش انجام می‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور وزوان هر سال از طریق دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور منتشر می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور  ابتدا با مراجعه به سایت سازمان سنجش باید دفترچه انتخاب رشته را دانلود و به‌دقت مطالعه کنند. داوطلبان بعد از آگاهی کامل از شرایط، ضوابط، ظرفیت، رشته‌ها و… نام‌نویسی خو را شروع می‌کنند. ما در ادامه این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان، رشته‌های ارائه شده و… آشنا می‌کنیم. اگر مایل به تحصیل در این دانشگاه هستید ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان یکی از مراکز شهریه پرداز و نیمه‌دولتی است که شما می‌توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا لیسانس بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آن را انتخاب کنید. به دلیل محدود بودن تعداد رشته‌ها و دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته افراد با عدم قبولی در کنکور سراسری هیچ فرصت تحصیلی دیگری نداشتند. امروزه دانشگاه پیام‌نور این مشکل را حل کرده است.

بعد از قانون تصویب حذف کنکور بسیاری از رشته‌ها در دانشگاه پیام‌نور بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شد؛ بنابراین علاقه‎مندان می‌توانستند بعد از اعلام کارنامه اولیه و در زمان تعیین شده از سمت سازمان سنجش بعد از بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور وزوان، به ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور بپردازند. داوطلبان دوبار فرصت دارند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان اقدام کنند که این فرصت یک‌بار در مهر‌ماه و یک‌بار در بهمن‌ماه است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد رینه

مزایای دانشگاه پیام نور وزوان

مزایای دانشگاه پیام نور وزوان

معتبر بودن مدرک دانشگاه یکی از عوامل مهم برای انتخاب و تحصیل در دانشگاه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با در اختیار داشتن این مدرک به‌آسانی در مقاطع بالاتر و حتی خارج از کشور ادامه تحصیل دهید. همچنین از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد وزوان می‌توان موارد زیادی را ذکر کرد؛ مانند عدم اجبار برای حضور در کلاس‌های تئوری، شهریه پایین‌تر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز، تنوع رشته‌های تحصیلی، امکان هم‌زمان تحصیل در دو رشته، داشتن وام دانشجویی، امکان تغییر رشته، پذیرش دانشجو به‌صورت الکترونیکی، داشتن شعبه‌های زیاد و… . مزایای دانشگاه پیام‌نور موجب جذب علاقه‌مندان زیادی به این دانشگاه شده است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

هر‌ساله با ثبت‌نام بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان نیز شروع می‌شود. داوطلبان زمان و شرایط ثبت‌نام را بعد از اعلام کارنامه اولیه با مطالعه دفترچه ثبت‌نام به‌دست می‌آورند. هم‌زمان با فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری سال جاری در مردادماه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور 1403 ورودی مهرماه دانشگاه پیام نور واحد وزوان شروع می‌شود. ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. یکی از مزایای ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور غیر‌حضوری بودن آن است. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان می‌توانند این کار را اینترنتی انجام دهند.

رشته های دانشگاه پیام نور واحد وزوان

رشته های دانشگاه پیام نور واحد وزوان

پذیرش دانشگاه پیام نور واحد وزوان همان‌طور که در بالا نیز گفتیم تنها در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است. هم‌زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، لیست رشته های دانشگاه پیام نور وزوان در گروه‌های ریاضی، علوم‌انسانی و علوم‌تجربی اعلام می‌شود. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان باید ابتدا با بررسی دقیق این دفترچه رشته موردنظر خودشان را پیدا کنند. سپس در زمان مقرر به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود بپردازند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اردکان

با‌توجه‌به سوابق و امکانات دانشگاه تعداد رشته‌هایی که در دانشگاه پیام نور واحد وزوان ارائه می‌شود، متفاوت است. همه رشته‌های گروه‌های علوم‌انسانی‌، علوم‌تجربی و ریاضی در این دانشگاه ارائه نمی‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور وزوان در گروه علوم انسانی عبارت‌از: حقوق، روان‌شناسی، علوم تربیتی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه و مدیریت دولتی.

شهریه دانشگاه پیام نور وزوان

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای تحصیل و استفاده از امکانات این دانشگاه باید شهریه بپردازند. شهریه دانشگاه پیام نور دارای دو بخش است. در شروع هر ترم باید شهریه ثابت را قبل از شروع انتخاب واحد پرداخت کنند. شهریه ثابت در یک مقطع تا پایان زمان تحصیل ثابت است و افزایش نمی‌یابد. برای شرکت در امتحانات پایان ترم و دریافت برنامه امتحانات باید شهریه متغیر را بپردازند؛ زیرا ثبت نمره ملزم به پرداخت شهریه است. تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم مقدار این شهریه را تعیین می‌کند. پرداخت شهریه به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه گلستان است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور وزوان

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور وزوان

دانشجویان تمام امور آموزش خود را از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام‌ نور انجام می‌دهند. این امور شامل انتخاب واحد، دریافت کارت آزمون، حذف و اضافه، حذف اضطراری، مشاهده برنامه امتحانات پایان ترم، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و… است. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

آدرس و وب سایت دانشگاه پیام نور وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان در وزوان و خیابان اصفهان-میمه واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی تالار پذیرایی جهان نمای وزوان قرار گرفته است. برای تماس با دانشگاه می‌توانید با شماره 03145422511 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای انجام کار‌هایی مانند: انتخاب واحد، پرداخت شهریه و… به آدرس vazvan.isfahan.pnu.ac.ir مراجعه کنید.

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

جمع‌بندی

یکی از مراکز نیمه‌دولتی و شهریه پرداز که در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، دانشگاه پیام نور واحد وزوان است. همان‌طور که گفته شد با انتشار دفترچه سازمان سنجش، لیست رشته های دانشگاه پیام نور وزوان مشخص می‌شود و به‌این‌ترتیب متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل، اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وزوان نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مشهد

لازم به یاد‌آوری است که تکمیل فرایند ثبت‌نام فقط از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است. پی ان یو اگزم یکی از مجموعه‌های سایت یونی لند است. در این سایت می‌توانید در دوره‌های آموزشی پیام‌نور و کنکور ثبت‌نام کنید. با دانلود رایگان نمونه سؤالات پیام نور می‌توانید درصد موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *