جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه در استان آذربایجان شرقی واقع است. تنها راه ورود به این دانشگاه پذیرش بدون آزمون است. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خسروشاه فقط سوابق تحصیلی داوطلب است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور خسروشاه نیازمند پرداخت شهریه دو قسمتی از طریق سامانه گلستان دانشگاه پیام نور است. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا شما را با دانشگاه پیام نور خسروشاه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خسروشاه آشنا سازیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه از واحدهای پیام نور استان آذربایجان شرقی است که پذیرش در آن نیازمند ثبت‌نام از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور است. با ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور داوطلبان نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهند داشت و ملاک پذیرش تنها سوابق تحصیلی است. مدرک دانشگاه پیام نور کاملا معتبر بوده و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین این مدرک قابل ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور جهت تحصیل در مقاطع بالاتر است.

یکی از مزایای ویژه تحصیل در دانشگاه پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور از سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است و این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل داوطلبان به تحصیل در این دانشگاه است. دانشگاه پیام نور بهترین انتخاب برای افراد شاغل است؛ زیرا در این دانشگاه هم امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری وجود دارد و هم حضور در کلاس‌های نظری اختیاری است. به همین علت امکان تحصیل به‌راحتی فراهم خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

داوطلبانی که به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه علاقه‌مند هستند، بایستی در موعد مقرر که معمولا مردادماه است به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و به دانلود دفترچه آزمون بپردازند. با مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از شرایط و ضوابط آن داوطلبان می‌توانند به استخراج کد رشته محل‌های مورد نظر خود از دفترچه اقدام نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد چمستان

سپس با خرید کارت اعتباری این آزمون هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند. با وارد کردن کد رشته محل‌های استخراج شده در فرم انتخاب رشته ثبت‌نام تکمیل خواهد شد. ثبت‌نام بدون آزمون معمولا هم‌زمان با انتخاب رشته مجاز شدگان انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می‌شود. همچنین کسانی که از پذیرش در کنکور یا ثبت‌نام بدون آزمون جا مانده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور که معمولا در آذرماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 پذیرفته‌شدگان این مراحل به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. نوع پذیرش اعم از با آزمون، بدون آزمون و فراگیر در مدرک فارغ‌التحصیلان قید نمی‌شود. همچنین شهریه دانشجویان با آزمون و بدون آزمون برای تحصیل در یک رشته خاص برابر است.

بیشتر بخوانید: دانشگاه تهران (آشنایی با دانشکده‌ها و امکانات دانشگاه تهران)

رشته ‌های دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خسروشاه در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

  • علوم‌انسانی: حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مشاوره، مطالعات خانواده
  • زبان‌های خارجی: زبان و ادبیات انگلیسی

تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی انتخاب رشته بدون آزمون است. همچنین لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

شهریه دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

شهریه دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. برای پرداخت شهریه دانشجویان باید به سامانه گلستان مراجعه نمایند. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت مانده و افزایش نمی‌یابد. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم تعیین می‌شود.

آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت قبل از شروع انتخاب واحد و لازمه آن است. شهریه متغیر هم باید برای شرکت در امتحانات پایان ترم و دریافت برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور پرداخت گردد. بدون پرداخت شهریه امکان ثبت نمره وجود ندارد. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور هر سال به میزان 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور خسروشاه

انجام فعالیت‌های آموزشی دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه مانند سایر دانشگاه‌های پیام نور از طریق سامانه جامع گلستان انجام می‌شود. این سامانه از طریق دو لینک مجزا با کارایی یکسان osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir در دسترس است. انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، مشاهده نمره، حذف اضطراری و… از جمله این امور هستند. به هر دانشجو در هنگام ثبت‌نام یک نام کاربری و کلمه عبور ویژه اختصاص داده می‌شود.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آدرس دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه، استان آذربایجان شرقی، شهر خسروشاه، خیابان امام خمینی شمالی، بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 23- 04133447421 است. آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه khs.eaz.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توان به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی یافته و با اعضای هیات علمی و گروه‌های آموزشی نیز آشنا شوید.

جمع‌بندی

راه ورود به دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه ثبت‌نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خسروشاه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. با تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور خسروشاه مدرک دانشجویان مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور قابل ترجمه است.

پی ان یو اگزم یک مجموعه تخصصی آموزشی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است که انواع دوره‌های آموزشی کنکور ارشد و دانشگاهی در آن ارائه می‌شود. در این سایت می‌توانید از انواع فیلم‌های آموزشی رایگان استفاده نموده و شانس موفقیت خود را در امتحانات پایان ترم بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

آیا ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور خسروشاه امکانپذیر است؟

بله تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی انتخاب رشته بدون آزمون است.

ادامه مطلب  دانشگاه صنعتی اصفهان

چه رشته ‌های در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه ارائه می‌شود؟

رشته های از گروه علوم انسانی و زبان خارجه در این دانشگاه ارائه داده می‌شود، لیست کامل رشته‌ها در این مقاله آمده است.

آیا دانشگاه پیام نور خسروشاه برای مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد؟

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش ندارد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت مزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟ معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوان مزایای دانشگاه پیام نور وزوان ثبت نام بدون…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *