جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام‌نور یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌هایی است که هر ساله بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد. از جمله این دانشگاه‌ها می‌توان به دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت اشاره کرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت زیر نظر سازمان سنجش و در نوبت مهر‌ماه و بهمن‌ماه انجام می‌شود. هر سال رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت از طریق دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور  ابتدا باید دفترچه انتخاب رشته را از سایت سازمان سنجش دانلود و به‌دقت مطالعه کنند.

داوطلبان باید با آگاهی کامل از شرایط، ضوابط، ظرفیت، رشته‌ها و… به نام‌نویسی اقدام کنند. در ادامه این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم شما را با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت، رشته‌های ارائه شده و… آشنا می‌کنیم. شما با خواندن این مطلب آگاهی کامل برای تصمیم به تحصیل در این دانشگاه را به دست می‌آورید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

در سال‌های گذشته به دلیل محدود بودن تعداد رشته‌ها و دانشگاه‌ها، افرادی که در کنکور سراسری قبول نمی‌شدند فرصت تحصیل را از دست می‌دادند. امروزه دانشگاه پیام‌نور این مشکل را حل کرده است. بعد از تصویب حذف کنکور بسیاری از رشته‌ها در دانشگاه پیام‌نور بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شد. دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت یکی از مراکز نیمه‌دولتی و شهریه پرداز است که  شما می‌توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آن را انتخاب کنید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور گلپایگان

علاقه‎مندان باید بعد از انتشار کارنامه اولیه و در زمان مقرر از سمت سازمان سنجش با بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت نسبت به ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور اقدام کنند. داوطلبان فرصت دارند در مهر‌ماه و بهمن‌ماه نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت اقدام کنند.

مزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

مزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

یکی از عوامل مهم برای انتخاب و تحصیل در این دانشگاه معتبر بودن مدرک آن است. شما با داشتن این مدرک به‌راحتی می‌توانید در مقاطع بالاتر و حتی خارج از کشور ادامه تحصیل دهید.

همچنین از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت می‌توان موارد مهمی را نام برد؛ مانند شهریه پایین‌تر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز، عدم اجبار برای حضور در کلاس‌های تئوری، امکان هم‌زمان تحصیل در دو رشته، داشتن وام دانشجویی، تنوع رشته‌های تحصیلی، امکان تغییر رشته، پذیرش دانشجو به‌صورت الکترونیکی، داشتن شعبه‌های زیاد و… مزایای دانشگاه پیام ‌نور باعث می‌شود این دانشگاه علاقه‌مندان زیادی از هر قشری داشته باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت هر‌ساله با ثبت‌نام بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی، شروع می‌شود. داوطلبان بعد از اعلام کارنامه اولیه با انتشار دفترچه ثبت‌نام از زمان و شرایط ثبت‌نام مطلع می‌شوند. هم‌زمان با فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری سال جاری در مردادماه، ثبت‌ نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1403 ورودی مهرماه دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت شروع می‌شود.

ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد. یکی از شرایط ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور غیر‌حضوری بودن آن است. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت را اینترنتی انجام می‌دهند.

رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت

رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت

همان‌طور که در بالا نیز گفتیم دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت فقط در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. لیست رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت در گروه‌های ریاضی، علوم‌انسانی و علوم‌تجربی هم‌زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ارائه می‌شود. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت باید با بررسی دقیق این دفترچه در صورت‌یافتن رشته موردنظر در زمان مقرر به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

تعداد رشته‌هایی که در دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت ارائه می‌شود به سوابق و امکانات دانشگاه بستگی دارد. همه رشته‌های گروه‌های علوم‌انسانی‌، علوم‌تجربی و ریاضی در این دانشگاه ارائه نمی‌شود. در سال گذشته این دانشگاه رشته‌ای ارائه نداده است؛ اما در سال‌های گذشته در گروم علوم‌انسانی رشته‌های حقوق، مدیریت بازرگانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی ارائه شد.

شهریه دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای استفاده از مزیت‌های این دانشگاه باید دو بار  شهریه بپردازند. شهریه ثابت را باید قبل از شروع انتخاب واحد در شروع هر ترم پرداخت کنند. این شهریه تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت مانده و افزایش نخواهد داشت. شهریه متغیر را باید برای شرکت در امتحانات پایان ترم و دریافت برنامه امتحانات بپردازند؛ زیرا امکان ثبت نمره بدون پرداخت شهریه وجود ندارد. مقدار این شهریه نیز به تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم بستگی دارد. پرداخت شهریه به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه گلستان انجام می‌شود.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

تمام امور آموزشی دانشجویان از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام‌نور انجام می‌شود. این امور شامل حذف و اضافه، حذف اضطراری، انتخاب واحد، دریافت کارت آزمون، مشاهده برنامه امتحانات پایان ترم، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و… است. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

آدرس و وب سایت دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت

این دانشگاه در استان اصفهان، شهرستان بوئین و میاندشت، خیابان خوانسار – بویین میاندشت واقع شده است. برای تماس با دانشگاه می‌توانید با شماره 03157520217 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای انجام کار‌هایی مانند: انتخاب واحد، پرداخت شهریه و… به آدرس bmu.isfahan.pnu.ac.ir مراجعه کنید.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت یکی از مراکز نیمه‌دولتی و شهریه پرداز است که در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. همان‌طور که گفته شد با انتشار دفترچه سازمان سنجش، لیست رشته های دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت مشخص می‌شود و به‌این‌ترتیب متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل، اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بوئین و میاندشت نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور آبادان

لازم به یاد‌آوری است که  تکمیل فرایند ثبت‌نام فقط از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است. پی ان یو اگزم یکی از مجموعه‌های سایت یونی لند است. در این سایت می‌توانید در دوره‌های آموزشی پیام‌نور و کنکور ثبت‌نام کنید. با دانلود رایگان نمونه سؤالات پیام نور می‌توانید درصد موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *