Warning: Use of undefined constant product_tags - assumed 'product_tags' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/unilandi/domains/pnuexam.com/public_html/wp-content/themes/shokrino/functions.php on line 933
دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در استان خوزستان واقع است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان در مقطع کارشناسیهمانند سایر دانشگاه‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود.

ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور بهبهان نیازمند پرداخت شهریه دو قسمتی ثابت و متغیر بوده و پرداخت آن از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور قابل انجام است. در ادامه مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا شما را با دانشگاه پیام نور واحد بهبهان و شرایط ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه آشنا کنیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان خوزستان است که هر ساله در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به پذیرش دانشجو می‌پردازد. تحصیل در این دانشگاه همچون سایر دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور مستلزم پرداخت شهریه بوده و پذیرش در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون صورت می‌گیرد. با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان به‌راحتی می‌توانید خود را از استرس و فشار کنکور برهانید.

یکی از مزایای ویژه تحصیل در پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است. همچنین اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارید، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که مدرک دانشگاه پیام نور قابل ترجمه و ارائه به این دانشگاه‌ها است و جایی برای نگرانی نیست.

ادامه مطلب  دانشگاه های پیام نور استان فارس

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بهبهان باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون نمایند. پس از مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت‌نام، داوطلب باید بر اساس الویت‌ها و علاقه‌مندی‌های خود به استخراج کد رشته محل‌های موردنظر بپردازد. قبل از وارد کردن این اطلاعات در فرم مربوطه، فرد باید با خرید کارت اعتباری هزینه انتخاب رشته بدون آزمون را بپردازد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان معمولا در مردادماه و هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان در مهرماه وارد دانشگاه خواهند شد. جاماندگان از پذیرش بدون کنکور و کنکور سراسری می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت نیز که معمولا در آذرماه برگزار می‌شود، از میان کد رشته محل‌های ارائه شده به انتخاب دست بزنند. پذیرفته‌شدگان این مرحله نیز در بهمن‌ماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: دانشگاه تهران (آشنایی با دانشکده‌ها و امکانات دانشگاه تهران)

رشته ‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در مقطع کارشناسی

رشته ‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر انجام می‌شود:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌انسانی: اقتصاد، حسابداری، حقوق، روانشناسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مددکاری اجتماعی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

تنها راه پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد بهبهان پذیرش بدون کنکور است.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان در مقطع کارشناسی ارشد

یکی از راه‌های ورود به دانشگاه پیام نور بهبهان در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش فراگیر است. داوطلبان می‌توانند در رشته روانشناسی گرایش روان‌شناسی تربیتی در این دانشگاه پذیرش شوند. همچنین دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در رشته روان‌شناسی تربیتی در مقطع ارشد از طریق شرکت در کنکور نیز دانشجو می‌پذیرد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اهر

گفتنی است که در سال 1399 به دلیل شیوع کرونا پذیرش در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز پذیرش به‌صورت بدون آزمون صورت گرفت؛ اما از آن تاریخ به بعد این نوع پذیرش در مقطع ارشد لغو شده است. در حال حاضر دانشجویان استعداد درخشان می‌توانند با مراجعه به سامانه talent.pnu.ac.ir نسبت به انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نمایند.

شهریه دانشگاه پیام نور بهبهان

شهریه دانشگاه پیام نور بهبهان

شهریه دانشگاه پیام نور واحد بهبهان شامل دو بخش است. شهریه ثابت توسط هیات امنا و بر اساس امکانات دانشگاه تعیین می‌شود. این شهریه تا پایان تحصیل در یک مقطع ثابت می‌ماند و پرداخت آن لازمه انتخاب واحد هر ترم است. شهریه متغیر نیز بر اساس واحدهای عملی و نظری اخذ شده تعیین می‌شود و بایستی تا قبل از شروع امتحانات تسویه گردد. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور بهبهان

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد بهبهان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور اقدام به انجام امور آموزشی خود نمایند. این سامانه از طریق دو لینک‌  reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان است. تمام امور آموزشی همچون انتخاب واحد، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و… از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد بهبهان

دانشگاه پیام نور واحد بهبهان در استان خوزستان، شهر بهبهان، جاده قديم اهواز، ميدان شهيدان غلامي است. همچنین با شماره تلفن‌  52824586 061 می‌توانید با این دانشگاه در تماس باشید. آدرس سایت دانشگاه پیام نور بهبهان beh.khz.pnu.ac.ir است. از طریق این سایت می‌توانید با این دانشگاه، رشته‌های آن و اعضای هیات علمی بیشتر آشنا شوید و در جریان اخبار و اطلاعیه‌های آن قرار بگیرید.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد بهبهان می‌توانند بدون شرکت در کنکور سراسری و تنها بر اساس سوابق تحصیلی به انتخاب رشته بپردازند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهبهان از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌پذیرد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پیرانشهر

تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور بهبهان مستلزم پرداخت شهریه است. این شهریه هر سال 10 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت.

پی ان یو اگزم یک راه عالی برای موفقیت در امتحانات پیام نور است. در این سایت می‌توانید به انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی دسترسی پیدا کنید. به‌علاوه با دانلود رایگان سوالات پیام نور با مباحث پراهمیت و پرتکرار در امتحانات آشنا خواهید شد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *