جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

اگر شما به هر دلیلی در رقابت کنکور سراسری موفق نشدید به‌راحتی می‌توانید در دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران تحصیل کنید. جالب است بدانید کنکور سراسری تنها راه ورود به دانشگاه نیست و دانشگاه‌های گوناگونی به‌صورت بدون کنکور نیز دانشجو می‌پذیرند؛ از جمله این دانشگاه‌ها دانشگاه پیام‌نور است که هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

تمامی شرایط پذیرش، ظرفیت، جنسیت، شهریه و… در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران موجود است. متقاضیان رشته های دانشگاه پیام نور باغ بهادران باید در زمان اعلام شده از سمت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. ثبت نام در دو مرحله انجام می‌شود که در مهر‌ماه و بهمن‌ماه است. در این مقاله از سری مقالات وب‌سایت پی ان یو اگزم به‌منظور تسهیل فرایند ثبت‌نام و انتخاب رشته لیست رشته‌های بدون کنکور و بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را ارائه داده‌ایم.

چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟

دانشگاه پیام‌نور یکی از دانشگاه‌های نیمه‌دولتی و شهریه پرداز مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. مزایای دانشگاه پیام‌نور باعث شده است که افراد زیادی برای تحصیل این دانشگاه را انتخاب کنند. در ادامه به برخی از مزایای دانشگاه پیام‌ نور اشاره می‌کنیم:

  • هزینه تحصیل کمتر نسبت به سایر دانشگاه‌ها
  • ارائه مدرک رسمی و قابل‌قبول برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخورداری از مزایای استخدامی پس از فارغ‌التحصیلی
  • غیرحضوری بودن و عدم اجبار به حضور در کلاس
  • داشتن شعبه‌های زیاد در اکثر مناطق کشور
  • امکان ادامه تحصیل هم‌زمان در دو رشته (البته با برخی شرایط)
  • امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در داخل و خارج کشور (تا مقطع دکترا)
  • امکان صدور معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول نظام‌وظیفه
  • پذیرش دانشجو به‌صورت مجازی (الکترونیکی) در مقطع کارشناسی‌ارشد
ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور کرج

معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

با اجرایی‌شدن قانون تصویب شده در راستای حذف کنکور سراسری بیشتر رشته محل‌های ارائه شده در دانشگاه پیام‌نور بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد؛ اگر در کنکور سراسری قبول نشده‌اید نگران نباشید شما می‌توانید دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران در دو نوبت انجام می‌شود.

متقاضیان باید در زمان ثبت‌نام بااطلاع از رشته های دانشگاه پیام نور باغ بهادران در سایت سازمان سنجش نام‌نویسی کنند. همان‌طور که گفتیم مزایای دانشگاه پیام‌نور از جمله: شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز، اخذ مدرک معتبر از سمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و…باعث شده داوطلبان زیادی دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند.

رشته های دانشگاه پیام نور باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران در مقطع کارشناسی به‌صورت بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. تمامی رشته‌های گروه ریاضی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی در دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران ارائه نمی‌شود. باتوجه‌به امکانات، شرایط و سوابق دانشگاه برخی از رشته‌ها ارائه می‌شود. داوطلبان با بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور باغ بهادران در صورت‌یافتن رشته موردعلاقه می‌توانند در زمان ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور به تکمیل فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران بپردازند. در زیر لیست رشته‌های ارائه شده در این واحد آمده است:

علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روان‌شناسی، گردشگری، مدیریت کسب‌وکارهای کوچک و مدیریت مالی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

هر‌ساله با ثبت‌نام بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران شروع می‌شود. داوطلبان با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش از زمان ثبت‌نام در هر دوره پذیرش باخبر می‌شوند. ثبت ‌نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1403 ورودی مهرماه پیام نور باغ بهادران هم‌زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری سال جاری در مردادماه شروع می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور زرین شهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران اینترنتی انجام می‌شود. داوطلبان باید مدارک و اطلاعات خود را در زمان اعلام شده از سوی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org  در این سامانه بارگذاری کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران شهریه پرداز است و داوطلبان در صورت پرداخت شهریه می‌توانند به تحصیل در این دانشگاه بپردازند. شهریه دانشگاه پیام نور شامل دو بخش ثابت و متغیر است. برای پرداخت شهریه دانشجویان باید از طریق سامانه گلستان اقدام کنند. تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع شهریه ثابت افرایش پیدا نمی‌کند؛ اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم تعیین می‌شود و تا پایان تحصیل زیاد می‌شود.

دانشجویان باید قبل از شروع انتخاب واحد شهریه ثابت را بپردازند. شهریه متغیر هم باید برای شرکت در امتحانات پایان ترم و دریافت برنامه امتحانات پرداخت گردد. بدون پرداخت شهریه امکان ثبت نمره وجود ندارد. همچنین شهریه دانشگاه پیام‌نور هر سال به میزان 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می‌کند.

آدرس و وب سایت دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آدرس و وب سایت دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران در استان اصفهان، باغ بهادران، خیابان ولی‌عصر بین ساحلی و میدان گاز واقع شده است. برای دیدن رشته‌های دانشگاه پیام نور بهادران، انتخاب رشته، اساتید دانشگاه، اخبار دانشگاه و… می‌توانید به آدرس bagh.isfahan.pnu.ac.ir مراجعه کنید. در روزهای کاری از طریق شماره تماس 03152505093 می‌توانید با کارشناسان بخش اداری این دانشگاه تماس بگیرید.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران می‌توانند تمام امور آموزشی خود را از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام ‌نور انجام بدهند. این امور شامل حذف و اضافه، حذف اضطراری، انتخاب واحد، دریافت کارت آزمون، مشاهده برنامه امتحانات پایان ترم، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و… است. با کمک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی که در هنگام ثبت‌نام به هر دانشجو تخصیص داده می‌شود، دانشجویان می‌توانند وارد این سامانه شوند. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اهر

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

جمع‌بندی

اگر شما علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران هستید می‌توانید بدون شرکت در کنکور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به این دانشگاه راه پیدا کنید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران اینترنتی است و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. متقاضیان با مراجعه به سایت و دانلود لیست رشته های دانشگاه پیام نور باغ بهادران می‌توانند از بین رشته‌های ارائه شده رشته‌ی مدنظر خودشان را انتخاب کنند. تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور باغ بهادران به دلیل نیاز به پرداخت شهریه کمتر نسبت به دانشگاه آزاد مورد استقبال بسیاری از داوطلبان قرار می‌گیرد.

با تحصیل در دانشگاه پیام‌نور مدرکی معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهید کرد که اهمیت ویژه‌ای دارد. پی ان یو اگزم یک گزینه خوب برای دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و دولتی است. امکاناتی مانند فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور و همچنین دانلود نمونه سؤالات پیام‌نور این سایت را بین دانشجویان محبوب کرده است؛ زیرا با استفاده از آن می‌توانید سطح تحصیلی خود را ارتقا بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در پی ان یو اگزم تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشتمزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین و…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *