Warning: Use of undefined constant product_tags - assumed 'product_tags' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/unilandi/domains/pnuexam.com/public_html/wp-content/themes/shokrino/functions.php on line 933
دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر واقع در استان آذربایجان شرقی است که هر ساله در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر در مقطع کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود و نیازمند اخذ پذیرش از سازمان سنجش و آموزش کشور است.

دانشجویان پس از قبولی در رشته های دانشگاه پیام نور آذرشهر و اتمام تحصیلات خود مدرکی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه دریافت خواهند کرد و این یکی از مزایای ویژه تحصیل در دانشگاه پیام نور محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا شما را با دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر آشنا کنیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر از دانشگاه‌های شهریه‌ پرداز است که در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. یکی از نکات قابل توجه برای تحصیل در این دانشگاه کمتر بودن شهریه آن نسبت به دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی است. گفتنی است که برای پذیرش در رشته‌های کارشناسی این دانشگاه نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست و تنها سوابق تحصیلی داوطلب ملاک پذیرش است.

علاوه‌ بر این، محدودیتی از نظر نوع دیپلم داوطلب در انتخاب رشته بدون آزمون وجود ندارد و تمامی داوطلبان در صورت داشتن شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون، قادر به انتخاب رشته‌های این دانشگاه هستند. نکته با اهمیت دیگر درباره تحصیل در دانشگاه پیام نور ارائه مدرک قابل ترجمه به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است که امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در خارج از ایران را فراهم می‌آورد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر

داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر باید در مردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن دانلود و مطالعه دفترچه از شرایط و ضوابط آن آگاه شوند. سپس بر اساس علاقه‌مندی خود به استخراج کد رشته محل‌های موردنظر از دفترچه بپردازند. با خرید کارت اعتباری از سایت، هزینه مربوط به انتخاب رشته بدون آزمون پرداخت خواهد شد و پس از آن داوطلبان می‌توانند کد رشته محل‌های انتخابی را در فرم مشخص شده در سایت وارد نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور بهارستان

یک مرحله دیگر نیز تحت‌عنوان تکمیل ظرفیت معمولا در آذرماه هر سال برگزار می‌شود که داوطلبان جامانده از پذیرش در مراحل قبل می‌توانند در این مرحله نیز شانس قبولی خود را امتحان کنند. پذیرفته‌شدگان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر در مهرماه و پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت در بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: دانشگاه فنی حرفه‌ای، بستری برای رشد مهارت در کنار دانش

رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، علوم تربیتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی
  • زبان‌های خارجی: زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی

گفتنی است که دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

رشته های دانشگاه پیام نور آذرشهر در مقطع کارشناسی‌ ارشد

رشته های دانشگاه پیام نور آذرشهر در مقطع کارشناسی‌ ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به سه‌طریق بدون آزمون، با آزمون و فراگیر ممکن است که هر سه نوع پذیرش با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر در حال حاضر در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌صورت بدون آزمون و فراگیر پذیرش دانشجو ندارد. این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور کارشناسی‌ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

شهریه دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر از دو قسمت ثابت و متغیر تشکیل شده است. پرداخت شهریه ثابت لازمه انتخاب واحد بوده و بدون آن این امر غیرممکن خواهد بود. شهریه متغیر نیز که بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری هر ترم مشخص می‌شود باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه گردد. پرداخت هر دو بخش این شهریه از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه پیام نور سالانه بین 10 تا 15 درصد افزایش خواهد یافت.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر

آدرس دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر استان آذربایجان شرقی، آذرشهر، خیابان غفاری، میدان غفاری و شماره تلفن تماس آن 04134233460 است. آدرس وب‌سایت این دانشگاه نیز azar.eaz.pnu.ac.ir است. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این آدرس از اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه آگاه شوند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور فریمان

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور آذرشهر

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر می‌توانند تمام امور آموزشی خود را از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام دهند. در هنگام ثبت‌نام در این دانشگاه، به هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاص داده می‌شود تا با استفاده از آن بتواند در این سامانه به انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، دریافت کارت آزمون و… بپردازد. سامانه گلستان از طریق دو آدرس reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد آذرشهر می‌توانند بدون شرکت در کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به اخذ پذیرش در این دانشگاه نمایند. این داوطلبان باید جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آذرشهر در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. جالب است بدانید که در صورت تحصیل در هر یک از رشته های دانشگاه پیام نور آذرشهر نوع پذیرش در مدرک فارغ‌التحصیلی درج نمی‌شود.

پی ان یو اگزم یکی از زیرمجموعه‌های سایت یونی‌لند است که انواع دوره‌های رایگان و غیررایگان آموزشی را به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی ارائه می‌دهد. یکی از امکانات ویژه این سایت وجود امکان دانلود رایگان سوالات پیام نور است که به دانشجو فرصت آشنایی با مباحث پراهمیت از نظر طراحان سوال را می‌دهد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید. پی ان یو اگزم همراه همیشگی شما در شب‌های سخت و طولانی امتحان است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *