دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد داشت و تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود. داوطلبان باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور کوهپایه در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می‌شود. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با دانشگاه پیام نور کوهپایه و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه آشنا خواهیم شد.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان اصفهان است که تحصیل در آن نیازمند پرداخت شهریه است. راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه است و داوطلب می‌تواند بدون تحمل استرس و فشار کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به اخذ پذیرش نماید.

از مزایای دانشگاه پیام نور ارائه مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است. همچنین در این دانشگاه امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته وجود دارد. شهریه مقرون‌به‌صرفه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی یکی از مهم‌ترین دلایل تمایل دانشجویان به ادامه تحصیل در این دانشگاه است. همچنین غیر اجباری بودن حضور در کلاس‌های نظری یک مزیت بسیار مهم برای افراد شاغل به شمار می‌آید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه باید در مردادماه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و اقدام به دانلود دفترچه نمایند. با مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از شرایط و ضوابط آن، در صورت واجد شرایط بودن بایستی هزینه ثبت‌نام از طریق خرید کارت اعتباری انتخاب رشته بدون آزمون پرداخت گردد. سپس با استخراج کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه و وارد کردن آن‌‌ها در فرم ارائه شده توسط سایت ثبت‌نام تکمیل خواهد شد.

ادامه مطلب  دانشگاه فنی حرفه ای ، بستری برای رشد مهارت در کنار دانش

در صورت پذیرش دانشجو در مهرماه وارد دانشگاه خواهد شد. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز داوطلبان می‌توانند از میان رشته‌های ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت دست به انتخاب بزنند. تکمیل ظرفیت معمولا در آذرماه انجام شده و در صورت قبولی، فرد در بهمن‌ماه می‌تواند وارد دانشگاه شود. نوع پذیرش دانشجو اعم از با آزمون، بدون آزمون و یا فراگیر به هیچ عنوان در مدرک فارغ‌التحصیلی درج نمی‌شود و هر گونه نگرانی در این مورد، بی‌مورد است.

بیشتر بخوانید: جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه در مقطع کارشناسی

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه در مقطع کارشناسی

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه در مقطع کارشناسی تنها به شکل بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم‌تجربی: شیمی کاربردی، شیمی محض
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت بیمه، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت مالی، مشاوره

رشته های دانشگاه پیام نور کوهپایه در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه در رشته حسابداری به‌صورت با آزمون انجام می‌شود. این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش فراگیر ندارد. گفتنی است که در سال 1399 به دلیل شیوع کرونا آزمون کارشناسی‌ارشد برگزار نشد و پذیرش در این مقطع به‌صورت بدون آزمون انجام شد؛ اما از آن زمان تاکنون این نوع پذیرش لغو شده است و در حال‌حاضر تنها دانشجویان استعداد درخشان می‌توانند نسبت به اخذ پذیرش ارشد به‌صورت بدون آزمون اقدام نمایند.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه با مراجعه به سامانه گلستان انجام می‌شود. این شهریه شامل دو قسمت ثابت و متغیر است. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع بدون تغییر باقی می‌ماند. این بخش از شهریه بایستی برای انجام فرایند انتخاب واحد پرداخت شده باشد.

شهریه متغیر نیز پس از انتخاب واحد باتوجه‌به تعداد واحدهای نظری و عملی اخذ شده تعیین می‌شود و برای شرکت در امتحانات پایان ترم بایستی حتما تسویه شده باشد. در غیر این صورت امکان دسترسی به برنامه امتحانی، دریافت کارت ورود به جلسه و ثبت نمره وجود ندارد. شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است و شامل دروس آزمایشگاهی، کارگاهی، پایان‌نامه و… می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور کرج

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان با کمک هر یک از لینک‌های reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir تمام امور آموزشی خود را انجام بدهند. این امور شامل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، مشاهده کارنامه، دریافت کارت آزمون و… هستند. سایت گلستان یک سامانه یکپارچه است که علاوه بر دانشگاه پیام نور توسط دانشگاه فرهنگیان و برخی دانشگاه‌های دولتی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. هر دانشجو برای ورود به این سامانه به یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی نیاز دارد.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور کوهپایه

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور کوهپایه

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه kpy.isfahan.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید اخبار و اطلاعیه‌های این دانشگاه دسترسی بیابید و با گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی آشنا شوید. تقویم آموزشی دانشگاه نیز در وب‌سایت قابل‌مشاهده است. همچنین آدرس این دانشگاه استان اصفهان، کوهپایه، بلور دانشگاه و شماره تلفن تماس آن نیز 03146423002 است.

جمع‌بندی

اگر قصد تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه را دارید، برای اخذ پذیرش بایستی در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید. مبنای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه سوابق تحصیلی داوطلب است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود. علاقه‌مندان به رشته های دانشگاه پیام نور کوهپایه می‌توانند در دو نوبت مردادماه و آذرماه شانس خود را برای قبولی در این دانشگاه امتحان کنند.

پی ان یو اگزم یک همراه عالی برای دانشجویان پیام نور و دولتی در شب‌های امتحان است که با ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی و امکان دانلود رایگان سوالات پیام نور به یاری آن‌ها می‌شتابد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما همراه باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بستان آباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهریز رشته های…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد فامنین

دانشگاه پیام نور واحد فامنین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد فامنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فامنین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مروست

دانشگاه پیام نور واحد مروست

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور واحد مروست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مروست رشته های…

بیشتر بخوانید
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *