دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پردازمورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال، تنها راه ورود به این دانشگاه است و این نوع ثبت‌نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور خلخال شامل گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم‌انسانی و زبان‌های خارجی است. جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه پیام نور مرکز خلخال و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید.

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پرداز استان اردبیل است که هر ساله در رشته‌های محدودی به پذیرش دانشجو می‌پردازد. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز خلخال به‌صورت بدون آزمون در مردادماه هر سال و هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری است. شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است و این موضوع یکی از دلایل تمایل داوطلبان به ادامه تحصیل در این دانشگاه است. در دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری نیز وجود دارد و این یک امتیاز ویژه برای شاغلین محسوب می‌شود.

یکی از مزایای ویژه تحصیل در دانشگاه پیام نور امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور است. مدرک این دانشگاه کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. به‌علاوه امکان ترجمه مدرک دانشگاه پیام نور برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور وجود خواهد داشت. حجم بالای مطالب درسی و خود خوان بودن بیشتر دروس گاه موجب دلسردی دانشجویان از تحصیل در این دانشگاه می‌شود. به همین دلیل موفقیت در امتحانات این دانشگاه نیازمند مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال

همان‌طور که اشاره شد، دانشگاه پیام نور مرکز خلخال به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. این پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی است و محدودیتی از جهت نوع دیپلم برای انتخاب این رشته‌ها وجود ندارد. همچنین نوع پذیرش در مدرک تحصیلی قید نمی‌شود. مرحله اول پذیرش بدون آزمون در مردادماه و مرحله دوم در آذرماه انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان هر یک از این مراحل به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور خوراسگان

منظور از مرحله دوم همان تکمیل ‌ظرفیت دانشگاه‌های کشور است. اطلاعیه‌های مربوط به هر مرحله توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلب باید پس از مطالعه دقیق دفترچه به استخراج کد رشته محل‌های موردعلاقه خود بپردازد. با وارد کردن این کدها در فرم مربوطه ثبت‌نام کامل خواهد شد. لازم به ذکر است که نوع پذیرش اعم از با آزمون و بدون آزمون به هیچ‌عنوان در مدرک فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خلخال قید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تحصیل در آمریکا: آشنایی با شرایط و دانستنی‌های لازم جهت اپلای آمریکا

رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور خلخال در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر انجام می‌گیرد:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر
  • علوم‌انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

دانشگاه پیام نور خلخال در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بدون آزمون و فراگیر ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خلخال موظف به پرداخت شهریه هستند. شهریه دانشگاه پیام نور از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده و از طریق سامانه جامع گلستان قابل پرداخت است. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند و بر آن افزوده نخواهد شد. برای انجام فرایند انتخاب واحد دانشجویان باید شهریه ثابت ترم را پرداخت نمایند. پس از انجام انتخاب واحد و حذف و اضافه، تعداد واحدهای عملی و نظری انتخابی مشخص می‌شود.

باتوجه‌به اینکه شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است، میزان شهریه متغیر تعیین می‌شود. آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر تا زمان دریافت کارت شرکت در آزمون‌های پایان ترم است. شهریه دانشگاه پیام نور سالانه با 10 تا 15 درصد افزایش مواجه خواهد شد.

ادامه مطلب  آشنایی با دانشگاه علامه طباطبایی

سایت گلستان دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خلخال می‌توانند کلیه امور آموزشی خود همانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون، دریافت کارنامه، درخواست میهمانی و… را با مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور انجام دهند. به هر دانشجو در هنگام ثبت‌نام یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاص داده می‌شود که می‌تواند از آن برای ورود به این سامانه استفاده کند. سامانه گلستان از طریق دو لینک زیر قابل دسترسی است:

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز خلخال

آدرس دانشگاه پیام نور مرکز خلخال، استان اردبیل، شهر خلخال، میدان ولیعصر(عج)، خیابان دانشگاه و با کد پستی 5681733653 است. همچنین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به این دانشگاه را می‌توانید از طریق مراجعه به سایت این دانشگاه به آدرس khl.ardebil.pnu.ac.ir پیگیری کنید و با گروه‌های آموزشی، اعضای هیات علمی و… آشنا شوید. شماره تلفن‌ دانشگاه پیام نور خلخال 04532454901 است.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور مرکز خلخال یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور واقع در استان اردبیل است که به پذیرش دانشجو به‌صورت بدون آزمون اقدام می‌کند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خلخال از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد و ملاک پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب خواهد بود. با تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور خلخال مدرک مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه برای تحصیل در خارج از ایران دریافت خواهید کرد.

پی ان یو اگزم زیر مجموعه‌ای از سایت یونی لند است که هدف آن ارائه انواع دوره‌های آموزشی دانشگاهی و کنکور ارشد برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. دانشجویان دانشگاه پیام نور با دانلود رایگان سوالات پیام نور با مباحث مهم و پرتکرار آشنا شده و گامی مهم در جهت موفقیت در امتحانات این دانشگاه برمی‌دارند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما در پی ان یو اگزم در تماس باشید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور قم

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *