دانشگاه پیام نور تنکابن | آموزش و نمونه سوالات رایگان پیام نور

دانشگاه پیام نور تنکابن

Payam Nur Tunkabon University

داوطلبانی که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور تنکابن هستند می‌توانند با مطالعه لیست رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن که ارائه شده برای انتخاب اولویت‌های موردنظر خود اقدام کنند. در مرحله بعد داوطلبان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۲ می‌توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. برای اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور واحد تنکابن تا انتهای این مقاله از پی ان یو اگزم همراه ما باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تنکابن

همان‌طور که می‌دانید دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور است که هر سال در دو مرحله اقدام به جذب دانشجو به‌صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می‌کند. پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن برای ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۲ زیر نظر سازمان سنجش انجام می‌شود.

لذا علاقه‌مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان در مقطع کارشناسی پیوسته برای مشاهده و بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن باید دفترچه بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ را مطالعه نمایند.

ضرورت دارد هر متقاضی قبل از اینکه جهت انجام فرایند ثبت نام اقدام نماید با مطالعه دفترچه شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1402 را جویا شده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند. ازاین‌رو در ادامه شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دانشگاه تنکابن ۱۴۰۲ را ارائه کرده‌ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲

همان‌طور که می‌دانید هرساله ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور واحد تنکابن هم‌زمان با ثبت نام بدون آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی انجام می‌شود. در هر دوره از پذیرش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش تعیین و به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود. طبق رویه زمان‌بندی ثبت نام و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 ورودی مهرماه دانشگاه پیام نور تنکابن هم‌زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری سال جاری در محدوده مردادماه آغاز می‌شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن مهر ۱۴۰۲ هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می‌شود. توجه داشته باشید باتوجه‌به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن بهمن ۱۴۰۲ هنوز تاریخ دقیق ثبت نام این دوره اعلام نشده است؛ اما با استناد به رویه سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن 1402 در بازه زمانی آذر یا اوایل دی‌ماه آغاز شود.

ادامه مطلب  ثبت نام دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲

همان‌طور که می‌دانید تحصیل در دانشگاه پیام نور تنکابن مستلزم پرداخت هزینه است و داوطلبان در قبال پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور می‌توانند از مزیت تحصیل در این دانشگاه برخوردار شوند. از مهم‌ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 برای واحد تنکابن داشتن یکی از مدارک کاردانی (فوق‌دیپلم)، دیپلم نظام قدیم ۴ساله، دیپلم رشته‏های نظری + پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید است.

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه‌ای و یا کاردانش (سه‌ساله) هستند تنها در صورتی می‌توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشند که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته (فوق‌دیپلم) و یا پیش‌دانشگاهی یکی از رشته‎های نظری باشند. از دیگر شرایطی که داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند این است که معیار و ملاک سنجش و پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور واحد تنکابن معدل دیپلم داوطلبان است.

داوطلبان رشته‎های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم نسبت به سایر متقاضیان هر رشته محل سنجیده می‌شوند. متقاضیان ثبت نام در رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن برای ورودی مهر و بهمن سال 1402 می‌توانند با مطالعه این مقاله از جزئیات مدارک موردنیاز برای ثبت نام این دانشگاه مطلع شوند.

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور تنکابن

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور تنکابن

ثبت نام رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان می‌بایست مدارک و اطلاعات خود را در زمان مذکور از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. باتوجه‌به اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲ برای ورودی مهرماه به‌صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش دانشگاه پیام نور است. برای ورودی بهمن‌ماه ممکن است ثبت نام به‌صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش و یا به‌صورت حضوری در واحد دانشگاه پیام نور تنکابن انجام شود.

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن 1402 به ترتیب بیان‌شده در زیر است.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • پرداخت هزینه ثبت نام و خرید سریال انتخاب رشته
  • ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات فردی
  • تکمیل فرم انتخاب رشته
  • تأیید و دریافت کد رهگیری

توصیه می‌شود داوطلبان در پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نموده و تا زمان ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج بدون آزمون ۱۴۰۲ و در صورت قبولی نزد خود نگه دارند.

مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن 1402

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن سال ۱۴۰۲ زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. مانند سال‌های گذشته این سازمان با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تنکابن 1402 را نیز منتشر می‌کند. داوطلبانی که متقاضی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌های پیام نور هستند باید پس از بررسی رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن ۱۴۰۲ و یافتن رشته موردنظر خود به این موضوع دقت داشته باشند که برای پذیرش نهایی در این رشته باید واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز باشند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز میانه

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند پس از حصول اطمینان از دارابودن شرایط لازم در مهلت مقرر شده از سوی سازمان سنجش با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های پیام نور و دریافت شماره‌سریال ثبت نامی سال 1402 برای تکمیل فرم اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. همچنین به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲ توصیه می‌شود پیش از اقدام به ثبت نام نخست مدارک و اطلاعات موردنیاز خود را آماده کرده و سپس با ورود به سایت سنجش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه پیام نور تنکابن 1402

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شده است دانشگاه‌های پیام نور از جمله واحد تنکابن تنها در رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته یا همان لیسانس دانشجو می‌پذیرند. این بدان معناست که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن در مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) صورت نمی‌گیرد. رشته‎های بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری از جمله دانشگاه‌های پیام نور مهر و بهمن سال ۱۴۰۲ در گروه‌های اصلی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می‌شوند.

داوطلبان می‌توانند با بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن و در صورت‌یافتن رشته موردنظر خود در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای تکمیل فرایند انتخاب رشته خود اقدام کنند. تمامی رشته‎های گروه‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در دانشگاه تنکابن ارائه نمی‌شود و باتوجه‌به امکانات و سوابق دانشگاه برخی از رشته های هر گروه در این واحد ارائه می‌شود. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن 1402 را ارائه کرده‌ایم.

  • مهندسی کامپیوتر
  • جغرافیا
  • حسابداری
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • مددکاری اجتماعی
  • مدیریت بازرگانی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • ریاضیات و کاربردها
  • روزنامه‌نگاری
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تنکابن

چنانچه ثبت نام به‌صورت اینترنتی باشد داوطلبان باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند. سپس با تکمیل فرم تقاضانامه و وارد نمودن اطلاعات تحصیلی و شناسنامه‌ای خود نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن اقدام نمایند. مدارک لازم جهت مراجعه حضوری عبارت‌اند از:

  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی از کارت ملی
  • اصل و کپی از آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمرات (دیپلم، پیش‌دانشگاهی، کاردانی)
  • شش قطعه عکس 4*3

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تنکابن

شهریه دانشگاه پیام نور همانند سایر دانشگاه‌ها از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است و معمولاً سالانه 10 الی 15 درصد به میزان شهریه افزوده می‌شود. شهریه ثابت بر اساس نوع رشته که از کدام گروه آزمایشی انسانی، علوم پایه یا فنی مهندسی باشد متفاوت است و شهریه متغیر نیز وابسته به تعداد و نوع واحدهای انتخابی است؛ برای مثال شهریه متغیر دروس عملی و تخصصی از شهریه متغیر دروس عمومی و نظری بیشتر است. باتوجه‌به آنکه رشته‎های دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می‌شود؛ بنابراین دانشجویان باید به مدت 8 نیمسال تحصیلی یا به عبارتی 4 سال شهریه پرداخت نمایند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد مراغه

داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور تنکابن در زمان ثبت نام حضوری باید بیش از نیمی از شهریه خود را پرداخت نمایند و مابقی آن را تا زمان امتحانات پایان ترم مهلت خواهند داشت که به‌حساب دانشگاه واریز نمایند. همان‌طور که می‌دانید از نیمسال دوم به بعد دانشجو باید قبل از شروع انتخاب واحد شهریه ثابت را پرداخت نماید و شهریه متغیر را نیز می‌تواند به‌صورت اقساط تا پایان نیمسال و قبل از برگزاری امتحانات واریز نماید. در زیر به شهریه رشته‎های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن پرداخته شده است.

رشته‌های علوم انسانیرشته‌های فنی مهندسیرشته‌های علوم پایهرشته‌های هنر
حدود 2/000/000 الی 2/500/000 تومانحدود 2/500/000 الی 3/000/000 تومانحدود 2/100/000 الی 3/200/000 تومانحدود 2/100/000 الی 2/450/000 تومان

شماره تماس و آدرس دانشگاه پیام نور تنکابن

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی برای تحصیل در دانشگاه پیام تنکابن پذیرفته می‌شوند برای کسب اطلاع از نحوه تکمیل فرایند ثبت نام خود و همچنین روند امور اداری پذیرش در دانشگاه می‌توانند از طریق شماره تماس، ایمیل و آدرس دانشگاه پیام نور با واحد مربوطه ارتباط برقرار نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. سپس در بازه زمانی تعیین شده نسبت به مراجعه حضوری به دانشگاه پیام نور واحد تنکابن اقدام نمایند.

همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تنکابن در زمان تحصیل در این دانشگاه ممکن است بارها نیاز به برقراری ارتباط با واحدهای مختلف دانشگاهی را داشته باشند و از طرفی امکان مراجعه حضوری برای آن‌ها فراهم نباشد و یا به هر دلیلی نیازمند پاسخ‌دهی سریع و در همان لحظه را داشته باشند. در این صورت می‌توانند از طریق شماره تماس دانشگاه پیام نور واحد تنکابن با بخش مدنظر خود تماس حاصل فرمایند. آدرس و شماره تماس دانشگاه پیام نور تنکابن در زیر بیان شده است.

  • شماره تماس: 54254410_54253344  011
  • آدرس: تنکابن، کیلومتر 3 جاده تنکابن به خرم آباد، خیابان امام زاده سید قوام الدین کبودکلابه، دانشگاه پیام نور

جمع‌بندی

باتوجه‌به مطالب بیان شده متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور تنکابن می‌توانند پس از حصول اطمینان از دارابودن شرایط لازم در مهلت مقرر شده از سوی سازمان سنجش با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های پیام نور و دریافت شماره‌سریال ثبت نامی سال 1402 برای تکمیل فرم اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. همچنین به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش رشته‎های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنکابن ۱۴۰۲ توصیه می‌شود پیش از اقدام به ثبت نام نخست مدارک و اطلاعات موردنیاز خود را آماده کرده و سپس با ورود به سایت سنجش ثبت نام خود را تکمیل کنند.

در این مقاله سعی شد اطلاعاتی از لیست رشته های دانشگاه پیام نور واحد تنکابن و همچنین شهریه دانشگاه پیام نور واحد تنکابن در اختیار شما قرار داده شود امیدواریم که مفید فایده واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سؤال در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه نمایید و با مشاوران ما در پی ان یو اگزم در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه

دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور ابرکوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بافق

دانشگاه پیام نور واحد بافق

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور بافق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بافق…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *