دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه یکی از مراکز آموزشی پیام نور در استان خراسان رضوی است. این دانشگاه باهدف ارتقای جایگاه و موقعیت ملی و بین‌المللی دانشگاه به‌صورت  نیمه‌حضوری و آموزش باز و از راه دور در منطقه تأسیس گردیده است. دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن دانشجو می‌پذیرد. پذیرش از طریق شرکت در آزمون سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی امکان‌پذیر است. ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه از طریق سازمان سنجش با پرداخت هزینه تعیین شده انجام می‌شود.

تحصیل در این دانشگاه رایگان نیست و مستلزم پرداخت شهریه است. شهریه دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه برای ورودی مهر و بهمن یکسان است و شامل شهریه ثابت و متغیر می‌شود. برای اطلاع از شهریه رشته‌های مختلف و شرایط ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور با ادامه مطلب از پی ان یو اگزم همراه باشید.

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام‌نور دانشگاهی باهویت ایرانی‌اسلامی است که باهدف تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی، امید بخشیدن و گسترش دامنه دانش و یادگیری در همه‌جا، همه‌وقت و برای همه در محیطی ایمن و مبتنی بر عدالت در میان دانشگاه‌های باز و آموزش از راه دور دنیا شروع به فعالیت کرد.

این دانشگاه دستاوردهای زیادی در سطح ملی و جهانی از جمله اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران داشته است. دانشگاه پیام نور باهدف هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق‌برنامه در سراسر کشور است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز هشترود

یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور، دانشگاه پیام نور تربت حیدریه واقع در استان خراسان رضوی است. این دانشگاه با گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی و سهولت در تحصیل باعث می‌شود تا همه کسانی که استعداد و علاقه لازم را دارند صرف‌نظر از شروط و قیود به تحصیلات عالی دسترسی داشته باشند.

ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه

ثبت نام دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه یکی از مراکز دانشگاه بزرگ پیام نور است که هر سال به دو صورت اقدام به جذب دانشجو می‌کند. پذیرش در این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور و به‌صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌شود. متقاضیان پس از شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته بر اساس اولویت خود تا زمان اعلام نتایج قبولی منتظر می‌مانند. در صورت قبولی داوطلب می‌تواند مراحل اولیه ثبت‌نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهد و مدارک خود را بارگذاری نماید.

پذیرش رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه نیز برای ورودی مهر و بهمن‌ماه زیر نظر سازمان سنجش انجام می‌شود. علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه برای بررسی و مشاهده لیست رشته‌های بدون کنکور پیام نور باید دفترچه بدون کنکور سراسری را مطالعه نمایند. متقاضیان درصورتی‌که شرایط پذیرش در دانشگاه پیام نور را داشته باشند می‌توانند انتخاب رشته کنند.

مراحل ثبت‌نام دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه در رشته های بدون کنکور به‌صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • پرداخت هزینه ثبت‌نام و خرید سریال انتخاب رشته
  • ورود به سامانه ثبت‌نام و تکمیل فرم اطلاعات فردی
  • تکمیل فرم انتخاب رشته
  • تأیید و دریافت کد رهگیری

داوطلبان باید در پایان مراحل ثبت نام دانشگاه پیام نور شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت کنند و تا زمان ثبت نام حضوری در صورت قبولی نزد خود نگه دارند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه مانند سایر دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیرانتفاعی و … در نوبت‌های مهر و بهمن‌ماه بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش اعلام می‌گردد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور امسال هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری بوده و هر ساله زمان نام‌نویسی در رشته‌های بدون کنکور پیام نور در بازه زمانی مرداد تا شهریور است. دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی رشته‌های بدون کنکور ارائه می‌دهد و پذیرش در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌صورت فراگیر است.

در خصوص ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تربت حیدریه بهمن‌ماه سازمان سنجش تاکنون اطلاعیه منتشر نکرده و تاریخ دقیق ثبت‌نام این دوره اعلام نشده است؛ اما با استناد به رویه سال‌های گذشته می‌توان پیش‌بینی کرد ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در بازه زمانی آذر یا اوایل دی‌ماه آغاز می‌گردد.

ثبت‌نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی مختص دانشگاه‌های پیام نور نیست و تمام دانشگاه‌های کشور یعنی دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی، پردیس‌های بین‌الملل، علمی‌کاربردی و فنی حرفه‌ای نیز ثبت‌نام بدون کنکور دارند؛ لذا برای ثبت‌نام دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه توصیه می‌شود لیست رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه بررسی شود.

رشته‌ های دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

رشته‌ های دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه متنوع و گسترده است و همه گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را شامل می‌شود. رشته‌های فعال دانشگاه پیام نور تربت واحد حیدریه شامل موارد زیر می‌شود.

زیست‌شناسی سلولی و مولکولیحقوق
شیمی (کاربردی)علوم سیاسی
شیمی (محض)فقه و مبانی حقوق اسلامی
برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاونزبان و ادبیات فارسی
علوم تربیتیحسابداری
جامعه‌شناسیعلوم ورزشی
علوم تربیتی گرایش آموزش‌وپرورش پیش‌دبستانی و دبستانیمشاوره
علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشیروان‌شناسی
مترجمی زبان انگلیسیمدیریت دولتی
مدیریت بازرگانیاقتصاد
مدیریت صنعتیمهندسی علوم دامی
مدیریت مالیمهندسی اقتصاد کشاورزی
مدیریت کسب‌وکارهای کوچکعلوم دامی گرایش تغذیه دام (ارشد)
علوم و مهندسی محیط‌زیستشیمی گرایش شیمی آلی (ارشد)
مددکاری اجتماعیروان‌شناسی تربیتی (ارشد)
مهندسی کامپیوترزبان‌شناسی همگانی (ارشد)

رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تربت حیدریه نیز در زیر آمده است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پیرانشهر
گروه آزمایشیرﺷﺘﻪررشته
علوم ریاضی و فنیمهندسی کامپیوتر
علوم‌تجربیاقتصاد کشاورزی
علوم‌تجربیزیست‌شناسی سلولی و مولکولی
علوم‌تجربیشیمی کاربردی
علوم‌تجربیشیمی محض
علوم‌تجربیعلوم دامی
علوم‌تجربیعلوم و مهندسی محیط‌زیست
علوم‌انسانیاقتصاد
علوم‌انسانیبرنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون
علوم‌انسانیجامعه‌شناسی
علوم‌انسانیحسابداری
علوم‌انسانیحقوق
علوم‌انسانیروان‌شناسی
علوم‌انسانیزبان و ادبیات فارسی
علوم‌انسانیعلوم تربیتی
علوم‌انسانیعلوم سیاسی
علوم‌انسانیعلوم ورزشی
علوم‌انسانیمددکاری اجتماعی
علوم‌انسانیمدیریت بازرگانی
علوم‌انسانیمدیریت دولتی
علوم‌انسانیمدیریت صنعتی
علوم‌انسانیمدیریت کسب‌وکارهای کوچک
علوم‌انسانیمدیریت مالی
علوم‌انسانیمشاوره
شهریه دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه‌پرداز کمتر است. یکی از مزیت‌های تحصیل در دانشگاه پیام نور، شهریه به‌صرفه آن نسبت دانشگاه‌هایی چون دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی است. شهریه دانشگاه پیام نور بر اساس مقطع تحصیلی و رشته انتخابی متفاوت است؛ اما شهریه برای رشته‌های با آزمون و بدون کنکور یکسان بوده و تفاوتی ندارد. مبلغ شهریه دانشگاه پیام نور سالانه 10 الی 15 درصد افزایش می‌یابد.

داوطلبان برای تحصیل در رشته‌های دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه تعیین شده از سوی دانشگاه هستند. شهریه برای گروه‌های آزمایشی مختلف به شرح جدول زیر است.

علوم‌انسانی2 میلیون و 300 هزار تومان الی 2 میلیون و 537 هزار تومان
فنی و مهندسی2 میلیون و 875 الی 3 میلیون و 572 هزار تومان
علوم پایه2 میلیون و 415 هزار الی 3 میلیون و 680 هزار تومان
هنر2 میلیون و 415 هزار الی 2 میلیون و 767 هزار تومان

آدرس دانشگاه پیام نور تربت حیدریه

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه یکی از واحدهای پیام نور در استان خراسان رضوی است. ساختمان این دانشگاه در تربت حیدریه، شهرک ولی‌عصر (عج) واقع شده است و داوطلبان می‌توانند از طریق شماره‌های 5 – 52292003 و 52294457 با مراکز آموزشی دانشگاه در ارتباط باشند.

دانشجویان برای اطلاع از اخبار پیام نور می‌توانند به صفحه اصلی پیام نور گلستان مراجعه نمایند. آدرس اختصاصی وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه http://trh.razavi.pnu.ac.ir/portal/home/ است.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور تربت حیدریه یکی از واحدهای دانشگاه پیام نور است که باهدف گسترش همگانی علم و تحصیل برای همه در استان خراسان رضوی تأسیس گردیده است. ثبت ‌نام دانشگاه پیام نور مرکز تربت حیدریه به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد. این دانشگاه در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تربت حیدریه نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه‌پرداز کمتر بوده و آموزش در این دانشگاه نیز به‌صورت نیمه‌حضوری و از راه دور است. به همین دلیل پیام نور یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد شاغل و بانوان خانه‌دار است. وب‌سایت پی ان یو اگزم بستری را فراهم نموده است تا دانشجویان بتوانند دروس خود را به‌آسانی فراگیرند و در امتحانات خود بالاترین نمرات را کسب کنند. دانشجویان می‌توانند از طریق دانلود رایگان سوالات پیام نور از مزایای رایگان این سایت استفاده نمایند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه

دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور ابرکوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور خسروشاه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد خسروشاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سردشت

دانشگاه پیام نور واحد سردشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سردشت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سردشت…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد بافق

دانشگاه پیام نور واحد بافق

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور بافق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد بافق…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

دانشگاه پیام نور واحد مهاباد

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد مهاباد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *