Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد نمین

دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پيام نور واحد نمين یکی از واحدهای پیام نور استان اردبیل است که پذیرش در آن در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود. کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمين از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. شهریه رشته های دانشگاه پيام نور نمين نیز همانند سایر دانشگاه‌‌های شهریه پرداز از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نمین و همین‌طور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین بپردازیم.

آشنایی با دانشگاه پيام نور واحد نمين

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پيام نور واحد نمين می‌توانند از مزایای ویژه تحصیل در این دانشگاه بهره ببرند. یکی از مزایای دانشگاه پیام نور امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است. مزیت دیگر آن میزان شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز است. همچنین مدرک فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اعتبار لازم جهت ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارا است. دانشگاه پیام نور از مراکز دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

دانشجویان شاغل و بانوان خانه‌دار نیز به‌راحتی می‌توانند به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند؛ زیرا حضور در کلاس‌های درس نظری اختیاری است و علاوه‌بر آن امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری نیز وجود دارد. امتحانات این دانشگاه نیز به صورت سراسری و یکپارچه در کل کشور برگزار می‌شود و اساتید دخل و تصرفی در طراحی سوالات نخواهند داشت.

ادامه مطلب  دانشگاه صنعتی اصفهان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمينثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمين

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمين داوطلبان باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه به مطالعه دقیق آن بپردازند. پس از آگاهی از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه، با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت‌نام پرداخت خواهد شد.

سپس با استخراج کد رشته‌ محل‌‌های مربوط به دانشگاه پيام نور واحد نمين و سایر دانشگاه‌های مورد علاقه و وارد کردن آن‌ها در فرم نهایی انتخاب رشته، این فرایند تکمیل خواهد شد و باید منتظر اعلام نتایج از طریق سایت بمانند. پذیرش بدون آزمون هر سال دو بار در مرداد و آذر انجام می‌شود و در صورت قبولی به ترتیب دانشجویان در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه خواهند شد. در این نوع پذیرش ملاک تنها سوابق تحصیلی داوطلب است.

بیشتر بخوانید: نکات کنکور ارشد ( آنچه برای ثبت نام ارشد باید بدانید)

رشته های دانشگاه پيام نور نمين در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمين در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

در حال حاضر دانشگاه پیام نور واحد نمین در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

شهریه دانشگاه پيام نور واحد نمينشهریه دانشگاه پيام نور واحد نمين

شهریه دانشجویان دانشگاه پيام نور واحد نمين از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت قبل از شروع انتخاب واحد است و بدون آن این فرایند امکان‌پذیر نیست. شهریه متغیر همان‌طور که از نامش پیدا است، در هر ترم بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری انتخابی تعیین می‌شود و در صورت عدم پرداخت آن تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم امکان دریافت برنامه امتحانات، دریافت کارت ورود به جلسه، حضور در امتحانات و ثبت نمره وجود نخواهد داشت.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

شهریه دانشگاه پیام نور هر سال به میزان 10 تا 15 درصد افزایش خواهد یافت. گفتنی است که شهریه ثابت هر دانشجو تا پایان تحصیل در یک مقطع افزایش نخواهد یافت.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پيام نور نمين

دانشجویان دانشگاه پيام نور واحد نمين می‌توانند با ورود به سامانه جامع گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir امور آموزشی خود نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و… را انجام دهند. در هنگام ثبت نام در این دانشگاه به هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور ویژه برای ورود به این سامانه اختصاص می‌‌یابد.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پيام نور واحد نمينآدرس و وب ‌سایت دانشگاه پيام نور واحد نمين

آدرس دانشگاه پيام نور واحد نمين استان اردبیل، شهرستان نمین، میدان امام، پشت دادگستری با کدپستی 5631613349 است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز  7904 – 7903 – 6911- 04532327712 است. آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد نمین namin.ardebil.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید با این دانشگاه، امکانات آن، اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی و… بیشتر آشنا شوید و از اخبار و اطلاعیه‌های آن مطلع شوید.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پيام نور واحد نمين واقع در استان اردبیل بایستی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای اخذ پذیرش اقدام کنند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پيام نور نمين سوابق تحصیلی داوطلب است. رشته های دانشگاه پيام نور نمين عبارت‌اند از: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مترجمی زبان انگلیسی.

پی ان یو اگزم مرجع تخصصی آموزش برای دانشجویان دانشگاه دولتی و پیام نور است. در این سایت انواع فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور به‌ همراه نمونه سوالات امتحانی این دانشگاه در دسترس کاربران قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند برای ارتقا سطح تحصیلی خود از این امکانات به‌طور رایگان بهره ببرند. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور ماکو

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد قره اغاجثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور کلیبرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیبررشته های دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *