دانشگاه های پیام نور تهران

آدرس دانشگاه های پیام نور تهران

آدرس دانشگاه های پیام نور تهران

دانشگاه های پیام نور تهران شامل دانشگاه پیام‌نور تهران شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب هستند. آدرس واحدهای دانشگاهی پیام نور تهران در ادامه این گفتار به‌تفصیل بیان شده‌اند. نشانی دانشگاه‌ های پیام نور تهران، بیش از هر چیز موید شعار دانشگاه پیام نور یعنی آموزش برای همه، همه‌وقت و همه‌جا است؛ زیرا در کلان‌شهری همچون تهران با وجود 5 مرکز دانشگاهی پیام‌نور، امکان آموزش برای همه به‌خصوص از نظر بعد مسافت فراهم شده است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا به بررسی نشانی دانشگاه های پیام نور تهران بپردازیم.

نشانی دانشگاه های پیام نور تهران

دانشگاه های پیام نور تهران شامل دانشگاه‌‌های تهران شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز هستند. در ادامه به‌تفصیل آدرس واحدهای دانشگاهی پیام نور تهران برای شما عزیزان ذکر شده‌اند:

 1. آدرس دانشگاه پیام نور تهران شمال

یکی از دانشگاه‌ های پیام نور تهران، دانشگاه پیام‌ نور تهران شمال است. آدرس این دانشگاه خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید استاد نجات‌اللهی، انتهای کوچه هشتم، ساختمان شهید کاوه است. تلفن تماس این دانشگاه 02184234335  است. ساختمان مرکزی این دانشگاه در انتهای اتوبان امام علی (ع)، انتهای بلوار اوشان، میدان پیروز شفیعی، یاران دوم، دانشگاه پیام‌نور با کد پستی 1956995936 است. شماره‌تلفن تماس این مرکز 02122195304 و 02122195303 و آدرس وب‌سایت دانشگاه تهران شمال the-shomal.pnu.ac.ir  است.

2. آدرس دانشگاه پیام نور تهران شرق

دانشگاه پیام‌نور تهران شرق از دانشگاه های پیام نور تهران است. آدرس این دانشگاه حکیمیه، خیابان سازمان آب، بلوار شهید بابائیان، خیابان 15 متری شیرازی، پلاک 3 با کد پستی 1659639884 است. تلفن‌های تماس این دانشگاه 02184234552، 02177311286، 77312752 و 77312549 و آدرس وب‌سایت این دانشگاه the-shargh.pnu.ac.ir است.

آدرس دانشگاه پیام نور تهران جنوب

3. آدرس دانشگاه پیام نور تهران جنوب

از جمله دیگر دانشگاه های پیام نور تهران، دانشگاه پیام ‌نور تهران‌ جنوب است. این دانشگاه در خیابان استاد نجات‌اللهی، نرسیده به خیابان کریم‌خان زند، نبش چهارراه سپند، پلاک 2 است. تلفن تماس این دانشگاه 02188803641،02188801090 و 02184224 و آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام‌نور تهران‌جنوب the-jounoob.pnu.ac.ir است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور قزوین

4. دانشگاه های پیام نور تهران؛ آدرس دانشگاه پیام نور تهران غرب

از دیگر دانشگاه های پیام نور تهران، می‌توان دانشگاه پیام‌ نور تهران ‌جنوب را نام برد. آدرس این دانشگاه انتهای غربی اتوبان شهید خرازی (همت غرب)، بعد از دانشگاه علوم انتظامی، شهرک شهید باقری، روبروی ساختمان شماره یک شهرداری منطقه 22، خیابان حوزه و دانشگاه، دانشگاه پیام‌نور مرکز تهران غرب با کد پستی 1495911985 است. تلفن‌های تماس دانشگاه پیام‌نور تهران غرب 02184234404 و 02144704570 و آدرس وب‌سایت آن the-gharb.pnu.ac.ir  است.

5. آدرس دانشگاه پیام نور تهران مرکز

آخرین واحد دانشگاه های پیام نور تهران، دانشگاه پیام ‌نور تهران مرکز است. آدرس این دانشگاه خیابان انقلاب، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهید فلاح‌پور، پلاک 27 است. وب‌سایت اختصاصی این دانشگاه tehran.pnu.ac.ir است که از طریق آن می‌توان کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این دانشگاه را دنبال کرد. شماره تماس دانشگاه پیام‌نور تهران مرکز 02184234 است. پس از ثبت‌نام اینترنتی و غیرحضوری با دردست‌داشتن مدارک و مراجعه به نشانی دانشگاه های پیام نور تهران می‌توانید ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

سامانه جامع دانشگاه های پیام نور تهران

سامانه جامع دانشگاه های پیام نور تهران

سامانه گلستان سامانه جامع دانشگاه های پیام نور است که از طریق آن می‌توان بسیاری از فرآیندهای آموزشی را بدون مراجعه حضوری انجام داد. عملیات انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، دریافت کارت آزمون، مشاهده کارنامه و… تماما با استفاده از سامانه گلستان قابل انجام است. آدرس وب‌‌سایت سامانه گلستان دانشگاه‌های پیام نور reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir است.

آموزش در دانشگاه های پیام نور تهران

دانشگاه های پیام نور تهران همچون سایر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور به سه شیوه  حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری به آموزش دانشجویان می‌پردازند. باتوجه‌به بالابودن حجم کتاب‌ها و منابع و خودخوان‌بودن بسیاری از دروس بیشتر بار آموزشی بر عهده خود دانشجو است. در این میان یکسان‌بودن و سراسری‌بودن سوالات امتحانی برای کل دانشجویان پیام‌نور در کل کشور یک امتیاز محسوب می‌شود و دانشجویان می‌توانند با دانلود رایگان سوالات پیام نور با نوع سوالات بیشتر آشنا شوند. این آشنایی به سپری‌کردن امتحانات با موفقیت کمک به سزایی می‌کند.

ثبت ‌نام در دانشگاه های پیام نور تهران

ثبت ‌نام در دانشگاه های پیام نور تهران

ثبت‌نام در دانشگاه‌های پیام نور تهران به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می‌شود. برای ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون داوطلب باید از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در کنکور سراسری ثبت‌نام نموده و پس از شرکت در کنکور و کسب نمره قبولی همچون سایر دانشگاه‌های کشور به انتخاب رشته بپردازد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اصفهان

در مورد  دوره‌های بدون آزمون نیز داوطلب از طریق سایت سازمان سنجش که هر ساله در دو نوبت مهرماه و بهمن‌ماه به پذیرش دانشجو به‌صورت بدون آزمون می‌پردازد، به انتخاب رشته می‌پردازد. این پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. راه سوم برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ‌های پیام نور تهران، دوره‌های فراگیر است. در این دوره‌ها داوطلب پس از کسب نمره قبولی در دروس نیمسال اول، می‌تواند وارد نیمسال دوم شده و از دانش‌پذیر به دانشجو تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور

جمع‌بندی

دانشگاه های پیام نور تهران نیز همچون دیگر واحدهای دانشگاهی پیام نور در سراسر کشور به دو طریق بدون آزمون و با آزمون دانشجو می‌پذیرند. نشانی دانشگاه‌ های پیام نور تهران در متن مقاله به طور کامل نوشته شده است و اطلاعات جامعی درباره راه‌های تماس و ارتباط با دانشگاه ارائه شده است. آدرس واحدهای دانشگاهی پیام نور تهران به‌گونه‌ای است که امکان انتخاب هر یک از این واحدها باتوجه‌به بعد مسافت و دیگر فاکتورها برای هر فرد وجود دارد تا مطابق شعار این دانشگاه آموزش برای همه، همه‌جا و همه‌وقت امکان‌پذیر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه‌ های پیام نور تهران و نشانی واحدهای دانشگاهی پیام نور تهران با مشاوران ما در پی ان یو اگزم تماس بگیرید. این وب‌سایت با ارائه انواع دوره‌های آموزشی دانشگاهی و کنکور کارشناسی‌ارشد شما را در امر تحصیل موفق یاری می‌دهد. همچنین می‌توانید از نمونه سوالات و سایر محتواهای رایگان سایت استفاده کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
Payam Noor University, Natanz Center

دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نطنز…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز نهاوند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نهاوند…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد زارچ

دانشگاه پیام نور واحد زارچ

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد زارچ ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور زارچ…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کوهپایه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر

آنچه در این نوشته میخوانید دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور فریدونشهر رشته های…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *