دانشگاه پیام نور واحد نکا

دانشگاه پیام نور واحد نكا

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نكا بایستی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر اقدام به ثبت‌نام نمایند. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا سوابق تحصیلی داوطلب است. در صورت تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور نکا مدرک تحصیلی کاملا معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهید کرد. در این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نكا و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا خواهیم پرداخت.

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نكا

دانشگاه پیام نور واحد نكا از واحدهای پیام نور استان مازندران است. در حال حاضر تنها راه ورود به این دانشگاه در مقطع کارشناسی پذیرش بدون آزمون است که ملاک آن سوابق تحصیلی داوطلب است. تحصیل در دانشگاه پیام نور به دلیل شهریه کمتر نسبت به دیگر دانشگاه‌های شهریه پرداز برای بسیاری از داوطلبان دارای اهمیت است. همچنین مدرک این دانشگاه قابلیت ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از ایران جهت تحصیل در مقاطع بالاتر را دارا است.

به دلیل امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی بانوان خانه‌دار و افراد شاغل نیز می‌توانند به‌راحتی و بدون دغدغه به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور بپردازند. با تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نکا مدرک فارغ‌التحصیلی شما معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز هست. یک موقعیت ویژه نیز که در دانشگاه پیام نور فراهم شده است، امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نكا

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نكا

داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد نكا باید در موعد مقرر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به این وب‌سایت مراجعه نموده و به دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون بپردازند. فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا معمولا در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری و معمولا در مردادماه انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان این مرحله می‌توانند در مهر‌ماه وارد دانشگاه شوند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز فارسان

مرحله دوم نیز مرحله تکمیل ظرفیت است که در آذرماه برگزار می‌شود. داوطلبانی که در این مرحله پذیرش می‌شوند، باید در بهمن‌ماه خود را برای ورود به دانشگاه آماده کنند. با خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش فرد می‌تواند هزینه ثبت‌نام را پرداخت نموده و سپس با استخراج کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه پیام نور واحد نکا یا هر دانشگاه دیگری و وارد کردن آن‌ها در فرم مشخص شده از سوی این سازمان اقدام به تکمیل ثبت‌نام نماید.

رشته های دانشگاه پیام نور واحد نكا در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نكا در رشته‌های زیر ممکن است:

  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، علوم تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت مالی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

همچنین دانشگاه پیام نور واحد نکا در مقطع کارشناسی ‌ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: مهندسی عمران، پیش‌نیازها، گرایش‌ها و بازار کار

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نكا

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نكا

شهریه دانشگاه پیام نور واحد نكا از طریق سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود. این شهریه شامل دو بخش ثابت و متغیر بوده و پرداخت آن جهت مشاهده برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور، دریافت کارت آزمون، ثبت نمره و… لازم است. شهریه ثابت توسط هیات امنای دانشگاه تعیین می‌شود و تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت و بدون تغییر باقی می‌ماند.

مبلغ شهریه متغیر نیز بعد از نهایی شدن انتخاب واحد و حذف و اضافه تعیین می‌شود و ملاک آن تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده است. لازم به ذکر است که شهریه دروس عملی شامل دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و… از دروس نظری بیشتر است. 

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد نكا

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نكا می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور کلیه امور آموزشی خود نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، درخواست مهمان، دریافت کارت آزمون و… را انجام بدهند. لینک ورود به این سامانه osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir است. دانشجویان با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود می‌توانند وارد سامانه گلستان شده و فرایند موردنظر خود را به انجام برسانند.

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد نكا

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد نكا

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد نکا neka.mz.pnu.ac.ir است. از طریق مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی پیدا کنید و با اعضای هیئت علمی و رشته‌های مختلف آن آشنا شوید. همچنین آدرس دانشگاه پیام نور واحد نکا استان مازندران، شهرستان نکا، شهرک سردار سلیمانی (مسکن مهر نکا)، انتهای شهرک با کد پستی 42628-48481 و شماره تلفن تماس 01134736335 الی 38 است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور سبزوار

 جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد نكا یک دانشگاه شهریه پرداز مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نکا از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور نکا در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود.

پی ان یو اگزم مجموعه‌ای بی‌نظیر در حوزه ارائه انواع آموزش‌‌های دانشگاهی و کنکور ارشد است. این وب‌سایت با ارائه دوره‌های مختلف و فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور به یاری دانشجویان در شب‌های امتحان می‌شتابد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور واحد نکا از طریق کنکور سراسری نیز امکان‌پذیر است؟

خیر، تنها راه پذیرش در این دانشگاه در مقطع کارشناسی پذیرش بدون آزمون بوده و ملاک آن سوابق تحصیلی داوطلب خواهد بود.

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق چه سامانه‌ای انجام می‌شود؟

با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌پذیرد.

آیا دانشگاه پیام نور واحد نکا در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز پذیرش دارد؟

بله، این دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقطع ارشد دانشجو می‌پذیرد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پیام نور واحد نمین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد نمین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سنقر

دانشگاه پیام نور واحد سنقر

آنچه در این نوشته میخوانید مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد سنقر ثبت نام بدون کنکور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سلماس

دانشگاه پیام نور واحد سلماس

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سلماس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سلماس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *