دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ در استان همدان واقع بوده و در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی‌ارشد در حال حاضر لغو شده است؛ اما در مقطع کارشناسی پذیرش تنها به‌صورت بدون آزمون برگزار می‌شود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ همانند دیگر دانشگاه‌های پیام نور مستلزم پرداخت شهریه است. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم با دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ آشنا خواهیم شد.

آشنایی با دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ

دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان همدان است. در حال حاضر این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. در مقطع کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست. در سال 1399 به دلیل شیوع کرونا پذیرش در مقطع کارشناسی‌ارشد نیز به‌صورت بدون آزمون بود؛ ولی از آن تاریخ به بعد پذیرش بدون آزمون در این مقطع لغو شده است.

البته دانشجویان استعداد درخشان می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن بدون آزمون در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهند. امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور نیز یکی از امکانات ویژه تحصیل در پیام نور است که برای برخی داوطلبان اهمیت دارد. همچنین شهریه این دانشگاه از سایر دانشگاه‌ها مانند آزاد و غیرانتفاعی کمتر است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ دو بار در سال می‌توانند نسبت به اخذ پذیرش در این دانشگاه اقدام کنند. مرحله اول هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری در مردادماه بوده و مرحله دوم نیز مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور در آذرماه است. پذیرفته‌شدگان هر مرحله می‌توانند به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه شوند. لازمه ثبت ‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر و دانلود و مطالعه دقیق دفترچه است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تهران غرب

با خرید کارت اعتباری از این سایت هزینه ثبت‌نام نیز پرداخت می‌شود. سپس داوطلب بایستی کد رشته محل‌های موردنظر خود را در فرم مشخص شده در سایت وارد نموده و پس از تکمیل ثبت‌نام منتظر اعلام نتایج بماند. نوع پذیرش در دانشگاه به هیچ‌وجه در مدرک تحصیلی دانشجویان درج نمی‌شود و نگرانی از این نظر کاملا بی‌مورد است. ملاک پذیرش در این نوع ثبت‌نام همان‌طور که از نامش پیدا است، سوابق تحصیلی داوطلب است.

بیشتر بخوانید: تحصیل در آمریکا: آشنایی با شرایط و دانستنی‌های لازم جهت اپلای آمریکا

رشته های دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی

ثبت ‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی در رشته‌های زیر صورت می‌گیرد:

  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مددکاری اجتماعی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

همان‌طور که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره شد، در حال حاضر تنها راه پذیرش در دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ پذیرش بدون آزمون است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

رشته های دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی ارشد

رشته های دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌های زیر دانشجو می‌پذیرد:

زبان و ادبیات فارسی و روان‌شناسی تربیتی

در حال حاضر پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی‌ارشد لغو شده است.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ مستلزم پرداخت شهریه دو قسمتی ثابت و متغیر است. جهت انجام فرایند انتخاب واحد، دانشجو موظف است که شهریه ثابت خود را از طریق سامانه جامع گلستان پرداخت نموده و بدون پرداخت این بخش از شهریه فرایند انتخاب واحد انجام نخواهد شد. همچنین شهریه متغیر بر اساس تعداد دروس عملی و نظری انتخاب شده در هر ترم تعیین خواهد شد.

شهریه دروس عملی از دروس نظری بیشتر است و به مراتب سهم بیشتری در افزایش شهریه خواهد داشت. این دروس شامل دروس آزمایشگاهی و کارگاهی و همین‌طور واحدهای پایان‌نامه هستند. پس از نهایی شدن حذف و اضافه مبلغ دقیق این شهریه مشخص می‌شود و مهلت پرداخت آن تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم است. بدیهی است در صورت عدم پرداخت، امکان دریافت برنامه امتحانات، شرکت در امتحانات و ثبت نمره وجود ندارد. لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه پیام نور هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور ایلام

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ kba.hp.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت دانشجویان می‌توانند به دیگر سامانه‌های این دانشگاه دسترسی یافته و از اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه آگاه شوند. آدرس دانشگاه پیام نور مرکز کبودر آهنگ نیز استان همدان، کبودرآهنگ، شهرک جهاد، میدان ولایت است. شماره تلفن‌های تماس این دانشگاه  08135223446  الی 9 و  08135227446 الی 7 است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ

تمام امور و فعالیت‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ با مراجعه به سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور امکان‌پذیر است. این امور عبارت‌اند از: حذف و اضافه، انتخاب واحد، حذف اضطراری، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های پایان‌ترم، مشاهده کارنامه، دریافت برنامه امتحانات و…

با کمک دو لینک مجزای reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی هر دانشجو می‌تواند وارد این سامانه شده و به انجام امور آموزشی خود بپردازد. بدین ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه جهت انجام چنین فرآیندهایی نیست.

جمع‌بندی

تحصیل در دانشگاه پیام نور مرکز کبودرآهنگ فرصت‌های ویژه‌ای را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ در دو مرحله در مهرماه و آذرماه انجام می‌شود. فارغ‌التحصیلان رشته های دانشگاه پیام نور کبودرآهنگ مدرکی کاملا معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهند کرد.

پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر در زمینه ارائه انواع دوره‌های دانشگاهی و کنکور ارشد است. همچنین با دانلود رایگان سوالات دانشگاه پیام نور می‌توانید درصد اطمینان خود را از موفقیت در آزمون‌های پایان‌ترم محک بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

آیا مدرک دانشگاه پیام نور قابلیت ترجمه دارد؟

بله مدرک این دانشکاه قابل ترجمه و ارائه به مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های خارجی است.

ملاک پذیرش بدون آزمون چیست؟

ملاک پذیرش صرفا سوابق تحصیلی داوطلب است و نیازی به شرکت در کنکور نیست.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پارسیان

میزان افزایش شهریه سالانه این دانشگاه چقدر است؟

شهریه این دانشگاه سالانه بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پيام نور واحد نمين

دانشگاه پیام نور واحد نمین

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد نمین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمین…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سنقر

دانشگاه پیام نور واحد سنقر

آنچه در این نوشته میخوانید مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد سنقر ثبت نام بدون کنکور…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سلماس

دانشگاه پیام نور واحد سلماس

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سلماس ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سلماس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *