Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان

دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان

دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه نیمه‌دولتی ایران است که در شهرهای مختلفی شعبه دارد که یکی از این شعبات دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان است. دانشجویان دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند. دانشگاه‌های پیام نور به دو صورت رسمی و فراگیر دانشجو می‌پذیرند. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان نیز وجود دارند و داوطلبان بدون شرکت در کنکور سراسری هم می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند.

دانشگاه پیام نور تویسرکان در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد و برای اطلاع از رشته ‌های دانشگاه پیام نور تویسرکان داوطلبان باید از آخرین دفترچه منتشر شده  سازمان سنجش کمک بگیرند. در این مقاله از پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا با دانشگاه پیام نور تویسرکان بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان

دانشگاه پیام نور تویسرکان یکی از شعبات دانشگاه پیام نور است که در استان همدان واقع شده است. دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان در حال حاضر در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه پیام نور دارای مدرکی معتبر است که با استفاده از آن فارغ‌التحصیلان می‌توانند در ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف مشغول به کار شوند یا اینکه اقدام به مهاجرت کنند. مدرک دانشگاه پیام نور به تأیید وزارت علوم و فناوری نیز رسیده است.

یکی از مزایای قابل‌توجه دانشگاه پیام نور این است که اجباری برای حضور در کلاس وجود ندارد. دانشجویان می‌توانند به‌صورت حضوری، مجازی و غیرحضوری تحصیل کنند. این مورد شرایطی را فراهم کرده است که افراد شاغل یا کسانی که برای حضورپیداکردن در دانشگاه مشکلاتی دارند هم بتوانند ادامه تحصیل دهند. یکی دیگر از مزایای دانشگاه پیام نور این است که در مدرکی که در نهایت به فارغ‌التحصیلان تحویل داده می‌شود ذکر نشده است که از چه روشی برای تحصیل استفاده ‌کرده‌اند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکانثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان

دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان این امکان را فراهم کرده که دانشجویان به‌صورت فراگیر و بدون شرکت در کنکور سراسری در آن تحصیل کنند. داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان را دارند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان هم‌زمان با ثبت نام بدون کنکور دیگر دانشگاه‌ها است. ثبت نام برای ورودی‌های مهرماه دانشگاه در ماه مرداد است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بهتر است به سایت رسمی سازمان سنجش مراجعه شود و به اطلاعیه‌های آن توجه شود.

مدارک و شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم
  • مدرک پیش‌دانشگاهی
  • مدرک کاردانی

داوطلبانی که مدرک فنی حرفه‌ای یا کاردانی را دارند برای این که بتوانند در دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان تحصیل کنند، باید اقدام به دریافت یکی از مدرک‌های ذکر شده کنند. علاوه بر شرایط بالا که شرایط اختصاصی هستند یک سری شرایط عمومی هم داشته باشد:

  • اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان الهی
  • عدم فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران
  • کارت پایان خدمت برای داوطلبان پسر

داوطلبان پیش از ثبت نام باید از رشته های دانشگاه پیام نور تویسرکان مطلع باشند و سریال رشته مدنظر خود را خریداری کنند. همچنین هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان باید برخی اطلاعات مانند، اطلاعات فردی و محل سکونت را آماده کرده باشید.

رشته های دانشگاه پیام نور تویسرکانرشته های دانشگاه پیام نور تویسرکان

دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان در حال حاضر در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. رشته های ارائه شده دانشگاه پیام نور تویسرکان ممکن است هر ساله تغییراتی داشته باشد به همین دلیل هنگام ثبت نام باید از آخرین دفترچه انتخاب رشته که سازمان سنجش منتشر کرده است، استفاده کنید. باتوجه‌به آخرین دفترچه منتشر شده رشته های دانشگاه پیام نور تویسرکان که صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است، به‌صورت زیر است:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد حاجی آباد

شیمی کاربردی، مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، حسابداری، حقوق، روابط‌عمومی، روان‌شناسی، علوم تربیتی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مشاوه و رشته مدیریت کسب‌وکار پیام نور

وب‌سایت و آدرس دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان

دانشگاه پیام نور تویسرکان واقع در استان همدان، تویسرکان، شهرک طالقانی، بلوار جانبازان، بلوار محمد دلاوری است. برای ارتباط با بخش اداری دانشگاه می‌توانید با شماره 08134926001 تماس بگیرید. دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان برای مطلع شدن از اطلاعیه‌ها، اخبار و دیگر اطلاعات باید به وب‌سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://tys.hp.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنند.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور تویسرکان

سامانه گلستان یک سامانه جامع آموزشی است که بسیاری از دانشگاه‌ها برای امور اداری خود از آن استفاده می‌کنند. دانشگاه پیام نور هم یکی از دانشگاه‌هایی است که از این سامانه استفاده می‌کند. تمامی رشته های دانشگاه پیام نور تویسرکان، می‌توانند برای انجام اموری مانند انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، انصراف از دانشگاه پیام نور، مشاهده برنامه امتحانی و کارنامه از سامانه جامع گلستان استفاده کنند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان برای مراجعه به سامانه گلستان، می توانند از دو آدرس reg.pnu.ac.ir  و osreg.pnu.ac.ir استفاده کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور تویسرکانشهریه دانشگاه پیام نور تویسرکان

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های نیمه‌دولتی است که دانشجویان آن ملزم به پرداخت شهریه هستند. تفاوت دانشگاه آزاد و پیام نور در شهریه آن‌ها هم است و شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه آزاد کم‌تر است. شهریه دانشجویانی که به‌صورت سراسری یا ثبت ‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان پذیرش شده اند، تفاوتی با یکدیگر ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان شامل دو بخش است. یکی شهریه ثابت که باتوجه‌به سال ورود و رشته دانشجو مشخص می‌شود. یکی هم شهریه متغیر که باتوجه‌به نوع واحدها و تعداد واحدها مشخص می‌شود. شهریه دانشگاه پیام نور سالانه حدود 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد تویسرکان که در استان همدان واقع شده است در مقطع  کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. برای آشنایی با رشته های دانشگاه پیام نور تویسرکان باید از آخرین دفترچه ارائه شده از سمت سازمان سنجش مراجعه کرد. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تویسرکان وجود دارد و داوطلبان می‌توانند با دارابودن شرایط آن اقدام به ثبت نام کنند. فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور مدرکی معتبر از سوی دانشگاه دریافت می‌کنند.

پی ان یو اگزم تلاش می‌کند تا با ارائه آموزش‌های کاربری برای دانشگاه‌های دولتی و پیام نور سطح دانشجویان را بالا ببرد. همچنین آموزش‌هایی برای داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد ارائه می‌دهد. می‌توانید با دانلود رایگان سوالات پیام نور از وب‌سایت پی ان یو اگزم در دروس خود پیشرفت زیادی داشته باشید، پس این فرصت را از دست ندهید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *