دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار

دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار

دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار از دانشگاه‌های شهریه پرداز مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تنها در مقطع کارشناسی یعنی لیسانس به‌صورت بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار در دو مرحله می‌توانند ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام مهر‌ماه و بهمن‌ماه در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته از بین رشته های دانشگاه پیام نور بیله سوار در صورت پیدا کردن رشته تحصیلی موردنظر در زمان مقرر برای انجام فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. در این مقاله از سری مقالات وب‌سایت پی ان یو اگزم به‌منظور تسهیل فرایند ثبت‌نام و انتخاب رشته لیست رشته‌های بدون کنکور و بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را در دانشگاه پیام نور بیله سوار را بررسی می‌کنیم.

چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور

یکی از دغدغه‌‌های زندگی افراد انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه است. دانشگاه پیام‌نور براساس به‌روزترین رتبه بندی در رده نوزدهم دانشگاه های برتر ایران است و رتبه 232 را در آسیا کسب کرده است. مزایای دانشگاه پیام‌نور باعث شده است تا متقاضیان زیادی در این دانشگاه ثبت‌نام کنند. قبل از آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار شما را با مزایای دانشگاه پیام‌نور آشنا می کنیم که عبارت‌اند از:

  • از آنجایی که این دانشگاه در کل ایران واحد دارد پس شما در شهر خودتان هم می‌توانید به تحصیل بپردازید.
  • شما می‌توانید به هر شهری که خواستید درخواست دانشجوی مهمان بدهید که هم موقت و هم دائم است.
  • دانشگاه پیام نور شهریه‌ پرداز محسوب می‌شود؛ ولی شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه آزاد پایین‌تر است. دانشگاه می‌تواند با فراهم کردن وام به شما کمک کند، به این صورت که مبلغ شهریه توسط بانک به عنوان وام به شما داده می‌شود و شما می‌توانید به صورت اقساط آن را تسویه کنید.
  • با شروع ترم شما در ابتدا شهریه ثابت را پرداخت می‌کنید تا بتوانید انتخاب واحد خود را انجام دهید و برای پرداخت شهریه متغیر تا شروع امتحانات ترم فرصت دارید.
  • دانشگاه پیام نوربه تمامی مشمولان خدمت معافیت تحصیلی می‌دهد. حتی افرادی که دفترچه پر کرده‌اند اگر زمان اعزام آن‌ها نرسیده باشد، می‌توانند بعد از قبولی، با گرفتن برگه معافیت تحصیلی به سربازی نروند.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای دانشگاه پیام نور اعتبار بالای مدرک آن است که قابلیت ترجمه و ارائه به دیگر ارگان‌ها را دارا است. فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می‌توانند به‌راحتی در آزمون های استخدامی شرکت کنند. مدرک پیام نورنیاز به استعلام ندارد؛ اما دانشگاه آزاد نیاز به استعلام دارد و به خودی خود معتبر نیست.
ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شربیان

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار

برای تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار واقع در استان اردبیل نیازی به ثبت‌نام در کنکور سراسری ندارید. زمان ثبت‌نام برای داوطلبان دو بار است که یکی برای ورودی مهرماه و دیگری برای بهمن‌ماه است. هزینه تحصیل در این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های غیرانتفاعی و آزاد کمتر است. این دانشگاه شهریه پرداز است و شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است.

مدرک فارغ‌التحصیلی دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین مدرک این دانشگاه قابل ترجمه برای ارائه به دانشگاه‌های خارج از ایران است. یکی از مزایای دانشگاه پیام نور تحصیل بسیار راحت و بدون دغدغه است؛ زیرا امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت نیمه‌حضوری، مجازی و اختیاری وجود دارد. به دلیل اختیاری بودن کلاس‌ها افراد شاغل می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید با حضور در کلاس و رفع اشکال برای امتحانات پایان ترم آماده شوید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوارثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار در دو نوبت انجام می‌شود. نوبت اول همزمان با کنکور سراسری و بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته انجام می‌گیرد. ثبت‌نام در مردادماه انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان در این مرحله ورودی مهرماه خواهند بود.

داوطلبانی که موفق به اخذ پذیرش در این مرحله نشده‌اند، می‌توانند در آذرماه در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت قبول می‌شوند در بهمن‌ماه می‌توانند وارد دانشگاه شوند. همچنین جالب است بدانید که نوع پذیرش بدون آزمون و با‌آزمون در مدرک فارغ‌التحصیلی ذکر نمی‌شود. متقاضیان ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار می‌توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته نسبت به ثبت‌‍‌نام خود اقدام کنند.

رشته های دانشگاه پیام نور بیله سوار

لیست رشته‌های دانشگاه‌های پیام‌نور هر سال نسبت به سال قبل تغییر پیدا می‌کند. تمامی رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در دانشگاه بیله سوار ارائه نمی‌شوند. باتوجه‌به امکانات و سوابق، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار در برخی از رشته‌های هر گروه در این واحد انجام می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور دماوند

در دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار در مقطع کارشناسی پیوسته یا همان لیسانس متقاضیان بدون شرکت در کنکور سراسری می‌توانند تحصیل کنند. داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه باید با مطالعه لیست رشته‌های ارائه شده، ابتدا اولویت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه به معرفی رشته‌ های دانشگاه پیام نور بیله سوار می‌پردازیم.

علوم انسانی: اقتصاد، برنامه‌ریزی اجتماعی تعاون، جغرافیا، حسابداری، حقوق و مدیریت بازرگانی

شهریه دانشگاه پیام نور واحد بیله سوارشهریه دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار

شهریه دانشگاه پیام نور شامل دو بخش ثابت و متغیر می‌شود. دانشجویان برای پرداخت شهریه باید به سامانه گلستان مراجعه کنند. شهریه ثابت تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت مانده و افزایش نمی‌یابد. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم تعیین می‌شود.

آخرین‌مهلت پرداخت شهریه ثابت قبل از شروع انتخاب واحد و لازمه آن است. شهریه متغیر هم باید برای شرکت در امتحانات پایان ترم و دریافت برنامه امتحانات پرداخت گردد. بدون پرداخت شهریه امکان ثبت نمره وجود ندارد. گفتنی است که شهریه دانشگاه پیام نور هر سال به میزان 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور بیله سوار

آدرس دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار، استان اردبیل، بیله سوار است. شماره تماس این دانشگاه32181061 045 است. آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد  بیله سوار  bls.ardebil.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های مهم مطلع شوید و به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی پیدا کنید.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد بیله سوارسامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار می‌توانند تمام کار‌های آموزشی خود را از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور انجام بدهند. این امور شامل حذف و اضافه، حذف اضطراری، انتخاب واحد، دریافت کارت آزمون، مشاهده برنامه امتحانات پایان ترم، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه و… است. با کمک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی که در هنگام ثبت‌نام به هر دانشجو تخصیص داده می‌شود، دانشجویان می‌توانند وارد این سامانه شوند. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

ادامه مطلب  آدرس دانشگاه های پیام نور تهران

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بیله سوار می‌توانند بدون شرکت در  کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی به این دانشگاه راه پیدا کنند. تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار به دلیل نیاز به پرداخت شهریه کمتر نسبت به دانشگاه آزاد و اختیاری بودن کلاس‌ها مورد استقبال بسیاری از داوطلبان قرار می‌گیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بیله سوار از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. متقاضیان با مراجعه به سایت و دانلود لیست رشته های دانشگاه پیام نور بیله سوار می‌توانند از بین رشته‌های ارائه شده رشته مد نظر خودشان را انتخاب کنند.

با تحصیل در دانشگاه پیام‌نور مدرکی معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهید کرد که اهمیت ویژه‌ای دارد. پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر باهدف ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه دولتی است که انواع دوره رایگان آموزشی را برگزار می‌کند. همچنین با دانلود رایگان نمونه سؤالات پیام نور می‌توانید درصد موفقیت خود را در امتحانات بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشتمزایای دانشگاه پیام نور واحد بوئین و…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
جستجو