Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر

دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر

دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر از واحدهای پیام نور استان هرمزگان است که هر سال در مقطع کارشناسی به‌صورت بدون آزمون در 10 رشته دانشجو می‌پذیرد. برای داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر محدودیتی از نظر نوع دیپلم وجود ندارد و می‌توانند به انتخاب رشته بدون در نظر گرفتن مطابقت مدرک دیپلم با گروه آزمایشی رشته موردنظر دست بزنند.

جهت اخذ پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور بندر خمیر داوطلب باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نماید. تا انتهای این مقاله از پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر و همین‌طور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر بپردازیم.

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر

دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر از واحدهای دانشگاهی پیام نور استان هرمزگان است. داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می‌توانند از مزایای ویژه تحصیل در دانشگاه پیام نور بهره‌مند گردند. یکی از مزایای ویژه آن امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته است. همچنین شهریه این دانشگاه از دیگر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است و باتوجه‌به شرایط اقتصادی فعلی این موضوع یک مزیت فوق‌العاده به حساب می‌آید.

حضور در کلاس‌های درس نظری این دانشگاه اجباری نیست و دانشجویان شاغل نیز می‌توانند به‌راحتی در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند. مدرک تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور قابل ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است. به‌علاوه این مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد سلماس

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر دو بار در سال یعنی در مردادماه و آذرماه می‌توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و با دانلود دفترچه از شرایط و ضوابط این نوع ثبت‌نام آگاه شوند. سپس با خرید کارت اعتباری از سایت اقدام به پرداخت هزینه ثبت‌نام نمایند. با استخراج کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر یا هر دانشگاه دیگری که به تحصیل در آن علاقه دارند، این کدها را در فرم مربوطه وارد نموده و ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

پذیرفته شدگان هر مرحله به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه وارد دانشگاه می‌شوند. ملاک پذیرش در هر مرحله تنها سوابق تحصیلی داوطلب است. در مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نوع پذیرش درج نمی‌شود. مرحله دوم انتخاب رشته بدون آزمون همان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: پورتفولیو چیست؟ – آشنایی با ویژگی‌های پورتفولیو و نکاتی جهت بهبود کیفیت آن

رشته‌ های دانشگاه پیام نور بندر خمیر در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر در رشته‌های زیر در مقطع کارشناسی ممکن است:

  • علوم‌تجربی: زیست‌شناسی سلولی و مولکولی
  • علوم‌انسانی: جامعه‌شناسی، حسابداری، حقوق، زبان و ادبیات عربی، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر در مقطع کارشناسی تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. همچنین این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد هم‌اکنون چه به‌صورت با آزمون و چه بدون آزمون یا فراگیر پذیرش ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیرشهریه دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر

شهریه دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است. این شهریه از طریق سامانه جامع گلستان قابل پرداخت بوده و هر بخش از آن بازه زمانی مشخصی برای پرداخت دارد؛ به‌عنوان‌مثال آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت قبل از شروع انتخاب واحد است و شهریه متغیر نیز باید تا قبل از شروع امتحانات پایان‌ترم تسویه گردد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد پیرانشهر

پرداخت شهریه لازمه دریافت برنامه امتحانات، دریافت کارت آزمون و ثبت نمره است و بدون آن این امور میسر نمی‌شود. شهریه دانشگاه پیام نور هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. ملاک تعیین میزان شهریه ثابت سال ورود دانشجو به دانشگاه است و تا پایان زمان تحصیل بدون تغییر باقی‌ می‌ماند؛ اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای نظری و عملی انتخاب شده در هر ترم تعیین می‌شود. شهریه دروس عملی مانند پایان‌نامه، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و… بیشتر از دروس نظری است.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور بندر خمیر

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر می‌توانند با مراجعه به سایت جامع گلستان از طریق دو لینک  reg.pnu.ac.irو osreg.pnu.ac.ir به انجام امور آموزشی خود بپردازند. این امور عبارت‌اند از: انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده کارنامه و… . هر دانشجو در هنگام ثبت نام دانشگاه پیام نور یک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای ورود به این سامانه دریافت خواهد کرد.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیرآدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر

وب‌سایت دانشگاه پیام نور بندر خمیر از طریق لینک bkh.hz.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. از طریق این وب‌سایت می‌توانید به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی یافته و از اخبار و اطلاعیه‌های آن آگاه شوید. آدرس دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر استان هرمزگان، شهرستان بندر خمیر، بلوار امام خمینی، روبه‌روی پست برق با شماره صندوق پستی 79318-99997 است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 07633228300 است.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد بندر خمیر هر سال در دو نوبت بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب دانشجو و به شکل بدون کنکور می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بندر خمیر همانند سایر دانشگاه‌های کشور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور بندر خمیر مستلزم پرداخت شهریه دو بخشی آن است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور اهر

پی ان یو اگزم یک مجموعه استثنائی و کاربردی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. در این سایت انواع آموزش‌های دانشگاهی و کنکور ارشد ارائه می‌شود و امکان دانلود رایگان سوالات پیام نور وجود دارد. پی ان یو اگزم یک همراه خوب برای شب‌های امتحان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در پی ان یو اگزم تماس حاصل فرمایید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *