Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد گیوی

دانشگاه پیام نور واحد گیوی

یکی از واحدهای دانشگاهی شهریه پرداز موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور واحد گیوی است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیوی همچون سایر دانشگاه‌های کشور دو بار در سال انجام می‌شود.

در صورت پذیرش و تحصیل در  رشته های دانشگاه پیام نور گیوی مدرک فارغ‌التحصیلان از اعتبار کافی جهت ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از ایران جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار خواهد بود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گیوی و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیوی بپردازیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد گیوی

دانشگاه پیام نور واحد گیوی در استان اردبیل واقع شده است. تحصیل در این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه است. البته لازم به ذکر است که این شهریه نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز کمتر است. افراد شاغل یا بانوان خانه‌دار می‌توانند به‌راحتی در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند؛ زیرا شرکت در کلاس‌های دروس نظری اختیاری بوده و همچنین امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری نیز میسر شده است.

امتحانات این دانشگاه نیز به‌صورت سراسری برگزار می‌شوند و در آغاز ترم لیست منابع هر درس توسط مرکز آزمون دانشگاه معرفی می‌شوند تا دانشجویان فرصت کافی برای مطالعه دروس را داشته باشند. مدرک این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و از اعتبار کافی برای ترجمه نیز برخوردار است. همچنین تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور یکی از امکانات ویژه این دانشگاه است که برای برخی داوطلبان دارای اهمیت است.

ادامه مطلب  دانشگاه پيام نور واحد نمين

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیویثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیوی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گیوی می‌توانند دو بار در سال برای اخذ پذیرش این دانشگاه اقدام نمایند. مرحله اول در مردادماه و هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته انجام می‌شود و مرحله دوم نیز مرحله تکمیل ظرفیت است که معمولا زمان برگزاری آن آذرماه است. در صورت پذیرش در هر یک از این مراحل داوطلبان به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه می‌توانند خود را برای ورود به دانشگاه مهیا سازند. در هر دو مرحله داوطلب باید ابتدا در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و دفترچه مربوط به انتخاب رشته بدون آزمون را دانلود نماید.

پس از مطالعه دقیق دفترچه و اطلاع از شرایط و ضوابط مندرج در آن با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام قابل پرداخت خواهد بود. مرحله بعد شامل استخراج کد رشته محل‌های موردنظر و وارد کردن آن‌ها در فرم مربوطه است. نتایج نهایی نیز از طریق همین سایت منتشر خواهد شد. ملاک این نوع پذیرش تنها سوابق تحصیلی داوطلب است و نوع پذیرش در مدرک فارغ‌التحصیلی درج نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تحصیل رشته علوم اجتماعی در دانشگاه پیام نور

رشته های دانشگاه پیام نور واحد گیوی در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیوی در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

علوم ‌انسانی: حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی

در حال‌ حاضر پذیرش در این دانشگاه تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود و نیازی به شرکت در کنکور سراسری برای اخذ پذیرش دانشگاه پیام نور گیوی نیست.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد گیویشهریه دانشگاه پیام نور واحد گیوی

همان‌طور که قسمت‌های قبل نیز بدان اشاره شد، تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گیوی نیازمند پرداخت شهریه است. این شهریه شامل دو بخش ثابت و متغیر است. شهریه ثابت باتوجه‌به سال ورود و امکانات دانشگاه تعیین می‌شود و تا زمانی که تحصیل در یک مقطع به اتمام نرسیده باشد، ثابت باقی می‌ماند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

میزان شهریه متغیر نیز پس از اتمام انتخاب واحد بر اساس تعداد دروس عملی و نظری انتخاب شده، مشخص می‌شود. آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت قبل از شروع فرایند انتخاب واحد است و بدون آن امکان‌پذیر نیست. همچنین لازمه شرکت در امتحانات پایان ترم نیز پرداخت شهریه متغیر است. پرداخت هر دو بخش شهریه از طریق مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور و به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود. شهریه این دانشگاه سالانه بین 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور گیوی

تمام امور آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گیوی از طریق مراجعه به سامانه جامع گلستان قابل انجام است. این امور شامل انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده کارنامه و… هستند. با کمک نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود می‌توانید وارد این سامانه شوید و امور آموزشی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین سامان بدهید. لینک‌های ورود به این سامانه عبارت‌اند از:

reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد گیویآدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد گیوی

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور گیوی givi.ardebil.pnu.ac.ir است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید از اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه آگاه شوید و به سامانه‌های مختلف دسترسی یابید. همچنین یک راه خوب برای آشنایی با دانشگاه، اعضای هیئت علمی، گروه‌های آموزشی و… است. آدرس دانشگاه پیام نور گیوی، استان اردبیل، شهرستان کوثر، جاده اردبیل – خلخال است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 04532942400 است.

جمع‌بندی

شعار دانشگاه پیام نور واحد گیوی نیز همچون سایر دانشگاه‌های پیام نور کشور آموزش برای همه، همه‌جا و همه‌وقت است. در حال حاضر این دانشگاه تنها به‌صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گیوی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور گیوی با پرداخت شهریه این دانشگاه از طریق سامانه جامع گلستان امکان‌پذیر خواهد بود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور فیروزکوه

پی ان یو اگزم یک مرجع آموزشی استثنائی و فوق‌العاده برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. در این سایت انواع فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار می‌گیرد تا بتوانید به کمک آن‌ها به رفع اشکالات درسی بپردازید و موفقیت در امتحانات را برای خود رقم بزنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *