Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد گرمی

دانشگاه پیام نور واحد گرمی

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گرمی موظف به پرداخت شهریه دو بخشی شامل شهریه ثابت و متغیر هستند. کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور گرمی یک موقعیت ویژه است که مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب از پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گرمی و همین‌طور شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمی بپردازیم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد گرمی

دانشگاه پیام نور واحد گرمی واقع در استان اردبیل است. تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای ویژه‌ای دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • شهریه کمتر نسبت به دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی
  • ارائه مدرک قابل ترجمه به فارغ‌التحصیلان
  • برگزاری امتحانات به‌صورت سراسری
  • امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی
  • امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته
  • و…

تمام آن‌چه به آن اشاره شد و بسیاری از مزایای دیگر تحصیل در دانشگاه پیام نور، موجب جذب دانشجویان به ادامه تحصیل در این دانشگاه خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمیثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمی

داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گرمی برای ثبت‌نام باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به دانلود دفترچه ثبت‌نام اقدام نمایند. پس از مطالعه کامل دفترچه و آگاهی از شرایط و ضوابط آن باید هزینه ثبت‌نام را از طریق خرید کارت اعتباری بپردازند. سپس با استخراج کد رشته محل‌های موردنظر و وارد کردن آن‌ها در فرم انتخاب رشته و تایید نهایی آن، باید منتظر اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بمانند.

ادامه مطلب  لیست دانشگاه های پیام نور بدون کنکور

پذیرش بدون آزمون دو بار در سال در مردادماه و آذرماه برای ورودی‌های مهر و بهمن انجام می‌شود. در هر دو این مراحل ملاک پذیرش سوابق تحصیلی داوطلب است و آزمونی برگزار نمی‌شود. مرحله دوم در واقع مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است. لازم به ذکر است که نوع پذیرش چه به‌صورت با آزمون و چه بدون آزمون در مدرک تحصیلی قید نمی‌شود. تفاوتی نیز میان شهریه پذیرفته‌شدگان با آزمون و بدون آزمون وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: هزینه تحصیل در کانادا چقدر است؟ بررسی هزینه زندگی و میزان درآمد در کانادا

رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور گرمی در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمی در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • علوم ریاضی و فنی: مهندسی کامپیوتر
  • علوم انسانی: حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی
  • زبان‌های خارجی: مترجمی زبان انگلیسی

در حال حاضر پذیرش در این دانشگاه تنها به‌صورت بدون آزمون انجام می‌شود و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد گرمیشهریه دانشگاه پیام نور واحد گرمی

شهریه دانشگاه پیام نور واحد گرمی از دو بخش تشکیل می‌شود: شهریه ثابت و شهریه متغیر. شهریه ثابت که بر اساس سال ورود و امکانات دانشگاه تعیین می‌شود، باید تا قبل از شروع فرایند انتخاب واحد پرداخت شود. شهریه متغیر نیز بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری انتخاب شده در هر ترم تعیین می‌شود.

شهریه دروس عملی بیشتر از دروس نظری است. این قسمت از شهریه نیز باید تا قبل از شروع امتحانات نهایی پایان‌ترم باید پرداخت شود. در غیر این صورت امکان شرکت در امتحانات پایان ترم و ثبت نمره وجود ندارد. پرداخت شهریه از طریق سامانه جامع گلستان و به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور گرمی

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گرمی می‌توانند برای انجام امور آموزشی خود به سامانه جامع گلستان مراجعه کنند. این سامانه از طریق دو لینک osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir در دسترس قرار می‌گیرد. در هنگام ثبت نام در این دانشگاه به هر دانشجو یک نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه گلستان اختصاص می‌یابد. تمام عملیات آموزشی نظیر انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده کارنامه و… از طریق این سامانه قابل انجام است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور خوراسگان

آدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد گرمیآدرس و وب ‌سایت دانشگاه پیام نور واحد گرمی

آدرس وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد گرمی germi.ardebil.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید به سامانه‌های مختلف این دانشگاه دسترسی یافته و از اخبار و اطلاعیه‌های آن آگاه شوید. همچنین یک مرجع خوب برای آشنایی با دانشگاه، اعضای هیات علمی و گروه‌های آموزشی محسوب می‌شود. آدرس دانشگاه پیام نور واحد گرمی استان اردبیل، شهر گرمی، خیابان بهشتی، خیابان خرمشهر، خیابان شهریار است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز  ۶۲۴۴۷۰۱ – ۶۲۴۴۷۰۲045 است.

جمع‌بندی

ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد گرمی تنها به‌صورت پذیرش بدون آزمون امکان‌پذیر است. تنها ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گرمی سوابق تحصیلی داوطلب است. رشته های دانشگاه پیام نور گرمی در مقطع کارشناسی عبارت‌اند از: مهندسی کامپیوتر، حسابداری، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مترجمی زبان انگلیسی. پی ان یو اگزم یک انتخاب عالی برای شب‌های سخت امتحان است. در این وب‌سایت می‌توانید انواع فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور را یافته و با تماشای آن، از آموزشی بی‌نظیر و کاربردی بهره ببرید. همچنین با دانلود رایگان سوالات پیام نور می‌توانید با نحوه طراحی سوالات امتحانی آشنا شوید و احتمال موفقیت خود را در امتحانات بسیار بالا ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد قره اغاجثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور کلیبرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیبررشته های دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *