Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین

دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین

دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین مؤسسه نیمه‌دولتی در ایران به‌حساب می‌آید که در سراسر کشور دارای شعبه‌های مختلف است. یکی از شعبه‌های این دانشگاه در استان آذربایجان غربی، دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین است. دانشجویان این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه هستند. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین وجود دارد و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سنجش اقدام به ثبت نام کنند. رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین در حال حاضر تنها در مقطع کارشناسی ارائه می‌شوند. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید می‌توانید در این مقاله از وب‌سایت پی ان یو اگزم با ما همراه باشید.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین

دانشگاه پیام نور در سال 13۶۷ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و باهدف آموزش نیمه‌حضوری تأسیس شد. این دانشگاه به‌مرورزمان به شعبه‌های خود در سراسر کشور اضافه کرد. یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور، واحد قره ضیاالدین است. شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین برای داوطلبان وجود دارد. یکی از سؤال‌هایی که بسیاری از دانشجویان ممکن است داشته باشند این است که آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است یا خیر. در جواب این سؤال باید گفت بله.

مدرک دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. و دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی در این رشته می‌توانند در مراکز معتبر مشغول به کار شوند و یا حتی به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. دانشجویان، هر کدام از رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین را که انتخاب کرده باشند می‌توانند به‌صورت حضوری، آنلاین یا خود خوان در آن تحصیل کنند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد سرعین

این شرایط فوق‌العاده دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین شرایط تحصیل را برای افراد شاغل بسیار آسان‌تر کرده است. امتحانات دانشگاه پیام نور به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود و در صورتی که دانشجویان نتوانند در شعبه خود حضور یابند می‌توانند درخواست دهند و در یکی دیگر از شعبه‌های دانشگاه پیام نور امتحانات خود را پشت سر بگذارند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدینثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم شما می‌توانید بدون شرکت در کنکور و به‌صورت فراگیر در دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین به تحصیل بپردازید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین از طریق سایت سازمان سنجش و هم‌زمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی صورت می‌گیرد. زمان ثبت نام بدون کنکور برای ورودی‌های مهرماه اصولاً در ماه مرداد و برای ورودی‌های بهمن از اواسط آذرماه شروع می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از زمان دقیق ثبت نام می‌توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

شرایط و مدارک موردنیاز ثبت نام بدون کنکور پیام نور قره ضیاالدین

اگر قصد ثبت نام بدون کنکور در هر یک از رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین را دارید باید با مدارک و شرایط موردنیاز این دانشگاه آشنا شوید. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین باید یکی از مدارک دیپلم نظام قدیم، دیپلم نظام جدید یا مدرک کاردانی را داشته باشید. در صورتی که درخواست‌ها برای پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین زیاد باشد، اولویت با داوطلبانی است که معدل بالاتری داشته باشند. برخی از مدارک موردنیاز برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین به‌صورت زیر است:

  • سریال انتخاب رشته که می‌توانید از طریق سازمان سنجش آن را خریداری کنید.
  • اطلاعات فردی داوطلب
  • اطلاعات مربوط به محل اسکان داوطلب

درصورتی‌که پذیرش دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین را کسب کردید باید به‌صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنید و مدارک زیر را ارائه دهید:

  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • عکس 3*4
  • مدارک تحصیلی کسب شده
  • آدرس محل سکونت داوطلب به همراه کد پستی
  • شماره تماس داوطلب
  • مدارک نظام‌وظیفه برای آقایان
ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد فامنین

رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین

دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین در حال حاضر تنها در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. هر ساله ممکن است رشته‌هایی که دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین ارائه می‌دهد متفاوت باشد؛ ازاین‌جهت بهتر است هنگام انتخاب رشته آخرین دفترچه منتشر شده از سوی سازمان سنجش را بررسی کنند. طبق آخرین دفترچه رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین به‌صورت زیر هستند:

  • جامعه‌شناسی
  • حسابداری
  • حقوق
  • روان‌شناسی
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • مترجمی زبان انگلیسی

شهریه دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدینشهریه دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین

همان‌طور که گفتیم دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین تحصیل می‌کنند، موظف به پرداخت شهریه هستند. چه دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری یا از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند باید در این دانشگاه شهریه بپردازند. شهریه دانشجویانی که به‌صورت حضوری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند با دانشجویانی که به‌صورت مجازی یا خود خوان تحصیل می‌کنند، هیچ تفاوتی ندارد.

شهریه دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین به دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می‌شود. شهریه ثابت باتوجه‌به سال ورود شما و رشته تحصیلی شما تعیین می‌شود. شهریه متغیر نیز باتوجه‌به تعداد واحدهایی که انتخاب کردید، مشخص می‌شود. واحدهای عملی که در رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین وجود دارد، شامل شهریه بیشتری می‌شود. شهریه دانشگاه پیام نور هر ساله حدود 15 الی 20 درصد، افزایش قیمت دارد.

آدرس و وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین

دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین در استان آذربایجان غربی، شهر قره ضیاالدین، بلوار رجایی، خیابان باهنر واقع شده است. برای تماس با مرکز دانشگاه می‌توانید با شماره 09393986911 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از همایش‌های دانشگاه، اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه می‌توانید به وب‌سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://gh.az.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنید.

سامانه گلستان دانشگاه نور قره ضیاالدینسامانه گلستان دانشگاه نور قره ضیاالدین

سیستم جامع دانشگاهی گلستان یکی از نرم‌افزارهای تحت وب است که بسیاری از دانشگاه‌های ایران برای امور اداری خود از این سامانه استفاده می‌کنند. پس از ثبت نام دانشجویان در دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین، حساب کاربری برای دانشجویان ایجاد می‌شود و می‌توانند برای انجام امور اداری مختلف خود از این وب‌سایت استفاده کنند. دانشجویان می‌توانند برای انجام اموری مانند، پرداخت شهریه، انتخاب واحد، انصراف از دانشگاه پیام نور و… از این سامانه استفاده کنند. دانشجویان می‌توانند برای مراجعه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور  از لینک‌های reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir استفاده کنند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد زارچ

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور واحد قره ضیاالدین یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور است که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریه هستند. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین وجود دارد و داوطلبان می‌توانند از طریق سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. رشته های دانشگاه پیام نور قره ضیاالدین در حال حاضر تنها در مقطع کارشناسی ارائه می‌شوند.

پی ان یو اگزم یکی از زیرمجموعه‌های یونی لند است که آموزش‌های فوق‌العاده‌ای را برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد ارائه می‌دهد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند به کمک آموزش‌ها و نمونه سؤالات ما نمرات خود را بهبود بخشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش فیلم های آموزشی رایگان پیام نور مراجعه کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *