Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد دلیجان

دانشگاه پیام نور واحد دلیجان

دانشگاه پیام نور واحد دلیجان از واحدهای پیام نور واقع در استان مرکزی است که در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دلیجان در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. در صورت  پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور دلیجان مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه قابل ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارجی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر است. در ادامه مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دلیجان بپردازیم.

شرایط تحصیل دانشگاه پیام نور واحد دلیجان

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد دلیجان مانند دیگر واحدهای دانشگاهی پیام نور مزایای خاصی دارد که مورد توجه و علاقه بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری قرار می‌گیرد. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز
  • مورد تایید بودن مدرک فارغ‌التحصیلی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • ارائه مدرک قابل ترجمه به فارغ‌التحصیلان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در خارج از کشور
  • امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی
  • امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته
  • و…

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دليجانثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دليجان

ثبت نام دانشگاه پیام نور واحد دلیجان به‌صورت بدون آزمون در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول هم‌زمان با انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری و در مردادماه انجام می‌شود. در صورت پذیرش داوطلب می‌تواند در مهرماه وارد دانشگاه شود. مرحله دوم نیز مرحله تکمیل ظرفیت است که داوطلبان می‌توانند در آذرماه به انتخاب رشته پرداخته و در صورت قبولی در بهمن‌ماه خود را برای ورود به دانشگاه مهیا سازند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور رشت

برای انجام هر دو مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دلیجان، داوطلب باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کند و پس از مطالعه دقیق دفترچه، در صورت دارا بودن شرایط مندرج در دفترچه با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام را بپردازد. سپس کد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و در فرم انتخاب رشته وارد نماید. با تکمیل ثبت‌نام نتایج نهایی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر صدوق

رشته های دانشگاه پیام نور واحد دلیجان در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دليجان در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ: مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر
  • ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ: شیمی کاربردی
  • ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ: حسابداری، حقوق، روانﺷﻨﺎﺳﻰ، علوم‌تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی
  • زﺑﺎنﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻰ: ﻣﺘﺮﺟﻤﻰ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﻰ

هم اکنون تنها راه پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد دلیجان در مقطع کارشناسی پذیرش بدون آزمون است و نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

رشته های دانشگاه پیام نور واحد دلیجان در مقطع کارشناسی ارشدرشته های دانشگاه پیام نور واحد دلیجان در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور واحد دلیجان در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌صورت با آزمون در رشته‌های زیر دانشجو می‌پذیرد:

زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات تطبیقی، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی، مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان‌های دولتی، مدیریت دولتی گرایش بودجه و مالیه عمومی، مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری عمومی، مدیریت دولتی گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه، مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول، مدیریت دولتی گرایش مدیریت رفتار سازمانی و شیمی گرایش شیمی تجزیه

پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد از سال 1399 به بعد تا کنون لغو شده است و فقط شامل دانشجویان استعداد درخشان می‌شود. یکی دیگر از راه‌های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دلیجان در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش فراگیر است. لیست رشته‌های ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور واحد دلیجان عبارت‌ است از:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور مرکز مهریز

شیمی گرایش‌های شیمی تجزیه و شیمی آلی، مدیریت دولتی گرایش‌های مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت تحول، مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی، طراحی سازمان های دولتی، خط مشی گذاری عمومی، توسعه منابع انسانی و بودجه و مالیه عمومی، زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی گرایش‌های فقه و مبانی حقوق اسلام و علوم قرآن و حدیث

شهریه دانشگاه پیام نور واحد دلیجان

شهریه دانشگاه پیام نور واحد دلیجان همچون سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز شامل دو بخش ثابت و متغیر است. شهریه ثابت توسط هیات امنای دانشگاه پیام نور و باتوجه‌به امکانات دانشگاه تعیین می‌شود و باید تا قبل از شروع انتخاب واحد تسویه شود. شهریه متغیر نیز پس از انتخاب واحد و مشخص شدن تعداد واحدهای نظری و عملی تعیین می‌شود. این بخش از شهریه نیز باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه شود. در غیر این صورت امکان شرکت در امتحانات و ثبت نمره وجود ندارد. پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق سایت گلستان انجام می‌شود.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور دليجان

دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دلیجان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان به انجام کلیه امور آموزشی خود اقدام نمایند. این سامانه از طریق دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. این امور شامل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی و… هستند و دانشجویان می‌توانند با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود وارد سامانه گلستان شوند.

وب‌ سایت و آدرس دانشگاه پیام نور واحد دلیجانوب‌ سایت و آدرس دانشگاه پیام نور واحد دلیجان

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور واحد دلیجان delijan.markazi.pnu.ac.ir است و از طریق آن می‌توان به اخبار و اطلاعیه‌های مهم و سامانه‌های مختلف دانشگاه دسترسی یافت. آدرس این دانشگاه نیز استان مرکزی، شهر دليجان، ميدان دانشگاه، خيابان دانشگاه، دانشگاه پيام مركز دليجان با کدپستی 3791953650 است. شماره تلفن‌های تماس این مرکز 086-44228301-6 است.

جمع‌بندی

پذیرش در دانشگاه پیام نور واحد دلیجان چه به‌صورت بدون آزمون و چه با آزمون از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌گیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دلیجان در مقطع کارشناسی معمولا دو بار در سال انجام می‌شود. رشته های دانشگاه پیام نور دلیجان بدون آزمون در مقطع کارشناسی عبارت‌اند از: مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، شیمی کاربردی، حسابداری، حقوق، روانﺷﻨﺎﺳﻰ، علوم‌تربیتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، ﻣﺘﺮﺟﻤﻰ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﻰ.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تهران

پی ان یو اگزم یک مرجع تخصصی برای ارائه آموزش‌های شب امتحانی به دانشجویان دانشگاه پیام نور و دولتی است. در این سایت می‌توانید به انواع سوالات دانشگاه پیام نور و فیلم‌های آموزشی رایگان پیام نور دسترسی یافته و در دوره‌های دانشگاهی و کنکور ارشد ثبت‌نام نمایید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد قره اغاجثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور کلیبرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیبررشته های دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *