دوره شب امتحان سیگنال ها و سیستم ها پیام نور

با آموزش حرفه ای دوره شب امتحان سیگنال ها و سیستم ها پیام نور می توانید در کم تر 7 ساعت یک مرور عالی روی این درس داشته باشید. ما در دوره های pnuexam با تدریس نکات مهم و بررسی نمونه سوالهای امتحانی شانس شما را برای کسب نمره قبولی بالا می بریم.

توضیحات

مدت زمان: نامشخص
فیلم آموزشی حرفه ای
پیش نیاز ندارد
دریافت در اسپات پلیر
دروه شب امتحانی

سیگنال ها و سیستم ها پیام نور

سیگنال و سیستم یکی از مهم‌ترین دروس کارشناسی مهندسی برق است. اگر شما هم وقتتون محدوده و به یک آموزش خوب احتیاج دارید، به دوره کاربردی تجزیه و تحلیل سیگنال‌‏ها و سیستم‌‏ها خوش آمدید. این دوره برای بررسی رابطه پیچیده بین سیگنال‌ها و سیستم‌ها طراحی شده و چگونگی واکنش سیستم‌ها به سیگنال‌های مختلف را بررسی می‌کند.

سیگنال ‏ها، مشابه اخبار یا اطلاعات، به عنوان ورودی سیستم‏ ها عمل می‏‌کنند، که از اجزایی تشکیل شده ‏اند که در پاسخ به این ورودی‏ها رفتاری از خود نشان می‏دهند. در طول این دوره، ما از طریق زیربنای ریاضی ضروری برای کار با سیگنال‏ها و سیستم‏ها پیش می رویم.

دوره شب امتحان سیگنال ها و سیستم ها پیام نور در پنج فصل تشکیل شده که هر کدام بینش‏‌های مهمی را در قلمرو سیگنال‏‌ها و سیستم‏‌ها ارائه می‌‏دهد.

پاس شدن یک شبه!

با یک آموزش حرفه ای می توانید در کم تر 7 ساعت یک مرور عالی روی این درس داشته باشید. ما در دوره های pnuexam با تدریس نکات مهم و بررسی نمونه سوالهای امتحانی شانس شما را برای کسب نمره قبولی بالا می بریم.

سرفصل های دوره

مقدمه ای بر سیگنال ها

آموزش سیگنال و سیستم پیام نور

 

این فصل با تعریف سیگنال‌ها به‌عنوان توابع، و به دنبال آن کاوش در دسته‌های سیگنال کلیدی مانند زمان پیوسته، زمان گسسته، قطعی، تصادفی و موارد دیگر، پایه و اساس را می‌گذارد. کاربردهای ریاضی و انواع سیگنال قابل توجه نیز معرفی خواهند شد.

مقدمه ای بر سیستم ها

آموزش سیگنال ها  و سیستم ها پیام نور

این فصل به دو بخش تقسیم می‏شود. در ابتدا، ما به تعریف و اتصال سیستم‏ها می‏پردازیم و به دنبال آن ویژگی‏های سیستم مانند حافظه، خطی بودن، استقلال زمانی و… را توضیح می‏دهیم. بخش دوم سیستم‌های خطی-زمان ثابت (LTI) را معرفی می‌کند و اهمیت پاسخ ضربه و پیچیدگی را در تحلیل سیستم برجسته می‌کند.

آنالیز فوریه

دوره آموزشی سیگنال و سیستم پیام نور

در این فصل، سری‏ و تبدیل فوریه را به عنوان ابزاری ضروری برای تحلیل و نمایش سیگنال بررسی می‏کنیم. هر دو سیگنال گسسته و پیوسته در کنار کاربردهای ریاضی مربوطه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تبدیل لاپلاس

با تکیه بر مفاهیم معرفی شده در فصل قبل، این بخش به تبدیل لاپلاس به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل سیستم ها و سیگنال های پیوسته می پردازد. در این فصل بیان می‏شود تبدیل لاپلاس به عنوان تعمیم تبدیل فوریه عمل می‏کند و دیدگاه گسترده‏تری را در مورد نمایش سیگنال ارائه می‏دهد.

تبدیل Z

در پایان دوره، این فصل تبدیل Z را به عنوان تعمیم زمان گسسته تبدیل فوریه معرفی می‏کند. در واقع یک چارچوب جامع برای تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم‏های زمان گسسته ارائه می دهد.

 

در این سفر به ما بپیوندید تا پیچیدگی‌‏های سیگنال‏ ها و سیستم‏ ها را بشناسیم و خود را با ابزارهای ریاضی ضروری برای مهندسی مدرن و تلاش‏ های علمی مجهز کنیم.

قبل از تهیه دوره توجه داشته باشید که:

این دوره بر روی اسپات پلیر و فقط یک دیوایس (اندروید یا ویندوز) قابل مشاهده است.

در صورت مفقود شدن و یا تعویض دستگاهی که لایسنس بر روی آن ثبت شده است، لایسنس مجدد به هیچ وجه صادر نمی شود.

 

همچنین ببینید:

دانلود رایگان سوالات مدارهای الکتریکی

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   همین الان ثبت نام کن