Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

یکی از مراکز دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر است. این دانشگاه در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر در مقطع کارشناسی پیوسته وجود دارد. داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند. رشته های دانشگاه پیام نور هادی شهر ممکن است در هر سال نسبت به سال قبل متفاوت باشد.

برای اطلاع دقیق از رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه باید به دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی رجوع کنید. در این مقاله از مجموعه مقالات وب‌سایت پی ان یو اگزم دانشگاه پیام نور هادی شهر را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور هادی شهر در سال 86 فعالیت خود را تنها با 41 دانشجو در رشته الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی آغاز کرد. در دومین سال فعالیت این دانشگاه تعداد رشته‌ها به دو رشته افزایش یافت. دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر را انجام دهند. از امکانات این دانشگاه می‌توان به سایت، نمازخانه و کتابخانه اشاره کرد. درحال حاضر تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از 350 نفر است و بیشترین تعداد دانشجو مربوط به رشته حقوق است.

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر تنها برخی از رشته‌ها را ارائه می‌دهد. فارغ التحصیلان این دانشگاه درنهایت مدرک معتبری در دست خواهند داشت. مدرک این دانشگاه توسط وزارت علوم تایید شده است و همچنین از اعتبار لازم برای ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور، برخوردار است. این دانشگاه برخی از رشته‌های تحصیلی را تنها در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد و در مقاطع بالاتر دانشجو نمی‌پذیرد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور تنکابن

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر

امکان ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور هادی شهر وجود دارد. تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه به صورت آنلاین و در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. این دانشگاه سالانه در دو نوبت به جذب دانشجو بدون شرکت در کنکور اقدام می‌کند. همچنین پذیرش رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه در هر دو نوبت مهر و بهمن زیر نظر سازمان سنجش انجام می‌شود. امکان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور واحد بافق نیز وجود دارد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر باید لیست رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه را بررسی و در اولویت‌های خود قرار دهند. باتوجه‌به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر در سال 1403 برای ورودی مهر به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می‌شود. برای ورودی بهمن ثبت نام یا به صورت اینترنتی است و یا به صورت حضوری در دانشگاه پیام نور هادی شهر انجام خواهد شد.

مراحل ثبت نام بدون کنکور سال 1403 در دانشگاه پیام نور هادی شهر:

  • به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.
  • سریال انتخاب رشته پیام نور را بخرید و هزینه را پرداخت کنید.
  • به سامانه ثبت نام وارد شوید و فرم اطلاعات فردی را تکمیل کنید.
  • فرم مربوط به انتخاب رشته را تکمیل کنید.
  • بعد از بررسی نهایی، روی گزینه تایید کلیک کنید و کد رهگیری را دریافت کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر همزمان با ثبت نام بدون کنکور و پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و سراسری است. زمان ثبت نام هر دو نوبت پذیرش دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش تعیین و اطلاع رسانی می‌شود. طبق رویه زمان‌بندی ثبت نام براساس سوابق تحصیلی، زمان ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در سال جاری برای ورودی مهر ماه، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 در حدود مرداد ماه است.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور دماوند

به دلیل اینکه اطلاعیه‌ای درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ورودی بهمن منتشر نشده است، تاریخ دقیق ثبت نام این دوره هنوز مشخص نشده است. باتوجه‌به سال‌های گذشته پیش بینی می‌شود که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر برای نوبت بهمن، در اواخر آذر یا اوایل دی ماه شروع شود.

رشته های دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

رشته های دانشگاه پیام نور هادی شهر

زمان انتشار لیست رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور هادی شهر، همزمان با شروع مهلت ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه است. متقاضیانی که در پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر شرکت کرده‌اند، باید لیست رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه را بررسی کنند. در صورتی که رشته مورد را در لیست منتشر شده توسط سنجش پیدا کردند، در زمان مقرر شده از طرف سازمان سنجش برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر تنها در رشته‌های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می‌پذیرد. یعنی ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در مقطع کاردانی ناپیوسته یا پیوسته و مقاطع دیگر نیز صورت نمی‌گیرد. همه رشته‌های گروه‌های درسی ریاضی، هنر، انسانی، زبان و تجربی در این دانشگاه ارائه نمی‌شوند.

رشته های دانشگاه پیام نور هادی شهر شامل موارد زیر می‌شوند:

حقوق، علوم تربیتی، مدیریت بازرگانی، روانشناسی و مدیریت امور بانکی.

دانشگاه پیام نور واحد گیوی هم رشته‌های حقوق و روانشناسی را در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

برای تحصیل در دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز کشور باید شهریه پرداخت کنید. میزان شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه آزاد و یا دانشگاه غیرانتفاعی بسیار کمتر است. شهریه دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر به دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می‌شود. شهریه متغیر به موارد مختلفی مانند رشته، نوع و تعداد دروس اخذ شده در هر نیم سال تحصیلی بستگی دارد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور کرمانشاه

دروس عملی و آزمایشگاهی شهریه بیشتری دارند. شهریه متغیر را تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات باید پرداخت کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید کارت برنامه امتحانات و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید. شهریه ثابت دانشگاه در هر سال حدود 10 الی 15 درصد افزایش می‌یابد و برای همه دانشجویان یکسان است. شهریه ثابت را تا قبل از انتخاب واحد باید تسویه کنید تا مجاز به انتخاب واحد باشید.

سامانه جامع گلستان پیام نور

سامانه جامع گلستان پیام نور

تمام امور دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر در سامانه گلستان انجام می‌شود. سایت گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی زیر است:

https://osreg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm

دانشجویان اموری مانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه و دریافت کارنامه و… را از طریق این سامانه انجام می‌دهند. دانشجویان با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور مختص به خود می‌توانند وارد این سامانه شوند.

جمع‌بندی

شعار مربوط به دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر همانند شعار تمام دانشگاه‌های پیام نور کشور “آموزش برای همه، همه جا و همه وقت” است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی شهر در زمان تعیین شده در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. ملاک ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه، معدل داوطلبان است. هرچه معدل داوطلب بالاتر باشد، شانس قبولی آن در دانشگاه پیام نور هادی شهر بیشتر است.

داوطلبان برای تحصیل در رشته های دانشگاه پیام نور هادی شهر لازم است شهریه پرداخت کنند. مجموعه پی ان یو اگزم یک مرجع تخصصی برای دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و دولتی است. در این سایت انواع فیلم‌های آموزشی رایگان را در اختیار دانشجویان قرار داده شده است. دانشجویان با استفاده از این فیلم‌های آموزشی و رفع اشکلات خود، نمره بالاتری را در امتحانات خود کسب خواهند کرد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *