Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور واحد شربیان

دانشگاه پیام نور واحد شربیان

دانشگاه پیام نور واحد شربیان یکی از واحدهای دانشگاهی پیام نور واقع در استان آذربایجان شرقی است که در سه رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. ملاک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیان سوابق تحصیلی داوطلب است و کلیه مراحل ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود.

رشته های دانشگاه پیام نور شربیان در مقطع کارشناسی عبارت‌اند از: مهندسی کامپیوتر، حقوق، روانشناسی. تا انتهای این مطلب از وب‌سایت پی ان یو اگزم همراه ما باشید تا به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد شربیان و ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه بپردازیم.

تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد شربیان

دانشگاه پیام نور واحد شربیان در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. در این دانشگاه امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته فراهم شده است. همچنین تحصیل در دانشگاه پیام نور شربیان نیازمند پرداخت شهریه است؛ اما میزان آن کمتر از دیگر دانشگاه‌های شهریه پرداز است. حضور در کلاس‌های درس نظری اختیاری است و دانشجویان شاغل نیز می‌توانند بدون نگرانی به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند. امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری هم وجود دارد.

مدرک تحصیلی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه قابلیت ترجمه و ارائه به دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل را دارد. امتحانات دانشگاه پیام نور به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و اساتید نقشی در طراحی سوالات نخواهند داشت. مرکز آزمون دانشگاه لیست منابع هر درس را در آغاز ترم منتشر می‌کند و دانشجویان فرصت کافی برای برنامه‌ریزی و مطالعه دروس را خواهند داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیانثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیان

کلیه مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیان از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌شود. برای این کار داوطلب باید در موعد مقرر به سایت مراجعه نموده و اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته نماید. پس از آگاهی از شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه، بایستی با خرید کارت اعتباری هزینه ثبت‌نام را بپردازد. سپس کد رشته محل‌های موردنظر خود را در فرم مشخص شده از سوی سازمان وارد نموده و بدین ترتیب ثبت‌نام خود را تکمیل نماید. نتایج نهایی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور فیروزکوه

ثبت‌ نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور سالانه دو بار در مردادماه و آذرماه انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان هر مرحله به ترتیب در مهرماه و بهمن‌ماه می‌توانند خود را برای ورود به دانشگاه پیام نور واحد شربیان آماده کنند. گفتنی است که مرحله دوم، همان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های کشور است. محدودیتی از نظر نوع دیپلم در انتخاب رشته‌های بدون آزمون وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اپلای چیست؟ چگونه اپلای کنیم؟ + مشاوره اپلای

رشته های دانشگاه پیام نور شربیان در مقطع کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیان در رشته‌های زیر امکان‌پذیر است:

تنها راه ورود به دانشگاه پیام نور واحد شربیان در حال حاضر پذیرش بدون آزمون است و برای پذیرش در رشته‌های فوق نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست.

شهریه دانشگاه پیام نور واحد شربیانشهریه دانشگاه پیام نور واحد شربیان

شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شربیان از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می‌شود. شهریه ثابت باتوجه‌به سال ورود دانشجو به دانشگاه و امکانات دانشگاه تعیین می‌شود و تا پایان زمان تحصیل در یک مقطع ثابت باقی می‌ماند؛ اما شهریه متغیر بر اساس تعداد دروس نظری و عملی انتخابی تعیین می‌شود. دروس عملی مانند پایان‌نامه، دروس آزمایشگاهی، کارگاهی و… شهریه بیشتری نسبت به دروس نظری دارند. پرداخت شهریه از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور انجام می‌شود.

پرداخت شهریه ثابت لازمه انتخاب واحد هر ترم است و شهریه متغیر هم باید تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم تسویه شود. در غیر این صورت امکان شرکت در امتحانات و ثبت نمره وجود نخواهد داشت. شهریه دانشگاه پیام نور هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور شربیان

تمام امور آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شربیان از طریق سامانه جامع گلستان انجام می‌شود. دسترسی به این سامانه از طریق دو لینک زیر امکان‌پذیر است:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد شهرضا

osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir

این امور عبارت‌اند از: انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف اضطراری، درخواست مهمانی، پرداخت شهریه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و… . به هر دانشجو در هنگام ثبت‌نام یک نام کاربری و کلمه عبور ویژه برای ورود به سامانه گلستان اختصاص داده می‌شود.

آدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد شربیانآدرس و وب‌ سایت دانشگاه پیام نور واحد شربیان

آدرس وب‌سایت دانشگاه پیام نور شربیان shorb.eaz.pnu.ac.ir است. از طریق این وب‌سایت می‌توانید به تقویم آموزشی دانشگاه دسترسی یافته و با اعضای هیات علمی، گروه‌های آموزشی و…آشنا شوید. همچنین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه از این طریق در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد. آدرس دانشگاه پیام نور واحد شربیان، استان آذربایجان شرقی، شهر شربیان، جاده دوزدوزان – شربیان، نرسیده به میدان شهرداری است. شماره تلفن تماس این دانشگاه نیز 04143152800 است.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد شربیان می‌توانند به‌صورت بدون آزمون در این دانشگاه در مقطع کارشناسی پذیرش شوند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شربیان سالانه دو بار در مردادماه و آذرماه انجام می‌شود. با تحصیل در هر یک از  رشته های دانشگاه پیام نور شربیان مدرک فارغ‌التحصیلی شما مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

پی ان یو اگزم یک مرجع معتبر و تخصصی در زمینه ارائه انواع دوره‌های رایگان و غیر رایگان آموزشی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی است. دانلود رایگان سوالات پیام نور یکی از امکانات این سایت است که به شما فرصت آشنایی بیشتر با شیوه طراحی سوالات و مباحث مهم از نظر طراحان سوال را خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه پی ان یو اگزم در تماس باشید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمهثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

دانشگاه پیام نور واحد قره اغاج

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد قره اغاجثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قره…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

دانشگاه پیام نور واحد کلیبر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور کلیبرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیبررشته های دانشگاه…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *