Search
Close this search box.

دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه نیمه‌دولتی در سطح ایران است. این دانشگاه در شهرهای مختلف دارای شعبه است. یکی از شعبات آن دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد است. دانشگاه‌های پیام نور به دو صورت رسمی و فراگیر دانشجو می‌پذیرند. دانشجویان فراگیر با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اسدآباد می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند.

دانشگاه پیام نور اسدآباد دارای مزایای بسیار زیادی است؛ از جمله اینکه، دانشجویان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشجویان پیام نور باید برای هر ترم تحصیلی شهریه پرداخت کنند. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید باید با رشته های دانشگاه پیام نور اسدآباد نیز آشنا شوید. دانشگاه پیام نور واحد اسدآباد در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. در ادامه این مقاله پی ان یو اگزم با ما همراه باشید تا با دانشگاه پیام نور واحد اسدآباد بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با دانشگاه پیام نور اسدآباد

دانشگاه پیام نور در سال 1367 تأسیس شد و در طی سال‌ها به شعبات خود اضافه کرد. دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد یکی از شعبه‌های دانشگاه پیام نور در استان همدان است. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند به روش‌های مختلفی مانند، حضوری، مجازی یا خود خوان در این دانشگاه تحصیل کنند. این قابلیت دانشگاه‌های پیام نور باعث شده است تا افراد شاغل هم بتوانند به‌راحتی در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشجویان حتی می‌توانند به دلیل هماهنگ بودن امتحانات و کتاب‌های پیام نور محل آزمون خود را تغییر دهند.

ممکن است برای برخی این سؤال پیش بیاید که آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است؟ در جواب این سؤال باید گفت بله. مدرک دانشگاه پیام نور به تأیید وزارت علوم و فناوری رسیده است و دارای اعتبار زیادی است. رشته های دانشگاه پیام نور اسدآباد در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ارائه می‌شود.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد آران و بیدگل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز اسدآبادثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ثبت نام بدون کنکور دارد. علاقه‌مندان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اسدآباد می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. زمان ثبت نام نیمسال اول در مردادماه و هم‌زمان با ثبت نام بدون کنکور دیگر دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق آن بهتر است به خود وب‌سایت سنجش مراجعه شود. نکته قابل‌توجه این است که مدرک دانشجویانی که به صورت بدون ثبت نام در کنکور در این دانشگاه پذیرفته شده اند هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان ندارد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد باید شرایطی را دارا باشید. همچنین بهتر است پیش از زمان موعد مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه پیام نور را آماده کنید. این شرایط شامل دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است. شرایط عمومی شامل موارد زیر می‌شود:

  • اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به یکی از ادیان الهی بیان شده در قانون اساسی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عضو نبودن در گروه‌های سیاسی و غیرقانونی در ایران

شرایط تخصصی شامل مدارک تحصیلی می‌شود. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اسدآباد باید یکی از مدارک دیپلم نظام قدیم، دیپلم نظام جدید یا دیپلم پیش‌دانشگاهی را داشته باشند. هنگام ثبت نام نیز به معدل کتبی داوطلبان توجه می‌شود و داوطلبانی که دارای معدل بالاتری هستند نسبت به دیگران در اولویت قرار می‌گیرند.

رشته های دانشگاه پیام نور اسدآبادرشته های دانشگاه پیام نور اسدآباد

دانشگاه‌ پیام نور مرکز اسدآباد ممکن است در هر سال رشته‌های متفاوتی را ارائه دهند. همچنین امکان تغییر رشته در دانشگاه پیام نور، در مقطع کارشناسی وجود دارد؛ ولی تنها یک بار می‌شود از آن استفاده کرد. باتوجه‌به آخرین دفترچه منتشر شده از سمت سازمان سنجش رشته های دانشگاه پیام نور اسدآباد در مقطع کارشناسی که تنها با سوابق تحصیلی پذیرش می‌شود به‌صورت زیر است:

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد جویبار

مهندسی کامپیوتر، زیست‌شناس سلولی و مولکولی، شیمی کاربردی، شیمی محض، مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، حسابداری، حقوق، روان‌شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم ورزشی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی و مترجمی زبان انگلیسی

وب‌ سایت و آدرس پیام نور اسدآباد

برای اطلاع از اخبار، همایش‌ها و برنامه‌های دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد می‌توانید به وب‌سایت رسمی این دانشگاه به آدرس http://asd.hp.pnu.ac.ir/portal/home/ مراجعه کنید. برای مراجعه حضوری به این دانشگاه باید به آدرس همدان، اسدآباد، میدان دانشگاه، بلوار شهید قهاری، خیابان پرستار مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در ساعات اداری با شماره 08133112045 تماس بگیرید.

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای انجام امور اداری خود می‌توانند از سامانه جامع گلستان استفاده کنند. گلستان یک سامانه اینترنتی کاربردی است که دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد می‌توانند برای کارهایی مانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، پرداخت شهریه، درخواست مهمانی یا درخواست انصراف از دانشگاه پیام نور و… از این سامانه استفاده کنند. داوطلبان برای مراجعه به سامانه گلستان می‌توانند از دو لینک reg.pnu.ac.ir و osreg.pnu.ac.ir استفاده کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور مرکز اسدآبادشهریه دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد

دانشجویان برای تحصیل در هر ترم تحصیلی در دانشگاه‌های پیام نور باید شهریه پرداخت کنند. شهریه دانشگاه پیام نور به دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می‌شود. شهریه ثابت مبلغی است که درهرصورت در هر ترم باید پرداخت شود و سال ورود و نوع رشته دانشجو مقدار آن را مشخص می‌کند. شهریه متغیر باتوجه‌به تعداد واحدهای اخذ شده مشخص می‌شود. هزینه واحدهای عملی بیشتر از واحدهای تئوری است.

شهریه داوطلبانی که با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اسدآباد پذیرش شده‌اند تفاوتی با دانشجویانی که با کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند ندارد. البته باید توجه داشت شهریه دانشگاه‌های پیام نور هر ساله حدود 15 تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

جمع‌بندی

دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در استان همدان واقع شده است. رشته های دانشگاه پیام نور اسدآباد در حال حاضر تنها در مقطع کارشناسی موجود است. یکی از مزایای این دانشگاه امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اسدآباد است. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند به‌صورت حضوری، مجازی و خود خوان در این دانشگاه تحصیل کنند و در نهایت مدرکی معتبر از این دانشگاه دریافت کنند. همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور ملزم به پرداخت شهریه هستند.

ادامه مطلب  دانشگاه پیام نور واحد تیران

مجموعه پی ان یو اگزم آموزش‌های فوق‌العاده‌ای برای دانشجویان دانشگاه دولتی، پیام نور و همچنین برای داوطلبان کنکور کارشناسی‌ارشد ارائه می‌دهد. با کمک پی ان یو اگزم می‌توانید بهترین نتایج را در آزمون‌ها و امتحانات کسب کنید. برای مشاهده نمونه آموزش‌های ما می‌توانید به بخش فیلم های آموزشی رایگان پیام نور مراجعه کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادران

آنچه در این نوشته میخوانید چرا تحصیل در دانشگاه پیام نور؟معرفی دانشگاه پیام نور واحد باغ بهادرانرشته های دانشگاه پیام…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد وزوان

دانشگاه پیام نور واحد وزوان

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد وزوانمزایای دانشگاه پیام نور وزوانثبت نام بدون کنکور دانشگاه…

بیشتر بخوانید
دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

دانشگاه پیام نور واحد هادی شهر

آنچه در این نوشته میخوانید آشنایی با دانشگاه پیام نور واحد هادی شهرثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هادی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *